تاریخ : جمعه, 7 اردیبهشت , 1403 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024

اخبار داغ

اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳

2

باز شدن گره‌های ساخت و ساز

  • کد خبر : 20434
  • 01 آذر 1401 - 19:42
باز شدن گره‌های ساخت و ساز

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق سرمایه، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه یکصد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تغییر مدیریت مترو تهران گفت: نوع مدیریت و نوع نگاه به انجام مسؤلیت شهرداری تهران تفاوت‌هایی دارد. وی ادامه داد: هر فردی که کار می‌کند و مسئولیتی را برعهده می‌گیرد موظف […]

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق سرمایه، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه یکصد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تغییر مدیریت مترو تهران گفت: نوع مدیریت و نوع نگاه به انجام مسؤلیت شهرداری تهران تفاوت‌هایی دارد.

وی ادامه داد: هر فردی که کار می‌کند و مسئولیتی را برعهده می‌گیرد موظف به انجام اقداماتی است و هنگام شروع کار خود نوع مسئولان را در کانون ارزیابی مشخص کردیم و احکام را یک ساله صادر کردیم.

شهردار تهران با بیان اینکه ۹۷ درصد مدیران شهرداری از داخل انتخاب شدند گفت: احکام مدیران یک ساله صادر شده بود که حکم بخش عمده‌ای از آنها حکم تمدید شد.

زاکانی ادامه داد: همه می‌دانند که یک روز را هم نباید از دست بدهند و در حوزه بهره برداری مترو نیز تا امروز یک مسیل را انتخاب کردیم و پس از ارزیابی‌ها موقتاً سرپرستی که سابقه مدیریت داشته است انتخاب شد و پس از آن نیز جایگزینی را انتخاب کردیم و اکنون آقای درستی متولی مترو تهران شده است.

وی با بیان اینکه باید به سمتی برویم که هلدینگ و بهره برداری از مترو با یکدیگر هماهنگی داشته باشند گفت: اکنون این هماهنگی کامل وجود دارد و روز یکشنبه جلسه سه ساعته ای را در حوزه مترو برگزار کردیم و عملاً تمام آنچه را ناظر بر مترو بود را دنبال کردیم و به جمع بندی کاملی رسیدیم.

شهردار تهران تصریح کرد: مترو سرمایه بسیار بالایی است و به سرمایه گذاری بیشتری نیز احتیاج دارد.

زاکانی در پاسخ به سوالی درباره مشوق‌های ساخت و ساز بیان کرد: نمای ساختمان یکی از گلوگاهای صدور پروانه است و برهمین اساس دو جنس کار را دنبال کردیم یکی نماهای الگو بودند که مورد تأیید کارشناسان است و افراد می‌توانند نمای خود را از میان آنها انتخاب کنند و همچنین برای آنکه نما در کمیته انتخاب شود باید کار بسیار سریع‌تر صورت گیرد.

وی تصریح کرد: پس از تأیید یک نمایی که توسط سازنده ارائه می‌شود سریعاً به خزانه کمیته نما وارد می‌شود و این کار منجر به این می‌شود که از خلاقیت افراد نیز حمایت شود.

شهردار تهران تصریح کرد: بهترین نما آن است که برای شهر هویت ایجاد می‌کند و تاریخ کشور را جلوه گر خواهد کرد.

وی ادامه داد: در گذشته بدون در نظر گرفتن سرانه‌ها ساخت و ساز صورت گرفت و هزینه‌هایی را برای تهران تحمیل کردیم و احکامی را صادر کردیم که در بستر آن هزینه‌های بسیاری را بر روی دوش مردم قرار دادیم.

زاکانی گفت: برای مثال در نفر آباد محیط بی دفاع شهری را ایجاد شده بود و این اتفاق منجر به این شد که فردی که در محیطی زندگی می‌کند دچار مشکل شود و ما قاعده قرار دادیم تا به سمت مردم و آبادانی شهر حرکت کنیم و این قاعده منجر به ایجاد رانت نمی‌شود باید دست و پای روابط خاص را در تهران بست و برنامه‌ای را در دستور کار قرار دادیم که نه به مردم ظلم شود.

شهردار تهران گفت: چندین دهه است که مشکلات و گره‌هایی برای مردم ایجاد شده است اما به دنبال باز کردن گره‌ها هستیم زیرا مردم ما بسیار بزرگ هستند و باید به آنها کمک و خدمت کرد و امروز صبح حدود سه ساعت و نیم با دادگستری تهران جلسه‌ای را برگزار کردیم و در آن درباره حل تمام مشکلات و گره‌های موجود صحبت کردیم.

وی ادامه داد: بسیاری از مجوزهای تهران نیازمند مجوز سایر دستگاه‌ها هستند و موضوعی را دنبال می‌کنیم که بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=20434

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی