تاریخ : پنج شنبه, 27 اردیبهشت , 1403 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024

اخبار داغ

از تامین مالی تا گردشگری و صنایع خلاق / سخنرانی مدیران گروه مالی گردشگری در رویداد کرمان آیدکس 2024 مانور آتش‌نشانی در بانک گردشگری برگزار می‌شود دیدارهای مدیرعامل بانک تجارت با مدیران ارشد صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش پرچم ملل را سربلند نگه داریم سهامداران شرکت اقتصادی نگین گردشگری در انتظار نتایج سرمایه‌گذاری‌های تازه رشد ۸۱ درصدی پرداخت تسهیلات خانوار در بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی حضور فعال و پرقدرت بانک تجارت در نمایشگاه صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش حضور فعال بانک صادرات ایران در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی کسب رتبه برتر بانک سپه در تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت طی فروردین ماه 1403 رشد ۸۱ درصدی پرداخت تسهیلات خانوار در بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی کاهش رشد پایه پولی به ۲۸.۱ درصد سرکوب نرخ بهره بین بانکی با افزایش تزریق پول بانک مرکزی هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد حضور فعال بانک سامان در نمایشگاه صنعت پخش ایران تحقق 98درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی آگهی دعوت از داوطلبان عضویت در هیئت مدیره شرکت اعتباری ملل ارائه طرح “پیش ‌درآمد” با هدف توانمندی‌سازی مالی جزئیات جدید از حذف چک کاغذی اعلام جزییات نحوه دریافت و میزان ارز دانشجویی چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت

3

پاسخگویی 24 ساعته کارشناسان بانک شهر در هفته اول نوروز

  • کد خبر : 10864
  • 08 فروردین 1401 - 12:34
پاسخگویی 24 ساعته کارشناسان بانک شهر در هفته اول نوروز
مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر با اشاره به تعامل گسترده و نزدیک این بانک با شهروندان و مشتریان شبکه بانکی، از پاسخگویی 24 ساعته کارشناسان آن به بیش از 7 هزار تماس در هفته اول نوروز خبر داد.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه، اصغر روح الهی با بیان اینکه سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر با شماره 8655-021 طی سال های اخیر همواره توانسته است زمینه پاسخگویی تخصصی به مشتریان شبکه بانکی را فراهم کند، گفت: به عنوان بانکی پاسخگو به شهروندان، در جلب رضایت آنان از خدمات بانکی بسیار نقش داشته ایم.
وی با اشاره به پاسخگویی و راهنمایی مشتریان شبکه بانکی و شهروندان در سه شیفت کاری از سوی کارشناسان سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر، تصریح کرد:”چگونگی تهیه کارت هدیه از پیشخوان های شهرنت”، “نحوه استفاده کامل ازخدمات بانکداری الکترونیک”و “پیگیری رفع مغایرت‌های ایجاد شده در تراکنش‌ها” از مهم ترین موضوعات مطرح شده در هفته اول نوروز از سوی مشتریان بوده است.

مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر تاکید کرد: خوشبختانه در سال جدید شاهد کاهش چشمگیر انتقادات دربازه زمانی مشابه به نسبت سال گذشته درخصوص خدمات ارائه شده از سوی شعب کشیک بانک و پیشخوان های شهرنت بوده ایم. همچنین قدردانی از رفتار حرفه ای همکاران بانک در شعب کشیک و راهبران پیشخوان های شهرنت، بیشترین تعداد پیام های قدردانی را در ایام تعطیلات نوروز شامل شده است.

وی در ادامه به پاسخگویی کارشناسان سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر به بیش از چهارصد و پنجاه هزار تماس در سال 1400 اشاره کرد و افزود: بخش گسترده ای از تماس ها در خصوص آشنایی و چگونگی استفاده از خدمات بانک شهر بوده است.

روح الهی در پایان با تاکید بر اینکه گوش شنوای درخواست های مشتریان بوده و درجهت رفع نیازهای قانونی آنان گام برمی داریم، تصریح کرد: پاسخ‌گویی نظام‌مند، تسهیل در ارائه خدمات، پیگیری رضایت‌مندی مشتریان ،ایجاد پیوند و تعامل خوب با شهروندان و بازتاب دیدگاه‌ها، پیشنهادها و انتقادات از مهم ترین اهداف سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=10864

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی