تاریخ : چهارشنبه, 12 اردیبهشت , 1403 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024

اخبار داغ

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد رشد قابل توجه 237درصدی درآمد تسهیلات اعطایی “وپاسار” در فروردین ماه‌1403 رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته

3

تاکید مدیرعامل بانک دی بر لزوم رعایت اصول حاکمیت شرکتی

  • کد خبر : 18028
  • 28 شهریور 1401 - 18:30
تاکید مدیرعامل بانک دی بر لزوم رعایت اصول حاکمیت شرکتی
در نشست هم اندیشی حوزه نظارت و بازرسی بانک دی با مدیرعامل بر لزوم رعایت اصول حاکمیت شرکتی تاکید شد.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه، در ابتدای این نشست، مسئولان حوزه نظارت و بازرسی بانک گزارشی از میزان بازرسی های انجام شده از واحدهای مختلف، میزان شکایات واصل شده به بخش های مربوطه در بانک و نیز اقدامات انجام شده به منظور بهبود فرایندها و عملکردها ارائه کردند.

در ادامه، مدیرعامل بانک دی با تاکید بر این که پیاده سازی اصول حاکمیت شرکتی می تواند بسیاری از چالش های پیش روی بانک را برطرف کند، گفت: دستورالعمل های ابلاغی بانک مرکزی در این زمینه، با دقت رعایت خواهد شد.

علیرضا قیطاسی با بیان این که افزایش میزان آشنایی کارکنان به قوانین و مقررات، در گروی افزایش کمیت و کیفیت دوره های آموزشی است، اظهار کرد: این روند می تواند کیفیت خدمت رسانی به مشتریان و حتی شرایط مالی بانک را نیز بهبود بخشد.

وی همچنین بر لزوم انجام بازرسی‌های دوره ای و اجمالی از همه واحدها و شعب بانک طی یک برنامه‌ریزی مدون تاکید و خاطرنشان کرد: بازرسی می تواند نقاط قوت و ضعف بانک را به خوبی نمایان کرده و مسیری روشن پیش روی مدیران بانک بگذارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=18028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی