تاریخ : شنبه, 29 اردیبهشت , 1403 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024

اخبار داغ

تقویت زیر ساخت‌های آموزشی، بهداشتی و ورزشی استان روابط‌عمومی بانک صادرات ایران روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد شد دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت وارد مرحله جدیدی از زیست بانک سپه شده ایم/ کسب رتبه برتر در رشد منابع از تامین مالی تا گردشگری و صنایع خلاق / سخنرانی مدیران گروه مالی گردشگری در رویداد کرمان آیدکس 2024 مانور آتش‌نشانی در بانک گردشگری برگزار می‌شود دیدارهای مدیرعامل بانک تجارت با مدیران ارشد صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش پرچم ملل را سربلند نگه داریم سهامداران شرکت اقتصادی نگین گردشگری در انتظار نتایج سرمایه‌گذاری‌های تازه رشد ۸۱ درصدی پرداخت تسهیلات خانوار در بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی حضور فعال و پرقدرت بانک تجارت در نمایشگاه صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش حضور فعال بانک صادرات ایران در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی کسب رتبه برتر بانک سپه در تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت طی فروردین ماه 1403 رشد ۸۱ درصدی پرداخت تسهیلات خانوار در بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی کاهش رشد پایه پولی به ۲۸.۱ درصد سرکوب نرخ بهره بین بانکی با افزایش تزریق پول بانک مرکزی هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد حضور فعال بانک سامان در نمایشگاه صنعت پخش ایران تحقق 98درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی آگهی دعوت از داوطلبان عضویت در هیئت مدیره شرکت اعتباری ملل ارائه طرح “پیش ‌درآمد” با هدف توانمندی‌سازی مالی

1

یکپارچی تماس در جغرافیایی مشتری‌مداری بیمه تعاون با “1602”

  • کد خبر : 35964
  • 27 دی 1402 - 12:25
یکپارچی تماس در جغرافیایی مشتری‌مداری بیمه تعاون با “1602”
در فرایند جذب مخاطب هرچند مرز میان تبلیغات رنگارنگ و مشتری مداری نزدیک و باریک است، ولیکن از آنجا که تفکر هدایت‌گر هریک ریشه در خط و مشی کاملا متفاوت دارد، واکنش افراد نیز دو سویه است.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه؛ در فرایند جذب مخاطب هرچند مرز میان تبلیغات رنگارنگ و مشتری مداری نزدیک و باریک است، ولیکن از آنجا که تفکر هدایت‌گر هریک ریشه در خط و مشی کاملا متفاوت دارد، واکنش افراد نیز دو سویه است.

وقتی مشتریان در نتیجه برخورد محترمانه و دریافت پاسخ‌هایی از سر احترام و اهمیت، جذب سازمان، شرکت و هر ارگانی شوند علاوه بر وفاداری و دلبستگی طولانی مدت، نسبت به آن مجموعه تعصب و حساسیت خاصی خواهند داشت. اینجاست که حتی بدون تبلیغات با وعده‌های جذاب در کنار سازمان مانده و در صورت بروز مشکلات همچنان اتصال خود را حفظ می‌کنند.

مشتری مداری از اصول مهم رفتار سازمانی است که تیم مدیرتی بیمه تعاون به سکانداری یونس مظلومی، با ارائه طرح‌ها و ایده‌های متفاوت نشان داده‌اند ضمن اشراف به این مقوله بر رضایت مندی مشتریان اهمیتی خاص قائلند. برقراری تماس با شماره چهار رقمی “1602”، یکی از آن اقداماتی است که شرکت در راستای تحقق سیاست مشتری‌مداری و با هدف تسهیل دسترسی مشتریان و پاسخ‌گویی آسان‌تر و سرعت عمل بیشتر در ارائه خدمات، مدتی است که راه اندازی کرده و زنگ می‌خورد.

تماس بی پاسخ؛ صفر

در این امکان، رهایی از دنیای شلوغ شماره‌های تماس و بسنده کردن به 4 رقم “1602”، علاوه برسهولت ارتباط‌گیری به خاطر سپردن را نیز ممکن کرده است. همچنین فراهم بودن گستردگی دامنه تماس از طریق همه اپراتورهای داخلی و همراه بدون گرفتن کد، علاوه بر صرفه جویی در زمان مخاطبان، از قطعیت اتصال به بیمه تعاون با تعدد گزینه‌های پیش رو حکایت دارد.

انسجام دسترسی مشتریان و مخاطبان از جای‌جای جغرافیای زیبا و پهناور کشور به بیمه تعاون تنها با یک سیم و خط برای طرح سوالات، ارائه پیشنهادات، نظرات و شکایات وکسب اطلاع از جدیدترین خدمات، چنان پایه گذاری شده که گوی همه ایران سرای مشتریان بیمه تعاون است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=35964

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی