افزونه جلالی را نصب کنید. 21 ذو القعدة 1446 Sunday, 18 May , 2025

اخبار داغ

همکاری بانک تجارت و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست‌جمهوری با هدف احیای واحدهای اقتصادی راکد کارکنان موسسه اعتباری ملل، سرمایه‌ای ارزشمند برای تحول در نظام بانکی کشور تداوم روند سودآوری بانک پاسارگاد در سال۱۴۰۳ مراسم افتتاحیه نهمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک سپه برگزار شد مدیرعامل بانک سپه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت آگهی دعوت به همکاری جزییات حق بیمه دهک های شش تا نه برای سال جاری پیام اخلاقی بمناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در روز پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه برگزاری جلسه هم اندیشی روسای شعب استانی بیمه آسیا در سال ۱۴۰۴ شعب کشیک بانک تجارت برای روز پنج‌شنبه ‌۲۵ اردیبهشت حضور موثر بانک سپه با سه مقاله علمی در همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی آغاز مزایده عمومی املاک مازاد مؤسسه اعتباری ملل امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک گردشگری و هلدینگ پتروفرهنگ به‌روزرسانی سامانه‌های خدماتی بانک پاسارگاد اولین نشست شورای مدیران بیمه آسیا در سال ۱۴۰۴ برگزار شد امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بانک تجارت با هلدینگ خلیج فارس و بانک ملت اعلام ساعات فعالیت در مؤسسه اعتباری ملل تسهیل در مبادلات تجاری،امنیت و اعتماد در معامله،اطمینان در پرداخت ارتقاء سامانه جامع صورت‌حساب پایانه‌های فروشگاهی و درگاه پرداخت بانک تجارت افتتاح نیروگاه خورشیدی ۳۵۰ کیلوواتی شهید رئیسی استان قم با مشارکت بانک سپه

8

مشتری مداری و دسترسی آسان به خدمات غیرحضوری ، از اولویت های مهم بانک سینا است

  • کد خبر : 2120
  • 09 شهریور 1400 - 19:59
مشتری مداری و دسترسی آسان به خدمات غیرحضوری ، از اولویت های مهم بانک سینا است
مدیرعامل بانک سینا در سفر به استان های آذربایجان شرقی و اردبیل و بازدید از شعب منطقه گفت: درکنار توسعه زنجیره شعب، گسترش خدمات غیرحضوری برای مشتریان و ارائه محصولات نوین در اولویت برنامه های توسعه ای این بانک قرار دارد.

به گزارش سرویس امور بانکی افق سرمایه، مدیرعامل بانک سینا در سفر به استان های آذربایجان شرقی و اردبیل و بازدید از شعب منطقه گفت: درکنار توسعه زنجیره شعب، گسترش خدمات غیرحضوری برای مشتریان و ارائه محصولات نوین در اولویت برنامه های توسعه ای این بانک قرار دارد.

دکتر ایمانی با حضور در جمع همکاران شعب منطقه، ضمن قدردانی از زحمات آنان در تحقق اهداف بانک و ارتقاء شاخص های عملکردی گفت: تکریم مشتری و پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع زمینه ساز رشد و شکوفایی بانک است و رضایتمندی مشتریان حرکت رو به جلو برنامه های توسعه ای را سرعت می بخشد.

وی در ادامه بیان نمود: تداوم برنامه های توسعه ای بانک در راستای خدمات غیرحضوری برای مشتریان، مسیر را برای همسو شدن با نظام اقتصادی کشور و سلامتی هم میهنان عزیز فراهم می کند.

دکتر ایمانی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل بالای منطقه در افزایش سهم بازار تاکید کرد و گفت: با استفاده از خدمات متنوع بانک و ارائه تسهیلات مناسب به بنگاه های تولیدی و ارتقاء توانایی آنان می توان به جذب منابع جدید و کمک به اشتغالزایی که یکی از اهداف ترسیم شده بانک است، دست پیدا کرد.

گفتنی است در این سفر یزدی خواه معاون شعب و مناطق و جلائی مدیر بازرسی بانک همراه مدیرعامل بودند و شعبه آیت الله کاشانی در اردبیل را افتتاح و از شعب میانه و خلخال نیز بازدید کردند.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=2120
  • نویسنده : ساراپیرانه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.