تاریخ : پنج شنبه, 27 اردیبهشت , 1403 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024

اخبار داغ

وارد مرحله جدیدی از زیست بانک سپه شده ایم/ کسب رتبه برتر در رشد منابع از تامین مالی تا گردشگری و صنایع خلاق / سخنرانی مدیران گروه مالی گردشگری در رویداد کرمان آیدکس 2024 مانور آتش‌نشانی در بانک گردشگری برگزار می‌شود دیدارهای مدیرعامل بانک تجارت با مدیران ارشد صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش پرچم ملل را سربلند نگه داریم سهامداران شرکت اقتصادی نگین گردشگری در انتظار نتایج سرمایه‌گذاری‌های تازه رشد ۸۱ درصدی پرداخت تسهیلات خانوار در بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی حضور فعال و پرقدرت بانک تجارت در نمایشگاه صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش حضور فعال بانک صادرات ایران در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی کسب رتبه برتر بانک سپه در تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت طی فروردین ماه 1403 رشد ۸۱ درصدی پرداخت تسهیلات خانوار در بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی کاهش رشد پایه پولی به ۲۸.۱ درصد سرکوب نرخ بهره بین بانکی با افزایش تزریق پول بانک مرکزی هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد حضور فعال بانک سامان در نمایشگاه صنعت پخش ایران تحقق 98درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی آگهی دعوت از داوطلبان عضویت در هیئت مدیره شرکت اعتباری ملل ارائه طرح “پیش ‌درآمد” با هدف توانمندی‌سازی مالی جزئیات جدید از حذف چک کاغذی اعلام جزییات نحوه دریافت و میزان ارز دانشجویی چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

3

سرپرست بانک ملی ایران: اعتماد مشتریان برترین سرمایه بانک است

  • کد خبر : 25090
  • 18 اسفند 1401 - 16:51
سرپرست بانک ملی ایران: اعتماد مشتریان برترین سرمایه بانک است
سرپرست بانک ملی ایران در بازدید از شعب شهرک صنعتی عباس آباد و شهرک صنعتی پایتخت این بانک و همچنین گروه صنعتی شیرین نوین با بیان اینکه اعتماد مشتریان برترین سرمایه بانک است، گفت: باید به گونه ای رفتار کنیم که این اعتماد بماند و همراهی ها و همدلی ها همانند گذشته برقرار باشد.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه؛ ابوالفضل نجارزاده در بازدید از شعبه شهرک صنعتی عباس آباد بانک که سید فرید موسوی عضو هیأت مدیره و معاون اعتباری، حسن مونسان عضو هیأت مدیره، علیرضا گچ پز زاده سرپرست معاونت امور ارزی و بین الملل، رؤسای ادارات کل اعتبارات، حوزه مدیریت، بانکداری تجاری و روابط عمومی و رئیس شعبه مستقل مرکزی نیز حضور داشتند، ضمن دیدار با همکاران، تعامل با واحدهای فعال را نقطه عطفی در روابط با مشتریان بانک عنوان کرد و گفت: جلب رضایت مشتریان، هدف اصلی ماست و قطعاً تداوم اعتماد صنعت گران در گرو ارائه خدمات مطلوب و ویژه به آنها خواهد بود.

وی تأکید کرد: در راستای مشتری مداری، توجه به نیاز مشتریان، تقویت فعالیت های بازاریابی و تکریم مشتریان در کنار ارائه خدمات باید سرلوحه کار همه همکاران باشد.

در این بازدید درخصوص جانمایی مناسب شعبه نیز رایزنی هایی صورت گرفت.

نجارزاده در ادامه با حضور در شعبه شهرک صنعتی پایتخت بانک ملی ایران در جریان آخرین وضعیت منابع و مصارف، مطالبات غیرجاری، گشایش اعتبار اسنادی (LC)، نسبت مطالبات غیرجاری به کل تسهیلات پرداختی (NPL) شعبه و … قرار گرفت.

سرپرست بانک ملی ایران همچنین در بازدید از کارخانجات و خط تولید گروه صنعتی و غذایی شیرین نوین از مشتریان دیرینه این بانک، با بیان اینکه این گروه صنعتی از مشتریان برتر بخش خصوصی در بانک است، گفت: بازدیدهای بسیاری از واحدهای صنعتی و بنگاه های بزرگ اقتصادی داشته ایم اما این میزان نوآوری و فناوری های روز به کار رفته در این مجموعه که توانسته کمک شایانی نیز به اشتغال زایی کشور داشته باشد، باعث خرسندی است.

نجارزاده با تأکید بر اینکه سال آینده مشتریان خاص بانک به صورت بسیار ویژه مورد توجه خواهند بود، درباره ارائه خدمت به صنعتگران تصریح کرد: بانک ملی ایران در سال آینده با در نظر گرفتن بسته های حمایتی ویژه، بیش از پیش در کنار صنعتگران خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به شبکه بزرگ ارزی و ریالی بانک ملی ایران در داخل و خارج کشور بر ارائه سبد کامل و متنوع محصولات و خدمات مالی متناسب با نیازها و خواسته های ‏این قبیل گروه های صنعتی تأکید کرد.‌

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=25090

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی