افزونه جلالی را نصب کنید. 21 ذو القعدة 1446 Sunday, 18 May , 2025

اخبار داغ

همکاری بانک تجارت و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست‌جمهوری با هدف احیای واحدهای اقتصادی راکد کارکنان موسسه اعتباری ملل، سرمایه‌ای ارزشمند برای تحول در نظام بانکی کشور تداوم روند سودآوری بانک پاسارگاد در سال۱۴۰۳ مراسم افتتاحیه نهمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک سپه برگزار شد مدیرعامل بانک سپه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت آگهی دعوت به همکاری جزییات حق بیمه دهک های شش تا نه برای سال جاری پیام اخلاقی بمناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در روز پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه برگزاری جلسه هم اندیشی روسای شعب استانی بیمه آسیا در سال ۱۴۰۴ شعب کشیک بانک تجارت برای روز پنج‌شنبه ‌۲۵ اردیبهشت حضور موثر بانک سپه با سه مقاله علمی در همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی آغاز مزایده عمومی املاک مازاد مؤسسه اعتباری ملل امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک گردشگری و هلدینگ پتروفرهنگ به‌روزرسانی سامانه‌های خدماتی بانک پاسارگاد اولین نشست شورای مدیران بیمه آسیا در سال ۱۴۰۴ برگزار شد امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بانک تجارت با هلدینگ خلیج فارس و بانک ملت اعلام ساعات فعالیت در مؤسسه اعتباری ملل تسهیل در مبادلات تجاری،امنیت و اعتماد در معامله،اطمینان در پرداخت ارتقاء سامانه جامع صورت‌حساب پایانه‌های فروشگاهی و درگاه پرداخت بانک تجارت افتتاح نیروگاه خورشیدی ۳۵۰ کیلوواتی شهید رئیسی استان قم با مشارکت بانک سپه

5

شرکت‌های بیمه تمهیدات لازم به بیمه گذاران را فراهم کنند

  • کد خبر : 1827
  • 23 مرداد 1400 - 23:44
شرکت‌های بیمه تمهیدات لازم  به بیمه گذاران  را فراهم کنند
مفید امینی، معاون نظارت بیمه مرکزی طی بخشنامه ای شرکتهای بیمه را ملزم به ایجاد سازوکارهای لازم برای ارائه خدمات صدور و خسارت به بیمه گذاران در ایام تعطیل شده از سوی ستاد کرونا کرد.

به گزارش سرویس امور بیمه افق سرمایه،  امینی در این بخشنامه مطرح کرد: با عنایت ‌به اعلام رسمی تعطیلی ادارات و اصناف براساس تصمیمات متخذه ستاد ملّی مبارزه با کرونا از تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ لغایت ۱۴۰۰/۰۵/۳۰، مقتضی است؛ ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعیین‌شده از طرف ستاد مزبور، تمهیدات لازم به منظور ارائه خدمات ضروری در زمینه صدور بیمه‌نامه و ارزیابی خسارت (به ویژه در رشته‌های بیمه درمان و شخص ثالث) برای بیمه‌شدگان و بیمه‌گذاران گرامی فراهم شود.

همچنین، با توجه به ضرورت کاهش مراجعات حضوری، لازم است؛ تا حد امکان ارائه خدمات بیمه‌ای به صورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام پذیرفته و شرکت‌های بیمه تمام توان فنّی و کارشناسی خود را در این راستا به‌کارگیرند، به‌نحوی‌که خللی در ارائه خدمات بیمه‌ای به هموطنان عزیز ایجاد نشود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=1827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.