تاریخ : شنبه, 8 اردیبهشت , 1403 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024

اخبار داغ

پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی

7

میوه، سبزی و صیفی، سه ضلع تغذیه سالم کودکان

  • کد خبر : 3600
  • 17 مهر 1400 - 18:07
میوه، سبزی و صیفی، سه ضلع تغذیه سالم کودکان
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه تغذیه سالم امروز کودکان، سلامت نسل آینده را تأمین می‌کند، گفت: میادین میوه و تره بار با عرضه محصولات غذایی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب، تا جای ممکن زمینه تغذیه سالم شهروندان به ویژه کودکان را فراهم آورده است .

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق سرمایه،  سید سعید راد در سخنانی به مناسبت 16 مهر (روز جهانی کودک) از کودکان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند و عامل انگیزه‌بخش خانواده‌های ایرانی برای تلاش و کوشش مضاعف، نام برد و تأکید کرد: شهر استاندارد و ایده‌آل، شهری است که فرصت حضور اقشار مختلف جامعه و همه شهروندان را در اماکن عمومی و فضاهای شهری فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه بانوان، بخش اعظم مراجعه‌کنندگان به میادین میوه و تره بار را تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: مناسب‌سازی این مراکز برای مراجعه آسان و ایمن اقشار مختلف شهروندان به آنها از طریق تسهیل در حضور مادران و کودکان همراه ایشان، ضمن افزایش نشاط در میادین میوه و تره بار، باعث تلطیف حال و هوای این فضاهای عمومی می‌شود.

راد با بیان اینکه 263 میدان و بازار میوه و تره بار تهران از مهم‌ترین مراکزی هستند که شهروندان به صورت روزانه و هفتگی به آنها مراجعه می‌کنند و نسبت به تأمین ارزاق و مایحتاج مورد نیاز خود از آنها اقدام می‌نمایند، تصریح کرد: علاوه بر مناسب‌سازی میادین و بازارهای موجود برای حضور کودکان در 3 سال گذشته، بازارهای جدید طبق استاندارد و با رعایت ملاحظات مربوط به امکان حضور آسان و ایمن کودکان احداث شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه با توجه به همه‌گیری کرونا، در حال حاضر حضور کودکان به همراه مادرانشان در میادین میوه و تره بار توصیه نمی‌شود، خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی و ایجاد الگوی تغذیه سالم و استفاده روزانه از انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات تازه، نیازمند همکاری بین بخشی است و این سازمان با وجود اِعمال تحریم‌ها و گسترش ویروس کرونا به سهم خود، تلاش کرده تا همزمان با حفظ فاصله قیمتی با سطح شهر، خرید انواع میوه، سبزی و صیفی‌ را برای خانواده‌ها امکان‌پذیر کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3600

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی