تاریخ : دوشنبه, 10 اردیبهشت , 1403 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024

اخبار داغ

رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار

2

سرپرست بانک ملی ایران: اعتماد مشتریان برترین سرمایه بانک است

  • کد خبر : 25090
  • 18 اسفند 1401 - 16:51
سرپرست بانک ملی ایران: اعتماد مشتریان برترین سرمایه بانک است
سرپرست بانک ملی ایران در بازدید از شعب شهرک صنعتی عباس آباد و شهرک صنعتی پایتخت این بانک و همچنین گروه صنعتی شیرین نوین با بیان اینکه اعتماد مشتریان برترین سرمایه بانک است، گفت: باید به گونه ای رفتار کنیم که این اعتماد بماند و همراهی ها و همدلی ها همانند گذشته برقرار باشد.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه؛ ابوالفضل نجارزاده در بازدید از شعبه شهرک صنعتی عباس آباد بانک که سید فرید موسوی عضو هیأت مدیره و معاون اعتباری، حسن مونسان عضو هیأت مدیره، علیرضا گچ پز زاده سرپرست معاونت امور ارزی و بین الملل، رؤسای ادارات کل اعتبارات، حوزه مدیریت، بانکداری تجاری و روابط عمومی و رئیس شعبه مستقل مرکزی نیز حضور داشتند، ضمن دیدار با همکاران، تعامل با واحدهای فعال را نقطه عطفی در روابط با مشتریان بانک عنوان کرد و گفت: جلب رضایت مشتریان، هدف اصلی ماست و قطعاً تداوم اعتماد صنعت گران در گرو ارائه خدمات مطلوب و ویژه به آنها خواهد بود.

وی تأکید کرد: در راستای مشتری مداری، توجه به نیاز مشتریان، تقویت فعالیت های بازاریابی و تکریم مشتریان در کنار ارائه خدمات باید سرلوحه کار همه همکاران باشد.

در این بازدید درخصوص جانمایی مناسب شعبه نیز رایزنی هایی صورت گرفت.

نجارزاده در ادامه با حضور در شعبه شهرک صنعتی پایتخت بانک ملی ایران در جریان آخرین وضعیت منابع و مصارف، مطالبات غیرجاری، گشایش اعتبار اسنادی (LC)، نسبت مطالبات غیرجاری به کل تسهیلات پرداختی (NPL) شعبه و … قرار گرفت.

سرپرست بانک ملی ایران همچنین در بازدید از کارخانجات و خط تولید گروه صنعتی و غذایی شیرین نوین از مشتریان دیرینه این بانک، با بیان اینکه این گروه صنعتی از مشتریان برتر بخش خصوصی در بانک است، گفت: بازدیدهای بسیاری از واحدهای صنعتی و بنگاه های بزرگ اقتصادی داشته ایم اما این میزان نوآوری و فناوری های روز به کار رفته در این مجموعه که توانسته کمک شایانی نیز به اشتغال زایی کشور داشته باشد، باعث خرسندی است.

نجارزاده با تأکید بر اینکه سال آینده مشتریان خاص بانک به صورت بسیار ویژه مورد توجه خواهند بود، درباره ارائه خدمت به صنعتگران تصریح کرد: بانک ملی ایران در سال آینده با در نظر گرفتن بسته های حمایتی ویژه، بیش از پیش در کنار صنعتگران خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به شبکه بزرگ ارزی و ریالی بانک ملی ایران در داخل و خارج کشور بر ارائه سبد کامل و متنوع محصولات و خدمات مالی متناسب با نیازها و خواسته های ‏این قبیل گروه های صنعتی تأکید کرد.‌

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=25090

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی