تاریخ : شنبه, 13 خرداد , 1402 15 ذو القعدة 1444 Saturday, 3 June , 2023

اخبار داغ

آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران هشدار وزش بادهای شدید در تهران گسترش خدمت رسانی با افتتاح شعبه جدید بانک آینده افزایش همت و توان و داشتن امید باعث تعالی خواهد شد ظرفیت واحدهای نظارتی برای دستیابی به اهداف راهبردی بانک، چراغ راهنما است برگزاری اولین جلسه کمیته مضمون بانکداری جامع در سال جاری در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری انجام شد بانک تجارت از سفته الکترونیک رونمایی کرد پرداخت 5000 فقره وام ازدواج از سوی بانک تجارت اعطای تندیس زرین «رضایت‌مندی مشتری» به بانک صادرات ایران صدور «چکنو» با نسخه وب (PWA) همراه بانک صادرات ایران بیانیه اعضای هیأت مدیره و هیأت عامل بانک پاسارگاد تعهد، تخصص و کارآمدی از مهمترین معیارهای پذیرش مسئولیت در بانک توسعه تعاون است تماس تصویری با کیفیت «بله» ویژه حجاج در سرزمین وحی تجارت به عنوان بانک برتر در بورس کالای ایران معرفی شد انتخاب زیگورات سنتر سیرجان به عنوان مرکز خرید برتر در کشور انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بانک آینده و کانون صرافان ایرانیان بانک توسعه تعاون به دنبال ایجاد پلتفرم شخصی برای انواع تعاونی ها است سومین عرضه اولیه در بازار سرمایه از طریق کارگزاری بانک ملی ایران رشد 25 درصدی نسبت تسهیلات به سپرده‌ها در بانک گردشگری رشد 111 درصدی پرداخت وام ازدواج در بانک آینده

0

دلیل اختلال در پیام‌رسان‌های داخلی از زبان مسئولان وزارت ارتباطات

  • کد خبر : 26641
  • 12 اردیبهشت 1402 - 17:05
دلیل اختلال در پیام‌رسان‌های داخلی از زبان مسئولان وزارت ارتباطات
براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دلیل اختلال در پیام رسان‌های داخلی عدم تامین برق در یک دیتاسنتر بوده است که با تلاش مسئولان مشکل برق‌رسانی حل شده است.

به گزارش سرویس فناوری افق سرمایه، دقایقی پیش بر اساس اعلام کاربران، پیام‌رسان‌های داخلی با اختلال در دسترسی مواجه شدند.

محمد احسان خرامید، مدیر مرکز اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره اختلال در برخی پیام رسان‌های داخلی اظهار داشت: ضمن عرض پوزش از هموطنان به دلیل مشکل پیش آمده این اختلال به دلیل مشکل در شبکه تأمین برق در یکی از دیتاسنترهای شرکت ارتباطات زیرساخت به وجود آمد که سبب شد حدود پنج دقیقه ما قطعی برق داشته باشیم.

وی افزود: بلافاصله همکاران ما در تلاش بودند و مشکل برق رسانی حل شد. در تلاشیم که فرایند فنی که بعد از حل شدن برق را طی می‌کند مرتفع شود و ادامه خدمت‌رسانی از طریق پیام رسان‌های داخلی را داشته باشیم.

خرامید درباره گستردگی این اختلال گفت: این اختلال در حد یکی از مراکز ماست و اینگونه نیست که مشکل سراسری باشد و الحمدالله مشکل حل شده است. دوستانی که فنی هستند می‌دانند بعد از اینکه سیستم برق وصل می‌شود و اتفاق افتاده مرتفع می‌شود، لحظاتی طول می‌کشد تا ادامه خدمت رسانی مانند گذشته انجام شود. همکاران ما در تلاش‌اند این مشکل حل شود و مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

او تاکید کرد: در حال حاضر از نظر ما برخی مشکل‌ها حل شده اما چیزی که مردم باید در گوشی‌های خود یعنی اتصال پیام رسان‌ها را ببینند ممکن است تا یک ساعت دیگر به زمان نیاز داشته باشد اما بلافاصله به محض اینکه مشکل برطرف شود ما اطلاع رسانی خواهیم کرد، مشکل فنی مشکلی نیست که از قبل اطلاع دهد بلکه یک دفعه ایجاد می‌شود و ما وظیفه خود می‌دانیم به محض اینکه اطلاعات جدید کسب کنیم اطلاع‌رسانی و شفاف سازی شود.

همچنین شرکت ارتباطات زیر ساخت کشور طی یک اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشکل ایجاد شده در شبکه تأمین برق، باعث از دسترس خارج شدن برخی از پیام رسان‌ها به صورت موقت گردید که این قطعی برق برطرف شده و فرآیند فنی برای ادامه خدمت رسانی در حال انجام است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=26641

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی