تاریخ : یکشنبه, 16 اردیبهشت , 1403 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024

اخبار داغ

جزئیات جدید از حذف چک کاغذی اعلام جزییات نحوه دریافت و میزان ارز دانشجویی چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد رشد قابل توجه 237درصدی درآمد تسهیلات اعطایی “وپاسار” در فروردین ماه‌1403 رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان

6

بازدید نایب رئیس هیأت مدیره بانک مهر ایران از شعب استان خراسان رضوی

  • کد خبر : 3817
  • 21 مهر 1400 - 19:45
بازدید نایب رئیس هیأت مدیره بانک مهر ایران از شعب استان خراسان رضوی
عیسی امامی، نایب رئیس و عضو هیأت مدیره بانک مهر ایران در سفر خود به استان خراسان رضوی، از شعب مختلف این استان بازدید کرد.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه؛ امامی ضمن بازدید از شعبه نیشابور، بر استفاده مطلوب از ظرفیت‌های موجود در این شهرستان تأکید کرد.

وی با تشریح وضعیت کنونی کشور در بخش‌های مختلف اقتصادی، از همکاران خواست با تلاش و انگیزه بالای خود، مردم را برای حمایت از بانکداری اسلامی و کمک به بخش تولید، کشاورزی، صنعت و… ترغیب کنند.

امامی افزود: بانک مهر ایران بازوی توانمند شبکه بانکی است که می‌تواند در رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی مردم‌، گره‌گشا باشد.

وی تأکید کرد: داشتن علم روز در بازاریابی و شناخت نیاز مشتریان، موضوعی اساسی است که همه همکاران ما باید به آن اشراف داشته باشند.

امامی در ادامه اظهار کرد: همکاران شعبه باید در همه سطوح به صورت روزانه وضعیت شعبه را در سامانه‌های برخط بانک رصد کنند و برای ارتقای هر چه بیشتر جایگاه بانک، برنامه‌ریزی مدون داشته باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3817

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی