تاریخ : جمعه, 7 اردیبهشت , 1403 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024

اخبار داغ

اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳

2

سرپرست مدیریت امور نمایندگان، کارگزاران و شعب بیمه ملت معرفی شد

  • کد خبر : 27436
  • 03 خرداد 1402 - 14:04
سرپرست مدیریت امور نمایندگان، کارگزاران و شعب بیمه ملت معرفی شد
مدیر‎عامل بیمه ملت در مراسم معارفه سرپرست مدیریت امور نمایندگان، کارگزاران و شعب این شرکت گفت: امیدواریم با حضور سرپرست جدید تعامل مناسبی با شبکه فروش برقرار و انتظارات منطقی آنان مورد توجه قرار گرفته و برخی مشکلات در حوزه نمایندگان و شعب برطرف شود.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، مراسم معارفه فریبرز اسدی به عنوان سرپرست مدیریت امور نمایندگان، کارگزاران و شعب با حضور علیرضا یزدان‌دوست مدیرعامل، داود قاسم‌پور دیزجی رئیس هیئت مدیره، محمدتقی چراغی نایب رئیس هیئت مدیره، ابراهیم نوروزی عضو هیئت مدیره و همچنین جمعی از معاونان و مدیران این شرکت برگزار شد.

علیرضا یزدان‌دوست مدیرعامل شرکت بیمه ملت با اشاره به ضرورت انتخاب مدیر تازه نفس برای حوزه امور نمایندگان و کارگزاران و شعب گفت: یکی از خلاءهایی که در این عرصه احساس می‌شد فقدان مدیر کاربلد و آشنا به حوزه شعب و نمایندگان بود که مطمئن هستیم با حضور آقای اسدی با توجه به سابقه خوبی که در این عرصه دارند این خلاء پر خواهد شد.

وی افزود: انتظار ما از مدیریت امور نمایندگان این است که با کار مداوم و همچنین استفاده از تجارب، تعامل مناسبی با نمایندگان شرکت بیمه ملت برقرار کنند تا موانع و مشکلاتی که ممکن است بعضاً برای برخی از آنان پیش آید را برطرف کند.

مدیرعامل بیمه ملت با تاکید بر موضوع آموزش صحیح در حوزه نمایندگان اظهار داشت: در این مسیر باید انتظار نمایندگان را مورد توجه قرار دهید، به هرحال نمایندگان موتور محرک فروش شرکت هستند و باید انتظارات منطقی و شدنی آنان را مورد توجه قرار داد.

یزدان‌دوست در ادامه خطاب به سرپرست جدید مدیریت امور نمایندگان و کارگزاران و شعب گفت: اصلاح جریان گردش کار و جلب رضایت بیشتر مشتریان و ذینفعان و نیز نظارت مستمر بر حسن اجرای فعالیت‌های مجموعه شعب، نمایندگان و کارگزاران متعهد بیمه ملت و ارزیابی مداوم آن جهت تقویت رشد فعالیت‌ها و تامین سلامت انجام کار و اجرای وظایف محول شده از دیگر رویکردهایی است که انتظار می‌رود انجام و تحقق آن با حسن تدبیر مورد تاکید و توجه جدی قرار گیرد.

مدیرعامل بیمه ملت خاطرنشان کرد: امیدواریم با پایش عملکرد شعب، نمایندگان و کارگزاران قدم‌های خوبی در جذب پرتفوی برداشته شود و این اتفاق با همکاری و هماهنگی با سایر واحدها شدنی است.

داود قاسم‌پور دیزجی رئیس هیئت مدیره بیمه ملت نیز گفت: سیاست شرکت توجه به دغدغه‌های نمایندگان و شبکه فروش است و امیدواریم این موضوع مورد توجه سرپرست جدید مدیریت امور نمایندگان، کارگزاران و شعب قرار گیرد.

محمدتقی چراغی نائب رئیس هیئت مدیره با بیان اینکه باید ضعف‌های موجود شبکه فروش برطرف شود، تصریح کرد: انتظار ما این است که شبکه فروش و شعب ما قوی‌تر از قبل در مسیر اهداف طراحی شده گام بردارند.

ابراهیم نورورزی عضو هیئت مدیره این شرکت نیز اظهار داشت: شرکت بیمه ملت ویژگی منحصر به فردی دارد که کار را سخت می‌کند، بیمه ملت برخلاف سایر شرکت‌های بیمه‌ای، نماینده محور است، بر همین اساس باید ظرفیت نماینده‌ها زیر چتر‌ توانگری شرکت آورده شود؛ یعنی به صورت هدفمند و برنامه‌ریزی شده، جذب پرتفوی از طریق شبکه فروش صورت گیرد.

در انتهای این مراسم حکم انتصاب فریبرز اسدی به عنوان سرپرست مدیریت امور نمایندگان، کارگزاران و شعب به وی اهدا شد و همچنین از مجید حسن‌پور سرپرست پیشین این مدیریت نیز قدردانی شد.

فریبرز اسدی سابقه مدیریت امور شعب شرکت‌های بیمه تعاون و دی را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=27436

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی