تاریخ : چهارشنبه, 2 فروردین , 1402 1 رمضان 1444 Wednesday, 22 March , 2023

اخبار داغ

ثبت دومین روز از “هوای پاک” در دومین روز از سال ۴۰۲ تهران هوای پاک تهران در اولین روز ۱۴۰۲ هوای “قابل قبول” در آخرین روز کاری ۱۴۰۱ برداشت وجه نقد بدون نیاز به کارت بانک پاسارگاد پیشرفت را در «تجارت» دنبال کنید اعلام نرخ حق الوکاله بکارگیری سپرده‌های بانک آینده در سال 1402 ساعت کاری شعب بانک سامان در ایام نوروز فعالیت شعب کشیک بانک اقتصادنوین در ایام نوروز بانک تجارت، با مفاخر ادب پارسی به استقبال بهار رفت نقش پررنگ بانک در ترویج بانکداری قرض الحسنه و رفع محرومیت ها ظرفیت‌های بانک صادرات ایران برای نقش‌آفرینی در اقتصاد بیش از گذشته است اعلام ساعات کاری شعب کشیک بانک گردشگری در ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۲ تنوع بخشی به محصولات ارزی و خدمات صرافی از برنامه های بانک توسعه تعاون است جابجایی شعبه معلم بانک اقتصادنوین در رشت عیدی بانک ملی ایران به کاربران «بله» اعلام محدودیت‌های ترافیکی نوروز ۱۴۰۲ در محورهای شرق استان تهران پیش‌بینی هوای تهران در روزهای آینده اعلام اسامی شعب کشیک بانک تجارت در تعطیلات نوروز 1402 تامین مالی 9311 میلیارد ریالی طرح‌های گردشگری از محل منابع صندوق توسعه ملی تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان در دستان بانک سامان نرخ حق الوکاله موسسه اعتباری ملل در سال ۱۴۰۲

1

تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان در دستان بانک سامان

  • کد خبر : 25301
  • 24 اسفند 1401 - 16:33
تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان در دستان بانک سامان
سومین اجلاس سراسری یکصد واحد مشتری‌مدار با حضور جمعی از مسئولان و شرکت‌های برتر در زمینه فروش و مشتری‌مداری در مرکز همایش‌های صداوسیما تهران برگزار شد که در این همایش بانک سامان موفق به دریافت تندیس سه ستاره مشتری مداری شد.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه، بانک سامان به عنوان یکی از شرکت‌های برتر در حوزه رضایتمندی مشتریان توانست تندیس طلایی سه ستاره رضایتمندی مشتریان را در سومین اجلاس سراسری یکصد واحد مشتری‌مدار از آن خود کند.

در این اجلاس از بانک سامان به‌عنوان یکی از فعالین اقتصادی کشور که در زمینه های گوناگون رضایتمندی و مشتری مداری توانسته حد نصاب بالایی را کسب کند با تندیس طلایی 3 ستاره قدردانی شد.

این تندیس براساس ارزیابی شاخص‌های سیستم مدیریت کیفیت، ارتقای شاخص های کارایی و اثربخشی، ایجاد درگاه‌های ارتباطی مناسب برای مشتریان، کارآمدی فرآیند رسیدگی به صدای مشتریان به بانک سامان اعطا شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=25301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی