تاریخ : دوشنبه, 10 اردیبهشت , 1403 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024

اخبار داغ

رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار

3

لزوم حفظ بیمه‌گذاران فعلی در کنار برنامه‌ریزی جهت جذب مشتریان جدید

  • کد خبر : 15795
  • 09 مرداد 1401 - 17:55
لزوم حفظ بیمه‌گذاران فعلی در کنار برنامه‌ریزی جهت جذب مشتریان جدید
نشست هم اندیشی مدیران و رؤسای شعب سراسر کشور بیمه نوین با هدف تبیین و بررسی چالش‌ها، موانع و و راهکارهای موجود و نیز تشریح فرصت‌های پیش رو در شهر مقدس مشهد برگزار شد.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه؛ حسین کریمخان زند مدیرعامل بیمه نوین در نشست هم اندیشی مدیران و رؤسای شعب سراسر کشور  این شرکت به بیان نکات مهمی پرداخت و اشاره کرد: هر چند کرونا وضعیت اقتصادی جهان را تحت تأثیر قرار داد ولی اعداد و ارقام نشان می‌دهد خوشبختانه بیمه نوین با هوشمندی و بهره‌گیری از دانش روز بازاریابی توانسته است جایگاه خود را حفظ کرده و علاوه بر آن رشد مناسبی را در این دو سال تجربه کند که با پیاده‌سازی استراتژی‌های تبیین شده این رشد در سال جاری نیز تداوم خواهد یافت.

وی افزود: یکی از استراتژی‌های اصلی در بیمه نوین حرکت بر پایه نوآوری و  ایجاد خدمات جدید با رویکرد مشتری مداری است. با این نگاه سعی داریم که محصولاتی منحصر به فرد ایجاد کرده و در ارائه خدمات جدید پیشتاز باشیم. بنابراین، طراحی محصولات جدید بر اساس نیازهای بازار و با همفکری تمامی کارکنان در دست اقدام است.

کریمخان زند همچنین  با تأکید بر اصل حفظ بیمه‌گذاران فعلی در کنار برنامه‌ریزی جهت شناسایی و جذب مشتریان جدید در بیمه نوین، گفت: خدمت رسانی به بیمه‌گذاران بزرگ و  مشتریان خرد هیچ تفاوتی در بیمه نوین ندارد و در هر دو گروه مشتریان، رشد متوازنی را تجربه کرده‌ایم.

نائب رئیس هیأت مدیره بیمه نوین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نمی‌توان جلوی تغییرات به وجود آمده را گرفت. نتیجه بی‌توجهی به تغییرات می‌تواند مصیبت‌های بزرگی به وجود آور‌د.

وی افزود: در صنعت پویای بیمه و اقتصاد فعلی نیز اگرخودمان را با تغییرات وفق ندهیم و آموزش‌های جدید را کسب نکنیم افراد دیگری جای ما را خواهند گرفت، به‌خصوص آنکه در دنیای فعلی برای کسب دانش هیچ انتهایی وجود ندارد.

کریمخان زند؛ مدیرعامل بیمه نوین همچنین به لزوم جانشین پروری، خودارزیابی عملکرد و نیز ارزیابی و تحلیل درست رقبا توسط مدیران و رؤسای شعب تأکید کرد. همچنین در بخش دیگری از این نشست، پنل بیان چالش‌های موجود در شعب و راه‌کارهای موجود در جهت تسهیل فرآیندها برگزار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=15795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی