تاریخ : یکشنبه, 30 اردیبهشت , 1403 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024

اخبار داغ

ثبت‌نام آسان خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک صادرات ایران ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک تجارت نرخ حق‌الوکاله بانک سامان حداکثر 3 درصد تعیین شد همایش مدیران ارشد بانک سپه برگزار شد تسهیل در ثبت نام خودروهای برقی با حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل آغاز انتشار اوراق «گواهی سپرده مدت‌دار، ویژه سرمایه‌گذاری (عام)» (معاف از مالیات) در بانک پاسارگاد از تاریخ 1403/03/01 تقویت زیر ساخت‌های آموزشی، بهداشتی و ورزشی استان روابط‌عمومی بانک صادرات ایران روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد شد دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت وارد مرحله جدیدی از زیست بانک سپه شده ایم/ کسب رتبه برتر در رشد منابع از تامین مالی تا گردشگری و صنایع خلاق / سخنرانی مدیران گروه مالی گردشگری در رویداد کرمان آیدکس 2024 مانور آتش‌نشانی در بانک گردشگری برگزار می‌شود دیدارهای مدیرعامل بانک تجارت با مدیران ارشد صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش پرچم ملل را سربلند نگه داریم سهامداران شرکت اقتصادی نگین گردشگری در انتظار نتایج سرمایه‌گذاری‌های تازه رشد ۸۱ درصدی پرداخت تسهیلات خانوار در بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی حضور فعال و پرقدرت بانک تجارت در نمایشگاه صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش حضور فعال بانک صادرات ایران در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی کسب رتبه برتر بانک سپه در تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت طی فروردین ماه 1403 رشد ۸۱ درصدی پرداخت تسهیلات خانوار در بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی کاهش رشد پایه پولی به ۲۸.۱ درصد

3

مشخصات گوشی آنر مجیک 6 پرو

  • کد خبر : 38369
  • 22 اسفند 1402 - 14:15
مشخصات گوشی آنر مجیک 6 پرو
آنر مجیک ۶ پرو از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده می‌کند و در سه نسخه ۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت، ۱۶ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت و ۱۶ گیگابایت + ۱ ترابایت عرضه شده است و این گوشی سیستم‌عامل MagicOS 8.0 را اجرا می‌کند که دارای قابلیت هوش مصنوعی برای تعامل یکپارچه انسان و ماشین است.

به گزارش سرویس فناوری افق سرمایه؛ برند آنر خود را برای معرفی گوشی مجیک ۶ آلتیمیت آماده می‌کند و حالا طراحی پنل پشتی آن تائید شده است.

آنر به‌تارگی اعلام کرده که اواخر اسفندماه دو گوشی مجیک ۶ آلتیمیت و مجیک ۶ پرو دیزاین RSR را معرفی خواهد کرد.

حالا طبق تصاویر رسمی که توسط این شرکت منتشر شده است می‌توان طراحی پشت آنر مجیک ۶ آلتیمیت را مشاهده کرد. همانطور که می‌بینید این گوشی در دو رنگ بنفش و مشکی ظاهر شده و سیستم دوربین پشت آن طراحی خاصی دارد.

آنر مجیک ۶ آلتیمیت دارای سه دوربین در قاب پشتی است که یکی از آن‌ها احتمالا یک دوربین پریسکوپی با زوم ۱۰۰ برابر خواهد بود. گفته می‌شود این گوشی از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و تراشه آن اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود.

آنر مجیک 6 آلتیمیت

ما اخیرا شاهد رونمایی از آنر مجیک ۶ پرو با طراحی متفاوت بودیم. این گوشی دارای صفحه‌نمایش ۶.۸ اینچی خمیده FHD+ OLED LTPO با رزولوشن ۲۸۰۰×۱۲۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی تطبیقی ۱۲۰ هرتز است و از حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند.

آنر مجیک ۶ پرو از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده می‌کند و در سه نسخه ۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت، ۱۶ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت و ۱۶ گیگابایت + ۱ ترابایت عرضه شده است. این گوشی سیستم‌عامل MagicOS 8.0 را اجرا می‌کند که دارای قابلیت هوش مصنوعی برای تعامل یکپارچه انسان و ماشین است.

آنر مجیک ۶ پرو دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس سریع، دیافراگم متغیر هوشمند (f/1.4-f/2.0) برای عملکرد عالی در نور کم و لرزشگیر اپتیکال (OIS) است. در کنار آن یک دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپ ۱۸۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲.۵ برابر، زوم دیجیتال ۱۰۰ برابر و لرزشگیر وجود دارد.

آنر مجیک ۶ پرو در رنگ‌های آبی، بنفش، سفید، سبز و مشکی ارائه شده و دارای یک نسخه ۱۲ گیگابایت/۲۵۶ گیگابایت به قیمت ۵۶۹۹ یوان (۸۰۳ دلار)، ۱۶ گیگابایت رم با ۵۱۲ گیگابایت حافظه به قیمت ۶۱۹۹ یوان (۸۷۳ دلار) و ۱۶ گیگابایت رم با ۱ ترابایت حافظه به قیمت ۶۶۹۹ یوان (۹۴۴ دلار) است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=38369

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی