تاریخ : شنبه, 13 خرداد , 1402 15 ذو القعدة 1444 Saturday, 3 June , 2023

اخبار داغ

آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران هشدار وزش بادهای شدید در تهران گسترش خدمت رسانی با افتتاح شعبه جدید بانک آینده افزایش همت و توان و داشتن امید باعث تعالی خواهد شد ظرفیت واحدهای نظارتی برای دستیابی به اهداف راهبردی بانک، چراغ راهنما است برگزاری اولین جلسه کمیته مضمون بانکداری جامع در سال جاری در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری انجام شد بانک تجارت از سفته الکترونیک رونمایی کرد پرداخت 5000 فقره وام ازدواج از سوی بانک تجارت اعطای تندیس زرین «رضایت‌مندی مشتری» به بانک صادرات ایران صدور «چکنو» با نسخه وب (PWA) همراه بانک صادرات ایران بیانیه اعضای هیأت مدیره و هیأت عامل بانک پاسارگاد تعهد، تخصص و کارآمدی از مهمترین معیارهای پذیرش مسئولیت در بانک توسعه تعاون است تماس تصویری با کیفیت «بله» ویژه حجاج در سرزمین وحی تجارت به عنوان بانک برتر در بورس کالای ایران معرفی شد انتخاب زیگورات سنتر سیرجان به عنوان مرکز خرید برتر در کشور انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بانک آینده و کانون صرافان ایرانیان بانک توسعه تعاون به دنبال ایجاد پلتفرم شخصی برای انواع تعاونی ها است سومین عرضه اولیه در بازار سرمایه از طریق کارگزاری بانک ملی ایران رشد 25 درصدی نسبت تسهیلات به سپرده‌ها در بانک گردشگری رشد 111 درصدی پرداخت وام ازدواج در بانک آینده

1

روابط عمومی؛ محل تلاقی «بازتاب تلاش سازمان ها» با «حق اطلاع یابی مردم»

  • کد خبر : 27189
  • 28 اردیبهشت 1402 - 12:45
روابط عمومی؛ محل تلاقی «بازتاب تلاش سازمان ها» با «حق اطلاع یابی مردم»
متن پیام طهمورث جوانبخت مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی را در ادامه بخوانید.

به گزارش سرویس صنعت افق سرمایه، متن پیام به شرح زیر است:

۲۷ اردیبهشت ماه، که با انگیزه پاسداشت تلاشگران عرصه ارتباطات در تقویم رسمی کشور با عنوان «روز ارتباطات و روابط عمومی» مزین شده است، موقعیتی است که همه ساله، در مورد نقش تاثیرگذار شاغلان این حوزه کلیدی و ارزشمند تامل و بازاندیشی صورت گیرد و از کوشش‌های کارگزاران پرتلاش آن، که گسترش مرز‌های خبررسانی و تنوع ابزار‌های واسط انتقال پیام، وظیفه دشوار ایشان را پیچیده‌تر نیز ساخته است، سپاس و تجلیل به عمل آید.

عناوین نمادین سالانه در تقویم رسمی، در حقیقت ابراز قدرشناسی و ارج گزاری جامعه نسبت به نیرو‌های شاغل در عرصه‌های مورد نظر است و بایسته است که در روز «ارتباطات و روابط عمومی» نیز سیاستگذاران و مدیران سازمان‌ها این مناسبت را به مثابه فرصتی برای اندیشیدن به چگونگی تقویت این حوزه، تسهیل کار نیرو‌های خدوم روابط عمومی‌ها و کنکاش در راه‌های پشتیبانی افزون‌تر از خدمات این حوزه بپردازند. به ویژه آن که کار حساس روابط عمومی، ماهیتی دو جانبه داشته و در آن «بازتاب صحیح و به موقع تلاش‌های سازمانها» در انجام درست وظایف و مسوولیت‌های خویش با «حق اطلاع یابی مردم» گره خورده است.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و این روز را به عموم مدیران و کارکنان روابط عمومی ها، به ویژه همکاران حوزه تولید و اقتصاد کشور و نیز متولیان امر روابط عمومی در سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در شهرستان‌های نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه (از جمله همکاران عزیزم در روابط عمومی شرکت «مجتمع فولاد خراسان») که چراغ اطلاع رسانی و امیدبخشی را افروخته داشته اند، تهنیت عرض مینمایم و امیدوارم با توجه بیش از پیش به رسالت «آگاهی رسانی» و «امیدبخشی»، در آفرینش محتوا و تبیین دستاورد‌های گوناگون میهن عزیز اسلامیمان در عرصه‌های کار و تلاش و خدمت همچون همیشه موفق و موید باشید.

طهمورث جوانبخت
مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=27189

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی