تاریخ : جمعه, 7 اردیبهشت , 1403 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024

اخبار داغ

اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳

1

سرپرست مدیریت بیمه‌های‌ درمان بیمه ملت معرفی شد

  • کد خبر : 20495
  • 02 آذر 1401 - 19:55
سرپرست مدیریت بیمه‌های‌ درمان بیمه ملت معرفی شد
مدیرعامل بیمه ملت در مراسم معارفه سرپرست مدیریت بیمه‌های درمان این شرکت گفت: کاهش ضریب خسارت بیمه‌های درمان و بهبود عملکرد شرکت در بخش وصول مطالبات درمان، دو خواسته مهم مدیران ارشد است.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، مراسم معارفه و تکریم سرپرست مدیریت‌ بیمه‌های درمان بیمه ملت با حضور علیرضا یزدان‌دوست مدیرعامل، محمدتقی چراغی عضو هیات مدیره، معاونان و مدیران شرکت برگزار شد.

در این مراسم، مانی پورعیسی سرپرست مدیریت بیمه‌های درمان، حکم خود را از علیرضا یزدان‌دوست دریافت کرد و جایگزین فروزان رادمهر شد.

یزدان‌دوست ضمن قدردانی و تشکر از زحمات فروزان رادمهر در زمان تصدی مدیریت بیمه‌های درمان بیمه گفت: تغییرات مدیریتی، بخشی از روند کار سازمان‌هاست که برای تزریق نگاه جدید در بدنه شرکت و البته ایجاد انگیزه و روحیه تازه سیستم صورت می‌گیرد.

مدیرعامل بیمه ملت افزود: سرپرست جدید مدیریت بیمه‌های درمان، سابقه ارزشمندی در بیمه‌های درمان در صنعت بیمه کشور و شرکت‌های مختلف دارد و امیدوارم با تلاش و انرژی دوچندان، مسیری که در زمان مدیریت پیشین به خوبی ریل‌گذاری شده ادامه دهد و نقاط ضعف را برطرف کند.

وی به دو ماموریت اصلی مدیریت بیمه‌های درمان نیز اشاره کرد و گفت: کاهش ضریب خسارت بیمه‌های درمان و بهبود عملکرد شرکت در بخش وصول مطالبات درمان، دو خواسته مهم مدیران ارشد است که به خوبی به نتیجه رسیده است.

یزدان‌دوست خاطر نشان کرد: باید در دوره جدید، در کنار تحقق هر چه بهتر این دو خواسته، پرداخت خسارت‌های درمانی نیز با انسجام بهتری انجام شود.

محمدتقی چراغی، عضو هیات مدیره نیز با اشاره به مسئولیت سخت مدیریت بیمه‌های درمان در جلب رضایت بیمه‌گذاران گفت: حجم خسارت‌های بیمه‌های درمان که در این دوره به صنعت بیمه تحمیل شده، بسیار زیاد است و باید با تسریع پرداخت خسارت‌ها، برای جلب هر چه بیشتر رضایت بیمه‌گذاران گام‌های محکم‌تری برداریم.

مانی پورعیسی که از کارشناسان و مدیران باسابقه صنعت بیمه است، کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی دارد و پیش از حضور در بیمه ملت، سوابقی همچون مدیریت شعبه استان خوزستان و معاون مدیر بیمه‌های اشخاص بیمه سرمد را در کارنامه دارد و در بیمه دی و بیمه سرمد نیز مسئولیت بخش خسارت بیمه‌های درمان را برعهده داشته است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=20495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی