تاریخ : پنج شنبه, 3 اسفند , 1402 13 شعبان 1445 Thursday, 22 February , 2024

اخبار داغ

دکتر خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است شناخت متقابل بانک و رسانه، گامی در مسیر تعامل برنامه‌مند «باجت» بانک تجارت اعتبار 20 میلیون تومانی می‌دهد 6500 میلیارد ریال تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون به معرفی شدگان شهرکهای صنعتی ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور دکتر سید مهدی حسینی دولت‌آبادی عضو جدید هیات‌مدیره بانک تجارت شد تقدیر از روسای موفق شعب بانک پارسیان در چهاردهمین گردهمایی روسای موفق بانک‌های کشور حضور گروه مالی گردشگری در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران تقدیر از 10 رئیس شعبه برتر بانک گردشگری در سال 1402 افتتاح مجموعه تفریحی و ورزشی آیس‌رینک میکامال کیش برندگان آخرین مرحله قرعه‌کشی جشنواره کارت جادویی بانک تجارت مشخص شدند درخشش پانزده رئیس شعبه برتر بانک پاسارگاد در چهاردهمین گردهمایی رئیسان موفق شعبه‌های نظام بانکی افتتاح مجموعه تفریحی و ورزشی آیس‌رینک میکامال کیش امورشعب استان تهران در برنامه های تجهیز منابع بانک توسعه تعاون باید نقش پشتیبان و تقویت کننده نقدینگی استان‌های کمتر برخوردار را ایفا نماید تقدیر از روسای موفق شعب بانک توسعه تعاون همگام با شبکه بانکی نرخ حق الوکاله بانک سپه برای سال 1403 سه درصد تعیین شد تقدیر از رؤسای ۵ شعبه موفق موسسه اعتباری ملل بانک صادرات ایران با هلدینگ خلیج فارس تفاهم‌نامه توسعه همکاری امضا کرد آغاز نخستین همایش و نمایشگاه «ایران پتروکم» با حمایت بانک صادرات ایران تجدید میثاق مدیرعامل بانک توسعه تعاون با آرمان‌های شهدا

2

تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان در دستان بانک سامان

  • کد خبر : 25301
  • 24 اسفند 1401 - 16:33
تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان در دستان بانک سامان
سومین اجلاس سراسری یکصد واحد مشتری‌مدار با حضور جمعی از مسئولان و شرکت‌های برتر در زمینه فروش و مشتری‌مداری در مرکز همایش‌های صداوسیما تهران برگزار شد که در این همایش بانک سامان موفق به دریافت تندیس سه ستاره مشتری مداری شد.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه، بانک سامان به عنوان یکی از شرکت‌های برتر در حوزه رضایتمندی مشتریان توانست تندیس طلایی سه ستاره رضایتمندی مشتریان را در سومین اجلاس سراسری یکصد واحد مشتری‌مدار از آن خود کند.

در این اجلاس از بانک سامان به‌عنوان یکی از فعالین اقتصادی کشور که در زمینه های گوناگون رضایتمندی و مشتری مداری توانسته حد نصاب بالایی را کسب کند با تندیس طلایی 3 ستاره قدردانی شد.

این تندیس براساس ارزیابی شاخص‌های سیستم مدیریت کیفیت، ارتقای شاخص های کارایی و اثربخشی، ایجاد درگاه‌های ارتباطی مناسب برای مشتریان، کارآمدی فرآیند رسیدگی به صدای مشتریان به بانک سامان اعطا شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=25301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی