تاریخ : پنج شنبه, 13 اردیبهشت , 1403 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024

اخبار داغ

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد رشد قابل توجه 237درصدی درآمد تسهیلات اعطایی “وپاسار” در فروردین ماه‌1403 رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته

4

«آموزش مستمر کارکنان»، تضمین کننده مسیر حرفه‌ای بانک دی

  • کد خبر : 20374
  • 30 آبان 1401 - 16:58
«آموزش مستمر کارکنان»، تضمین کننده مسیر حرفه‌ای بانک دی
مدیرعامل بانک دی در بازدید از اداره آموزش با تأکید بر این که آموزش باعث تغییر نگرش‌ها به فعالیت‌های جاری و تلاش مضاعف برای بهبود فرایندها می‌شود، گفت: همه کارکنان باید با فراگیری آموزش‌های به روز، سهم خود را در پیشبرد اهداف بانک به بهترین نحو ایفا کنند، چرا که آموزش کارکنان، ادامه مسیر حرفه‌ای بانک را تضمین می کند.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه، علیرضا قیطاسی در دیدار با روسا و معاونان شعب شرکت‌کننده در دوره ارزیابی املاک و ساختمان با بیان این که بانک دی ظرفیت‌های بسیار خوبی برای افزایش سهم خود در نظام بانکی دارد، اظهار کرد: توجه ویژه به آموزش، اصول نوین بازاریابی، ارائه تجربیات شعب موفق در جمع کارکنان و نیز تمرکز بر رفع نیازهای مشتریان از جمله راهکارهای برجسته کردن نقش بانک دی در بازار پولی کشور است.

وی همچنین با بیان این که مشتری مداری از اصول قطعی رفتاری کارکنان بانک دی است، اظهار کرد: کارکنان شعب باید در هر زمان به دنبال راهکارهای عملی برای «پرستاری از مشتری» باشند، چرا که حفظ مشتریان قدیمی و فعال در کنار جذب مشتریان جدید در کنار همدیگر اهمیت بالایی دارد

مدیرعامل بانک دی گسترش دامنه دوره های آموزشی به همه بخش های صف و ستاد را خواستار شد و اظهار کرد: جذب منابع، پیدا کردن بازارهای جدید و ارائه خدمات نوین به مشتریان، در گروی آموزش کارکنان است و بانک دی در این زمینه، پیشرو است.

مدیرعامل بانک دی همچنین با بررسی عملکرد روسا و معاونین شعب در دوره آموزشی ، از عملکرد ویژه شعب بندرعباس و بابل که موفقیت چشمگیری در جذب منابع داشته اند، قدردانی کرد و خواستار فعالیت بیشتر شعب بانک دی در این زمینه شد

در این جلسه، فرید محمود نوه سی رئیس اداره آموزش نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره، اعلام کرد که طی یک سال گذشته، تعداد دوره های آموزشی برگزار شده توسط این اداره نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو برابر شده است.

روسا و معاونان شعب حاضر در این جلسه نیز در حضور مدیرعامل، مسائلی از جمله لزوم توزیع مناسب ابزارهای بانکداری الکترونیک، توزیع کارانه متناسب با کارکرد کارکنان، کم شدن فاصله شعب و ستاد، پیگیری مستمر امور مطرح شده توسط کارکنان صف در ستاد و فراهم شدن زمینه های استفاده از روش های نوین بازاریابی را مطرح کردند

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=20374

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی