تاریخ : چهارشنبه, 30 خرداد , 1403 13 ذو الحجة 1445 Wednesday, 19 June , 2024

اخبار داغ

کسب نشان 5 ستاره مدیریت، لوح زرین و تندیس ملی برندهای تأثیرگذار و مدیران کارآفرین، در سومین اجلاس ملی برندهای تأثیرگذار و مدیران کارآفرین عملکرد مناسب بانک پارسیان در طرح ملی جهش تولید مسکن / بهره‌مندی بیش از 12 هزار نفر از تسهیلات ودیعه مسکن بانک پارسیان طرح‌های بزرگ درمانی کشور تحت پوشش خدمات بانکی ویژه گشودن پنجره‌های امید با همراهی گروه پاسارگاد امضا تفاهم‌نامه همکاری میان بانک پاسارگاد و باشگاه دانش‌پژوهان‌ جوان رشد 486 درصدی سودآوری در پی اصلاح ساختارهای مالی پرداخت ۳۶۶ میلیارد ریال وام قرض الحسنه فرزندآوری توسط موسسه اعتباری ملل نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۳ درصد رسید + جدول امروز آخرین مهلت بانک‌ها برای اجرای قانون سقف نرخ مصوب سود بانکی اتمام مهلت بانک‌ها برای کاهش نرخ سود مشارکت بانک سپه در پویش «چله خدمت» با حمایت از رونق تولید و اشتغالزایی پرداخت الکترونیک سپهر اول شد افتتاح نیروگاه خورشیدی نرماشیر با حمایت مالی بانک سامان پرداخت بیش از ۲۱۸ میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن «شعبه باباطاهر (402)» در «شعبه شهرک قائم (350)» و «شعبه بام تهران(390)» در «شعبه کوی فراز (380)» ادغام می‌شود استفاده همزمان از دو سرویس پیامک لحظه‌ای و صندوق پیام در همراه بانک تجارت چرخش تحول‌آفرین بانک صادرات ایران در ارائه خدمات مبتنی بر داده‌محوری و هوشمندسازی جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قر‌ض‌الحسنه بانک گردشگری برگزار می‌شود افزایش صددرصدی سود هر سهم «وتجارت» برگزاری همایش ایثارگران دستگاه‌های وزارت اقتصاد به میزبانی بانک صادرات ایران تندیس هشتمین اجلاس رضایتمندی مشتری به کارگزاری بانک سامان رسید

3

سرپرست مدیریت امور نمایندگان، کارگزاران و شعب بیمه ملت معرفی شد

  • کد خبر : 27436
  • 03 خرداد 1402 - 14:04
سرپرست مدیریت امور نمایندگان، کارگزاران و شعب بیمه ملت معرفی شد
مدیر‎عامل بیمه ملت در مراسم معارفه سرپرست مدیریت امور نمایندگان، کارگزاران و شعب این شرکت گفت: امیدواریم با حضور سرپرست جدید تعامل مناسبی با شبکه فروش برقرار و انتظارات منطقی آنان مورد توجه قرار گرفته و برخی مشکلات در حوزه نمایندگان و شعب برطرف شود.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، مراسم معارفه فریبرز اسدی به عنوان سرپرست مدیریت امور نمایندگان، کارگزاران و شعب با حضور علیرضا یزدان‌دوست مدیرعامل، داود قاسم‌پور دیزجی رئیس هیئت مدیره، محمدتقی چراغی نایب رئیس هیئت مدیره، ابراهیم نوروزی عضو هیئت مدیره و همچنین جمعی از معاونان و مدیران این شرکت برگزار شد.

علیرضا یزدان‌دوست مدیرعامل شرکت بیمه ملت با اشاره به ضرورت انتخاب مدیر تازه نفس برای حوزه امور نمایندگان و کارگزاران و شعب گفت: یکی از خلاءهایی که در این عرصه احساس می‌شد فقدان مدیر کاربلد و آشنا به حوزه شعب و نمایندگان بود که مطمئن هستیم با حضور آقای اسدی با توجه به سابقه خوبی که در این عرصه دارند این خلاء پر خواهد شد.

وی افزود: انتظار ما از مدیریت امور نمایندگان این است که با کار مداوم و همچنین استفاده از تجارب، تعامل مناسبی با نمایندگان شرکت بیمه ملت برقرار کنند تا موانع و مشکلاتی که ممکن است بعضاً برای برخی از آنان پیش آید را برطرف کند.

مدیرعامل بیمه ملت با تاکید بر موضوع آموزش صحیح در حوزه نمایندگان اظهار داشت: در این مسیر باید انتظار نمایندگان را مورد توجه قرار دهید، به هرحال نمایندگان موتور محرک فروش شرکت هستند و باید انتظارات منطقی و شدنی آنان را مورد توجه قرار داد.

یزدان‌دوست در ادامه خطاب به سرپرست جدید مدیریت امور نمایندگان و کارگزاران و شعب گفت: اصلاح جریان گردش کار و جلب رضایت بیشتر مشتریان و ذینفعان و نیز نظارت مستمر بر حسن اجرای فعالیت‌های مجموعه شعب، نمایندگان و کارگزاران متعهد بیمه ملت و ارزیابی مداوم آن جهت تقویت رشد فعالیت‌ها و تامین سلامت انجام کار و اجرای وظایف محول شده از دیگر رویکردهایی است که انتظار می‌رود انجام و تحقق آن با حسن تدبیر مورد تاکید و توجه جدی قرار گیرد.

مدیرعامل بیمه ملت خاطرنشان کرد: امیدواریم با پایش عملکرد شعب، نمایندگان و کارگزاران قدم‌های خوبی در جذب پرتفوی برداشته شود و این اتفاق با همکاری و هماهنگی با سایر واحدها شدنی است.

داود قاسم‌پور دیزجی رئیس هیئت مدیره بیمه ملت نیز گفت: سیاست شرکت توجه به دغدغه‌های نمایندگان و شبکه فروش است و امیدواریم این موضوع مورد توجه سرپرست جدید مدیریت امور نمایندگان، کارگزاران و شعب قرار گیرد.

محمدتقی چراغی نائب رئیس هیئت مدیره با بیان اینکه باید ضعف‌های موجود شبکه فروش برطرف شود، تصریح کرد: انتظار ما این است که شبکه فروش و شعب ما قوی‌تر از قبل در مسیر اهداف طراحی شده گام بردارند.

ابراهیم نورورزی عضو هیئت مدیره این شرکت نیز اظهار داشت: شرکت بیمه ملت ویژگی منحصر به فردی دارد که کار را سخت می‌کند، بیمه ملت برخلاف سایر شرکت‌های بیمه‌ای، نماینده محور است، بر همین اساس باید ظرفیت نماینده‌ها زیر چتر‌ توانگری شرکت آورده شود؛ یعنی به صورت هدفمند و برنامه‌ریزی شده، جذب پرتفوی از طریق شبکه فروش صورت گیرد.

در انتهای این مراسم حکم انتصاب فریبرز اسدی به عنوان سرپرست مدیریت امور نمایندگان، کارگزاران و شعب به وی اهدا شد و همچنین از مجید حسن‌پور سرپرست پیشین این مدیریت نیز قدردانی شد.

فریبرز اسدی سابقه مدیریت امور شعب شرکت‌های بیمه تعاون و دی را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=27436

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی