تاریخ : یکشنبه, 9 مهر , 1402 17 ربيع أول 1445 Sunday, 1 October , 2023

اخبار داغ

افزایش سودآوری و جلب رضایت سهامداران باید در اولویت برنامه‌های شرکت باشد ساخت ده هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن با مشارکت بانک ملی ایران در استان فارس معرفی خدمات سکوی (پلتفرم) تخصصی آسانیسم، خدمات پرستاری از سالمندان گرامی همراهی شرکت به پرداخت ملت با دانش آموزان اختلالات طیف اوتیسم در ماه مهر در دیدار استاندار فارس با مدیرعامل بانک ملی ایران مطرح شد: عملکرد بانک ملی ایران در پیشبرد طرح های توسعه ای استان وحمایت های همه جانبه از بنگاه های تولیدی واقتصادی شایسته تقدیر است در حاشیه نشست مدیرعامل بانک ملی ایران با مجمع نمایندگان استان فارس صورت گرفت: تقدیر از اقدامات بانک ملی ایران در استان فارس آمادگی بانک ملی ایران برای تامین مالی همه جانبه واحدهای تولیدی استان فارس ​پیام سرپرست بانک صادرات ایران به مناسبت «هفته وحدت» تقویت همکاری های بانک ملی ایران و سازمان بهزیستی کشور با امضای تفاهمنامه همکاری با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران: مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بانک سپه برگزار شد برگزاری دومین جلسه کمیته مضمون استراتژیک تعالی سرمایه انسانی در بانک ملی ایران تقویت حوزه بازاریابی، مهمترین ماموریت معاون جدید بانک توسعه تعاون معرفی خدمات بانک سامان در نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما دانشگاه خاتم میزبان دومین همایش فصلی شورای انجمن‌های علمی ایران با موضوع نقد و ارزیابی مواد محیط‏‌زیستی لایحه برنامه هفتم توسعه افتتاح شعبه مرزداران بانک اقتصادنوین در تهران عملکرد بانک توسعه تعاون در استان تهران رضایت بخش بوده است خدمات جدید باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد زعفران کارت برای تامین اعتبار طلای سرخ سقف انتقال وجه پایا در درگاه‌های اینترنت‌ بانک تجارت افزایش یافت آخرین‌مهلت افتتاح و یا تکمیل موجودی سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک‌ پارسیان کسب رتبه سوم پرداخت وام قرض‌الحسنه فرزندآوری توسط بانک صادرات ایران

6

اعطای تسهیلات خرید دفتر نمایندگان تا سقف ۵۰ درصد ارزش ملک

  • کد خبر : 2606
  • 28 شهریور 1400 - 6:24
اعطای تسهیلات خرید دفتر نمایندگان تا سقف ۵۰ درصد ارزش ملک
سرپرست مدیریت امور مالی شرکت بیمه رازی اعلام کرد که این شرکت به منظور حمایت از شبکه فروش، تا سقف ۵۰ درصد مبلغ خرید دفتر را به نمایندگانش به صورت تسهیلات پرداخت خواهد کرد.

به گزارش سرویس امور بیمه افق سرمایه،  علی بهرامی نسب در پانزدهمین جلسه سه شنبه های پاسخگویی که به صورت زنده و با حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر از طریق صفحه اینستاگرام بیمه رازی پخش ‌شد با بیان اینکه خدمات شرکت بیمه رازی به شبکه فروش در دوره مدیریت کنونی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است، گفت: یکی از این اقدامات، ‌کمک به خروج دفاتر نمایندگان از حالت استیجاری و خرید دفتر برای آنهاست.

وی افزود: به این منظور منابع قابل توجهی برای پرداخت تسهیلات به نمایندگان در نظر گرفته شده و بخشی از آن نیز پرداخت شده است،‌ به طوری که به تازگی یکی از نمایندگان به میزان ۷۰۰ میلیون تومان از این تسهیلات استفاده کرده است.

او همچنین از امکان مشاهده جزییات عملیات هر نماینده در سامانه همراز خبر داد و گفت: بر این اساس،‌ نماینده می تواند به طور کامل میزان حق بیمه وصولی، مالیات ارزش افزوده، میزان وام دریافتی، کسورات، میزان پرداختی بابت بیمه درمان تکمیلی و خالص کارمزد خود را مشاهده کند.

سرپرست مدیریت امور مالی شرکت بیمه رازی همچنین از اعمال آیین نامه جدید کارمزد از ابتدای ماه مهر خبر داد و با بیان این که سقف کارمزد پرداختی بابت صدور بیمه نامه شخص ثالث خودروهای صفرکیلومتر تا ۹ درصد می تواند افزایش یابد،‌ تاکید کرد که بررسی های لازم به این منظور در بیمه رازی انجام شده و پس از طرح در هیات عامل قابلیت عملیاتی شدن نیز دارد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که پرونده های خسارت طی چه زمانی در واحد مالی تسویه می شوند،‌ گفت: از ابتدای سال جاری، به همه شعب شرکت اعلام شده است که خسارت جرحی حداکثر در دو مرحله و خسارت مالی تنها در یک مرحله باید تسویه شوند،‌ به طوری که از زمان تحویل پرونده به واحد مالی تا زمان صدور دستور تسویه نباید بیش از دو روز کاری زمان صرف شود.

به گفته او،‌ از اول مهر ماه سقف تخصیص منابع هر شعبه به تسویه خسارت های همان شعبه به ۸۰ درصد ارتقا می یابد، بنابراین هر شعبه ای که حق بیمه وصولی و نیز وصول مطالبات بیشتری داشته باشد،‌ منابع بیشتری به منظور تسویه خسارت در اختیار خواهد داشت.
سرپرست مدیریت امور مالی شرکت بیمه رازی همچنین از کاهش شدید حجم خسارت معوق این شرکت خبر داد و گفت: در پایان سال گذشته بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان خسارت معوق در شرکت پرداخت شد و اکنون خسارت معوقی در شرکت وجود ندارد،‌ بلکه خسارت های جاری در حال تسویه است.

بهرامی نسب همچنین با تاکید بر این که منابع و مصارف شرکت باید به درستی مدیریت شود، از متمرکز شدن منابع مربوط به بخش تبلیغات خبر داد و گفت: بودجه تبلیغاتی هر شعبه متناسب با پرتفوی آن محاسبه می شود،‌ بنابراین منتظر بررسی نهایی عملکرد شعب به این منظور هستیم.

وی در ادامه با اشاره به این که نرم افزاری مشخص در واحد مالی،‌ سود و زیان شعب بیمه رازی را طی دوره های سه ماهه محاسبه می کند،‌ افزود: این محاسبات مبنایی برای تخصیص بودجه تبلیغات و نیز کارانه و پاداش خواهد بود.

او در پاسخ به سوالی درباره زمان اجرایی شدن قطعی طرح مهر رازی نیز گفت: این طرح اکنون با حدود ۱۰۰ نماینده به صورت پایلوت در حال اجرایی شدن است،‌ اما با برطرف شدن همه نواقص، از اوایل مهر به صورت کلی عملیاتی خواهد شد، چرا که سازوکار اجرایی آن با بانک قرض الحسنه مهر ایران نهایی شده است.

بهرامی نسب همچنین به موضوع چک های صیادی و لزوم تغییر چک های قدیمی اشاره کرد و با بیان این که فرصتی به این منظور به نمایندگان داده شده است،‌ گفت: از آخر آبان ماه، همه چک های موجود در نمایندگی ها باید صیادی شود تا پیگیری امور راحت تر باشد.

وی همچنین از تمهیدات در نظر گرفته شده به منظور تسهیل امور نمایندگان همزمان با شیوع بیماری کرونا خبر داد و با اشاره به این که سقف صندوق نمایندگان از اسفندماه سال گذشته دو برابر شده است،‌ گفت: از ابتدای شهریور ماه نیز با درخواست نمایندگان، دوره تسویه تا ۱۵ روز افزایش یافت و امیدواریم با این شرایط، نمایندگان بتوانند بیش از پیش به فعالیت خود عمق ببخشند.

در پایان این نشست، تندیس پاسخگویی بیمه رازی توسط دکتر ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و بین الملل بیمه رازی به وی اهدا شد.

گفتنی است «سه شنبه های پاسخگویی» از ابتدای سال ۱۴۰۰ توسط روابط عمومی بیمه رازی برگزار شده و در این مدت مدیر عامل ، معاونین و مدیران ارشد این شرکت در برنامه زنده به سوالات مطرح شده از سوی نمایندگان و شبکه فروش پاسخ داده اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=2606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی