تاریخ : یکشنبه, 16 اردیبهشت , 1403 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024

اخبار داغ

تحقق 98درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی آگهی دعوت از داوطلبان عضویت در هیئت مدیره شرکت اعتباری ملل ارائه طرح “پیش ‌درآمد” با هدف توانمندی‌سازی مالی جزئیات جدید از حذف چک کاغذی اعلام جزییات نحوه دریافت و میزان ارز دانشجویی چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد رشد قابل توجه 237درصدی درآمد تسهیلات اعطایی “وپاسار” در فروردین ماه‌1403 رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند

3

استفاده از ظرفیت رسانه‌‌ها برای ارتقای جایگاه صنعت بیمه ضروری است

  • کد خبر : 20419
  • 01 آذر 1401 - 18:06
استفاده از ظرفیت رسانه‌‌ها برای ارتقای جایگاه صنعت بیمه ضروری است
مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی در بازدید از بیمه ملت گفت: استفاده از ظرفیت رسانه‌‌ها برای ارتقای جایگاه صنعت بیمه در افکار عمومی ضروری است.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، مصطفی رئوفی، مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با حضور در بیمه ملت، از مدیریت روابط عمومی این شرکت بازدید و با کارکنان این مدیریت گفت‌وگو کرد.

وی در دیدار با ادریس سالاری، سرپرست روابط عمومی بیمه ملت، با تاکید بر اهمیت تعامل دو سویه و سازنده بیمه مرکزی در حوزه رسانه، گفت: باید از ظرفیت تمامی رسانه‌ها به خصوص زحمت‌کشان رسانه‌های تخصصی صنعت بیمه در پیشبرد امور این صنعت کمک بگیریم، چرا که نقش رسانه‌ها در شکل‌گیری افکار عمومی حائز اهمیت است و می‌تواند موجب ارتقای جایگاه صنعت بیمه شود.

رئوفی خاطر نشان کرد: همه شرکت‌های بیمه از جمله بیمه ملت باید از ظرفیت رسانه‌های صنعت بیمه و همچنین رسانه‌های عمومی کشور برای ارائه خدمات، محصولات و کارنامه موفق خود به جامعه استفاده کنند و نگاه ما هم در بیمه مرکزی، کمک به حضور هر چه بیشتر شرکت‌های بیمه در فضای رسانه‌ای کشور است.

ادریس سالاری، سرپرست روابط عمومی بیمه ملت نیز در این دیدار با تاکید بر همیاری و همکاری بیمه ملت و بیمه مرکزی در مسائل بیمه‌ای و رسانه‌ای، تصریح کرد: قطعا این همکاری می‌تواند موانع موجود بر سر راه صنعت بیمه کشور را کاهش دهد.

سرپرست روابط عمومی بیمه ملت با قدردانی از حضور مصطفی رئوفی در این شرکت، گفت: توجه شما به نقش رسانه‌ها و روابط عمومی در پیشبرد امور، ارزشمند و قابل احترام است و این موضوع جز با همکاری و همدلی همه شرکت‌ها و فعالان رسانه‌ای میسر نمی‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=20419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی