تاریخ : پنج شنبه, 13 اردیبهشت , 1403 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024

اخبار داغ

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد رشد قابل توجه 237درصدی درآمد تسهیلات اعطایی “وپاسار” در فروردین ماه‌1403 رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته

6

مراسم رونمایی از 110 دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل عمومی

  • کد خبر : 5036
  • 17 آبان 1400 - 19:00
مراسم رونمایی از 110 دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل عمومی
علیرضا زاکانی شهردار تهران صبح امروز در آیین رونمایی از ۱۱۰ دستگاه اتوبوس برای ورود به ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت تا پایان سال به 275 دستگاه خواهد رسید.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق سرمایه، علیرضا زاکانی شهردار تهران صبح امروز در آیین رونمایی از ۱۱۰ دستگاه اتوبوس برای ورود به ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار داشت: متاسفانه ناوگان حمل و نقل عمومی تهران با یک فرسودگی به واسطه نبود تجهیزات روبرو است. آغاز کار این ۱۱۰ دستگاه اتوبوس یک آغاز و اقدام جدی برای تامین نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی است.

وی افزود: تا پایان سال شاهد ورود ۲۷۵ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی خواهیم بود.

زاکانی با اعلام خبری ادامه داد: دولت پس از ۱۰ الی ۱۲ سال عدم انجام تعهدات خود نسبت به شهرداری، طی توافق با وزیر کشور برای توسعه ناوگان عمومی، قرار است از ۳۶۰۰ دستگاه که با تهاتر در حال ورود به کشور است سهم ۱۲۰۰ عددی اتوبوس به تهران را محقق کند.

شهردار تهران ادامه داد: به علاوه دولت سهم اورهال هزار دستگاه اتوبوس شهرداری را به ۲ هزار اورهال افزایش خواهد داد و عملاً یک افق بیش از ۳۸۰۰ دستگاه اتوبوس را خواهیم داشت.

وی اذعان کرد: این موضوع ما را به موقعیت اوج ناوگان اتوبوس رانی باز می‌گرداند. تلاش ما نیز بازگشت به آن اوج و طی یک مسیر شامل به کارگیری اتوبوس های برقی و تغییر ریل به سمت برقی شدن است.

زاکانی خاطرنشان کرد: به همین منظور نیز برنامه‌ریزی‌هایی برای تامین ۵۰ اتوبوس با همکاری بخش خصوصی انجام شده و با برخی دستگاه ها نیز مذاکراتی انجام شده است تا آلاینده ها کاهش یابد.

وی تصریح کرد: این هفته نیز با بخش خصوصی مذاکراتی داشتیم و بنا شد تا ۱۶ شرکت فعال بخش خصوصی با مجموعه حمل و نقل شهرداری تفاهم نامه‌ای داشته باشند.

وی اذعان کرد: آنچه مدنظر مدیریت شهری است حرکت به سمت و سویی برای ایجاد تسهیلات و افزایش رضایتمندی مردم است و این امکان پذیر نیست مگر اینکه به خدمت دهندگان بخش عمومی نیز توجه کنیم.

شهردار تهران در پایان یادآور شد: به همین منظور نیز حرکت خود را از اتوبوس رانی آغاز کردیم و خود را در این زمینه متعهد می‌دانیم.

انتهای پیام/

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=5036

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی