تاریخ : جمعه, 7 اردیبهشت , 1403 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024

اخبار داغ

اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳

7

معرفی 3 وسیله پرکاربرد در آشپزخانه

  • کد خبر : 15243
  • 30 تیر 1401 - 10:41
معرفی 3 وسیله پرکاربرد در آشپزخانه
فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر به عنوان یکی از معتبر ترین فروشگاه ها در زمینه انواع لوازم برقی با  متنوع ترین قیمت سرویس قابلمه ، سرخ کن، کتری برقی و... است که برای خرید با کیفیت ترین لوازم برقی می توانید به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کرده و بهترین لوازم برقی را با گارانتی معتبر شرکتی و مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

افق سرمایه، آشپزخانه یکی از مهم ترین قسمت ها یک خانه است و لوازم آشپزخانه نقش مهمی در بین تمامی لوازم های خانگی ایفا می کند. در بین لوازم آشپزخانه 3 وسیله ی مهم وجود دارد که به کمک این لوازم برقی می توان انواع غذا و کیک و شیرینی را تهیه کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی این لوازم برقی بپردازیم.

  1. همزن برقی

همه ی ما می دانیم که یک آشپزخانه مجهز، نیاز به یک همزن برقی دارد. بسیاری از افراد همزن های برقی را با مخلوط کن اشتباه می گیرند، در صورتی که مخلوط کن ها از سرعت بالاتری نسبت به همزن ها برخوردار می باشند. برخی دیگر از افراد نیز همزن های برقی را جزو لوازم ضروری آشپزخانه نمی دانند اما باید گفت که همزن ها یکی از لوازم های ضروری آشپزخانه است که از آن می توان برای درست کردن انواع و اقسام غذاها استفاده نمود. همزن های برقی در بازار به دو صورت همزن برقی معمولی و همزن برقی کاسه دار موجود است که قیمت همزن برقی نوع کاسه دار بالاتر است و از آن می توان برای کارهای تخصصی استفاده کرد.

  1. مخلوط کن

مخلوط کن ها یکی دیگر از لوازم پرکاربرد آشپزخانه است که از آن می توان برای میکس و خرد کردن انواع میوه ها و درست کردن دسر، انواع نوشیدنی و حتی سوپ و خرد کردن برخی سبزیجات و میوه ها استفاده کرد. مخلوط کن ها در بازار لوازم خانگی در مدل ها و برندهای متنوعی موجود است که می توان مناسب ترین مدل آن را با توجه به نیازهای خود و قیمت مخلوط کن خریداری کنید. بعضی از مخلوط کن ها دارای فناوری های مختلفی هستند که استفاده از آنها می‌تواند کار با این دستگاه را برای کاربران راحت تر و بهتر کند.

انواع مخلوط کن از نظر نوع کارکرد:

  • مخلوط کن معمولی

این مدل از مخلوط کن ها از نظر قیمت در حد متوسط قرار دارد و مناسب برای انجام کارهای روز مره ساده مانند درست کردن شیرموز یا انواع شیک و اسموتی می باشد.

  • مخلوط کن پریمیوم

یکی از بهترین و پرکاربرد ترین مخلوط کن ها مخلوط کن های پریمیوم است. این مخلوط کن ها دارای قیمت بالایی می باشد و از آن می توان در کارهایی مانند روغن گیری و… بهره برد. همچنین در قسمت زیرین این نوع مخلوط کن  ها هیتری تعبیه شده است که شما بتوانید مخلوط  را بپزید.

  • مخلوط کن سیار

اگر علاقمندید تا میکسر را همراه خود جا به جا کنید و در فضاهای مختلفی از این دستگاه بهره ببرید. در رابطه با این مخلوط کن تنها باید این مورد را در نظر داشته باشید که از این مخلوط کن جهت مخلوط کردن مواد سفت و بزرگ استفاده نکنید چون قدرت کمتری نسبت به سایر مخلوط کن ها دارد .

  1. آسیاب برقی

امروزه داشتن یک آسیاب برقی برای هر آشپزخانه ی مجهزی، بسیار ضروری است . شما به کمک آسیاب های برقی می توانید انواع ادویه را آسیاب کنید و انواع و اقسام طعم ها را وارد غذای خود کنید. همچنین شما می توانید برای تهیه ی قهوه در اسپرسوساز، دانه های قهوه را خریداری کنید و آن را به کمک آسیاب برقی، خرد کنید.

برای خرید آسیاب با توجه به قیمت آسیاب شما بهتر است انواع آسیاب و کارکرد آن را بشناسید. همچنین باید به این موضوع توجه کنید که برای خرد کردن قهوه نمی توانید از هر مدل آسیاب برقی ، استفاده کنید به این علت که دانه های قهوه بزرگ و سفت هستند و ممکن است آسیاب شما توانایی آسیاب کردن ان را نداشته باشد و به تیغه های آسیاب ،  آسیب جدی وارد کند. بنابراین برای خرد کردن و آسیاب قهوه از دستگاهی استفاده کنید که تیغه های قدرتمندی داشته باشد.از مدل های آسیاب های برقی با توجه به نوع کارکرد آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه آسیاب رومیزی
  • دستگاه آسیاب استندی تک فاز
  • دستگاه آسیاب صنعتی

مهم ترین دلایل استفاده از آسیاب برقی:

  • خردکردن و آسیاب آسان تر مواد غذایی سخت
  • کارایی آسان تر و صرفه جویی در زمان خرد کردن مواد غذایی سخت
  • تهیه ادویه تازه تر برای تهیه ی غذاهای خوش عطر و طعم
  • سریع تر خردکردن و آسیاب مواد غذایی سخت

آشپزخانه یکی از مهم ترین قسمت های خانه است و لوازم برقی آشپزخانه از کاربردی ترین لوازم منزل است. در این مطلب قصد داشتیم به معرفی 3 تا از کاربردی ترین لوازم آشپزخانه بپردازیم و شما را با نوع کارکرد این لوازم آشنا کنیم. فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر به عنوان یکی از معتبر ترین فروشگاه ها در زمینه انواع لوازم برقی با  متنوع ترین قیمت سرویس قابلمه ، سرخ کن، کتری برقی و… می باشد. شما برای خرید با کیفیت ترین لوازم برقی می توانید به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید و بهترین لوازم برقی را با گارانتی معتبر شرکتی و مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=15243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی