تاریخ : یکشنبه, 30 اردیبهشت , 1403 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024

اخبار داغ

ثبت‌نام آسان خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک صادرات ایران ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک تجارت نرخ حق‌الوکاله بانک سامان حداکثر 3 درصد تعیین شد همایش مدیران ارشد بانک سپه برگزار شد تسهیل در ثبت نام خودروهای برقی با حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل آغاز انتشار اوراق «گواهی سپرده مدت‌دار، ویژه سرمایه‌گذاری (عام)» (معاف از مالیات) در بانک پاسارگاد از تاریخ 1403/03/01 تقویت زیر ساخت‌های آموزشی، بهداشتی و ورزشی استان روابط‌عمومی بانک صادرات ایران روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد شد دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت وارد مرحله جدیدی از زیست بانک سپه شده ایم/ کسب رتبه برتر در رشد منابع از تامین مالی تا گردشگری و صنایع خلاق / سخنرانی مدیران گروه مالی گردشگری در رویداد کرمان آیدکس 2024 مانور آتش‌نشانی در بانک گردشگری برگزار می‌شود دیدارهای مدیرعامل بانک تجارت با مدیران ارشد صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش پرچم ملل را سربلند نگه داریم سهامداران شرکت اقتصادی نگین گردشگری در انتظار نتایج سرمایه‌گذاری‌های تازه رشد ۸۱ درصدی پرداخت تسهیلات خانوار در بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی حضور فعال و پرقدرت بانک تجارت در نمایشگاه صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش حضور فعال بانک صادرات ایران در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی کسب رتبه برتر بانک سپه در تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت طی فروردین ماه 1403 رشد ۸۱ درصدی پرداخت تسهیلات خانوار در بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی کاهش رشد پایه پولی به ۲۸.۱ درصد

3

افتتاح ۵ ایستگاه مترو تا پایان سال جاری

  • کد خبر : 24233
  • 26 بهمن 1401 - 19:34
افتتاح ۵ ایستگاه مترو تا پایان سال جاری
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افتتاح ۵ ایستگاه مترو تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق سرمایه؛ جلال بهرامی در حاشیه یکصد و سی‌امین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: وزارت کشور و شهرداری تهران تعهد تامین 2 هزار دستگاه اتوبوس را دارند. ما قدرالسهم 650 دستگاه را پرداخت کردیم و 180 دستگاه نیز تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه طبق طرح جامع 9 هزار دستگاه اتوبوس نیاز داریم که در حال حاضر تعداد اتوبوس‌ها با احتساب بخش خصوصی بیش از 2 هزار دستگاه است، گفت: 27 دستگاه اتوبوس روز گذشته بازسازی و برای 500 دستگاه قرارداد بازسازی منعقد شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: چند سال ورودی اتوبوس به ناوگان تضعیف شده بود و اگر هر سال 10 تا 15 دستگاه وارد می‌شد با این مشکل مواجه نمی‌شدیم. در حال حاضر نیاز ما به 7 هزار دستگاه است.

بهرامی با اشاره به امضای توافقنامه با تولیدکننده داخلی تصریح کرد: با گروه بهمن خودرو 2 هزار دستگاه و گروهی دیگر نیز 2 هزار دستگاه قرارداد منعقد شده و قرارداد یک هزار دستگاه نیز در هفته آینده منعقد خواهد شد. 2 هزار دستگاه را نیز وزارت کشور باید تحویل دهد. برنامه‌ریزی انجام داده‌ایم اما نمی‌توان به تولیدکنندگان فشار وارد کرد؛ با وجود اینکه 6 هزار دستگاه تعهد دادند اما چون سال‌ها تعطیل بودند، تحویل آن‌ها نیز زمان‌بر خواهد بود.

وی افزود: 5 هزار خرید مستقیما از سوی شهرداری صورت می‌گیرد. این خرید از منابع داخلی شهرداری تامین خواهد شد؛ در بخش اتوبوس برقی نیز وزارت کشور مذاکرات داخلی و خارجی را انجام داده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه از ابتدای سال 400 دستگاه اتوبوس وارد ناوگان شده و ورود 150 دستگاه به دلیل اینکه بحث پلاک داشتند به تاخیر افتاد، گفت: از این تعداد 200 دستگاه از 22 بهمن ماه و روزهای برفی با پلاک موقت وارد شهر شدند و رایگان به مردم خدمات دادند و هرجا تجمیع مسافر داشته باشیم این اتوبوس‌ها به محل اعزام می‌شوند.

بهرامی با تاکید بر اینکه تکمیل خطوط قبلی مترو بعد خدمتی قوی دارد، گفت: تست گرم خط 6 انجام شده و تست گرم خط 7 نیز فردا انجام می‌شود؛ در تلاش هستیم تا پایان سال 5 ایستگاه را افتتاح کنیم که اگر نتوانیم ناوگان را تامین کنیم عملا اثرگذار نخواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=24233

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی