تاریخ : سه شنبه, 1 خرداد , 1403 14 ذو القعدة 1445 Tuesday, 21 May , 2024

اخبار داغ

پیام تسلیت اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک پارسیان در پی شهادت رییس جمهور و همراهان ایشان شعب کشیک بانک سامان در روز چهارشنبه 2 خرداد 1403 اعلام شعب کشیک موسسه اعتباری ملل در روز دوم خرداد 1403 اعلام اسامی شعبه‌های منتخب بانک پاسارگاد در تاریخ 2 خرداد مدیرعامل بانک سپه شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه را تسلیت گفت پیام تسلیت مدیر عامل موسسه اعتباری ملل در پی شهادت رئیس جمهور محبوب، سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان ایشان استقبال گسترده از خدمات بانک پارسیان در نمایشگاه ایران هلث 1403 پیام تسلیت بانک سامان به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران مسابقه بزرگ ” از نگاه من”، جلوه‌ای از شعار “مشتری ذات بانک است” تجلیل از چهره ماندگار روابط‌عمومی بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» ثبت‌نام آسان خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک صادرات ایران ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک تجارت نرخ حق‌الوکاله بانک سامان حداکثر 3 درصد تعیین شد همایش مدیران ارشد بانک سپه برگزار شد تسهیل در ثبت نام خودروهای برقی با حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل آغاز انتشار اوراق «گواهی سپرده مدت‌دار، ویژه سرمایه‌گذاری (عام)» (معاف از مالیات) در بانک پاسارگاد از تاریخ 1403/03/01 تقویت زیر ساخت‌های آموزشی، بهداشتی و ورزشی استان روابط‌عمومی بانک صادرات ایران روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد شد دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت وارد مرحله جدیدی از زیست بانک سپه شده ایم/ کسب رتبه برتر در رشد منابع

6

میلیون ها کاربر در معرض باگ مرورگر گوگل

  • کد خبر : 21125
  • 15 آذر 1401 - 20:29
میلیون ها کاربر در معرض باگ مرورگر گوگل
گوگل به میلیون ها کاربر کروم درباره یک شکاف امنیتی ناشناخته هشدار داده که آنها را در معرض خطر حملات سایبری قرار می دهد.

به گزارش سرویس فناوری افق سرمایه، این شرکت فناوری آمریکایی تایید کرد هکرها از ضعف امنیتی مذکور سواستفاده کرده اند اما از اعلام جزئیات بیشتر برای اجتناب از خطرات احتمالی برای کاربران خودداری کرد.

با این وجود شرکت گوگل فاش کرده شکاف امنیتی عمیق و شامل نوعی از باگ است که در موتور جاوااسکریپت V۸ استفاده می شود.

این نوع شکاف نرم افزاری سبب می شود هکرها بتوانند به حافظه حفاظت شده رایانه دسترسی یابند یا کدهای مخرب وارد دستگاه کنند.

این موتور جستجوی اینترنتی منتظر است تا افراد بیشتری آپدیت امنیتی جدید را نصب کنند تا پس از آن اطلاعات گسترده تری در اختیار عموم مردم بگذارند و از قربانی شدن آنها جلوگیری شود.

باگ مذکور توسط «گروه تحلیل تهدید گوگل» در ۲۹ نوامبر ۲۰۲۲ میلادی کشف و شرکت مجبور شده یک آپدیت امنیتی جدید برای برطرف کردن آن ارائه کند.

گوگل در بیانیه ای در وبلاگ خود اعلام کرده تا زمانی که اکثریت کارمندان وصله امنیتی را آپدیت کنند، همچنان فعالیتش را محدود حفظ می کند. در بخشی از بیانیه آمده است: همچنین اگر باگی در حافظه طرف سومی باشد که پروژه های مشابه به آن وابسته هستند و هنوز ترمیم نشده ما فعالیت خود را محدود نگه می داریم. همچنین از تمام محققان امنیتی که طی توسعه چرخه برای جلوگیری از دسترسی باگ های امنیتی به کانال های ثابت تشکر می کنیم.

این درحالی است که گوگل چند روز قبل از انتشار این خبر، آپدیتی برای مرورگر کروم ارائه کرد تا ۲۸ مشکل امنیتی دیگر را برطرف کند. با این وجود مهندسان نرم افزاری مجبور شده اند یک آپدیت امنیتی جدید برای مقابله با جدیدترین شکاف رصد شده، ارائه کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=21125

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی