تاریخ : یکشنبه, 30 اردیبهشت , 1403 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024

اخبار داغ

ثبت‌نام آسان خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک صادرات ایران ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک تجارت نرخ حق‌الوکاله بانک سامان حداکثر 3 درصد تعیین شد همایش مدیران ارشد بانک سپه برگزار شد تسهیل در ثبت نام خودروهای برقی با حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل آغاز انتشار اوراق «گواهی سپرده مدت‌دار، ویژه سرمایه‌گذاری (عام)» (معاف از مالیات) در بانک پاسارگاد از تاریخ 1403/03/01 تقویت زیر ساخت‌های آموزشی، بهداشتی و ورزشی استان روابط‌عمومی بانک صادرات ایران روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد شد دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت وارد مرحله جدیدی از زیست بانک سپه شده ایم/ کسب رتبه برتر در رشد منابع از تامین مالی تا گردشگری و صنایع خلاق / سخنرانی مدیران گروه مالی گردشگری در رویداد کرمان آیدکس 2024 مانور آتش‌نشانی در بانک گردشگری برگزار می‌شود دیدارهای مدیرعامل بانک تجارت با مدیران ارشد صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش پرچم ملل را سربلند نگه داریم سهامداران شرکت اقتصادی نگین گردشگری در انتظار نتایج سرمایه‌گذاری‌های تازه رشد ۸۱ درصدی پرداخت تسهیلات خانوار در بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی حضور فعال و پرقدرت بانک تجارت در نمایشگاه صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش حضور فعال بانک صادرات ایران در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی کسب رتبه برتر بانک سپه در تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت طی فروردین ماه 1403 رشد ۸۱ درصدی پرداخت تسهیلات خانوار در بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی کاهش رشد پایه پولی به ۲۸.۱ درصد

5

قیمت آپارتمان های نقلی در شرق تهران

  • کد خبر : 23035
  • 01 بهمن 1401 - 18:43
قیمت آپارتمان های نقلی در شرق تهران
از میان مناطق 16 گانه پایتخت، محدوده شرق که شامل منطقه‌های 4، 8، 14 و 15 می‌شود، 25 درصد کل معاملات تهران را به خود اختصاص داده است.

ابه گزارش سرویس بازار افق سرمایه، افزایش قیمت مسکن طی 5 سال اخیر متقاضیان را به سمت خرید واحدهای کوچک‌متراژ کشانده است تا جایی که آپارتمان‌های 50 تا 60 متری جایگاه اول را در معاملات شهر تهران دارند. کاماپرس در ادامه قیمت بهترین آپارتمان های نقلی در شرق تهران را بررسی می‌کند؛

واحد 47 متری با سن بنا 7 سال در تهرانپارس غربی با امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری 3 میلیارد و 700 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد تکخوابه در طبقه پنجم واقع شده و متقاضی برای هر متر آن باید 78 میلیون و 723 هزارتومان بپردازد.

آپارتمان 42 متری یکخوابه در شمس‌آباد ساخت سال 1386 با قیمت 2 میلیارد و 900 میلیون تومان اگهی شده است. این واحد مسکونی واقع در طبقه سوم دارای امکاناتی همچون آسانسور و پارکینگ است که متقاضی برای هر متر آن باید 69 میلیون و 47 هزارتومان پرداخت کند.

رهن کامل آپارتمان در تهران با بودجه 500 میلیون تومان
واحد 50 متری در طبقه اول محله نارمک 2 میلیارد و 650 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد ساخت سال 1393، دارای امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری است که متقاضی برای هر متر آن باید 53 میلیون تومان بپردازد.

متقاضی خرید خانه در محدوده دانشگاه علم و صنعت برای واحدی 45 متری باید 2 میلیارد و 400 میلیون تومان بپردازد. این واحد یک اتاق خواب و انباری دارد و در طبقه چهارم واقع شده است. متقاضی برای هر متر این واحد مسکونی ساخت سال 1384 باید 53 میلیون و 333 هزارتومان پرداخت کند.

خرید خانه 50 متری در مجیدیه تهران نیازمند بودجه‌ای حدود 2 میلیارد تومان است. این واحد در سال 73 ساخته شده و از امکانات آن می‌توان انباری ر نام برد. متقاضی برای خرید هر متر این خانه که در طبقه چهارم واقع شده باید 40 میلیون تومان به فروشنده بپردازد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=23035

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی