تاریخ : یکشنبه, 30 اردیبهشت , 1403 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024

اخبار داغ

ثبت‌نام آسان خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک صادرات ایران ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک تجارت نرخ حق‌الوکاله بانک سامان حداکثر 3 درصد تعیین شد همایش مدیران ارشد بانک سپه برگزار شد تسهیل در ثبت نام خودروهای برقی با حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل آغاز انتشار اوراق «گواهی سپرده مدت‌دار، ویژه سرمایه‌گذاری (عام)» (معاف از مالیات) در بانک پاسارگاد از تاریخ 1403/03/01 تقویت زیر ساخت‌های آموزشی، بهداشتی و ورزشی استان روابط‌عمومی بانک صادرات ایران روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد شد دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت وارد مرحله جدیدی از زیست بانک سپه شده ایم/ کسب رتبه برتر در رشد منابع از تامین مالی تا گردشگری و صنایع خلاق / سخنرانی مدیران گروه مالی گردشگری در رویداد کرمان آیدکس 2024 مانور آتش‌نشانی در بانک گردشگری برگزار می‌شود دیدارهای مدیرعامل بانک تجارت با مدیران ارشد صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش پرچم ملل را سربلند نگه داریم سهامداران شرکت اقتصادی نگین گردشگری در انتظار نتایج سرمایه‌گذاری‌های تازه رشد ۸۱ درصدی پرداخت تسهیلات خانوار در بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی حضور فعال و پرقدرت بانک تجارت در نمایشگاه صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش حضور فعال بانک صادرات ایران در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی کسب رتبه برتر بانک سپه در تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت طی فروردین ماه 1403 رشد ۸۱ درصدی پرداخت تسهیلات خانوار در بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی کاهش رشد پایه پولی به ۲۸.۱ درصد

4

صادرات محصولات عالیس به کشورهای اروپایی/توسعه بازارهای داخل در اولویت

  • کد خبر : 29598
  • 24 تیر 1402 - 14:11
صادرات محصولات عالیس به کشورهای اروپایی/توسعه بازارهای داخل در اولویت
مدیر مارکتینگ شرکت عالیس بیان کرد: شرکت عالیس به کشورهای حوزه خلیج‌فارس کالا صادر می‌کند و کشورهای اروپایی نیز مقاصد دوم صادرات هستند ولی توسعه بازارهای داخلی در اولویت است.

به گزارش سرویس صنعت افق سرمایه، فرزاد ضابط، مدیر مارکتینگ شرکت عالیس در خصوص وضعیت صنایع غذایی اظهارداشت: تمام کسانی که در بخش خصوصی صنعت غذایی فعال هستند از دولت انتظاراتی دارند که باید برآورده شود چون در انجام هر کاری با قوانین بازدارنده مواجه هستند. به عنوان مثال قوانین مالیاتی هرسال دچار تغییر می‌شود و سازمان تأمین اجتماعی هم با وضع قوانین برای صاحبان صنعت مشکل ایجاد می‌کند. از طرفی شهرداری با دریافت عوارض و افزایش قیمت‌ها بر مشکلات می‌افزاید و وزارت صمت نیز با قیمت‌های دستوری باعث آزار بنگاه‌های فعال در عرصه صنایع غذایی می‌شود.

وی ادامه داد: دولت می‌تواند در زمینه‌های یادشده اصلاحات انجام دهد و حتی با برخی از کارآفرینان مشارکت کند. کارآفرینانی که در کشور مشغول کار هستند باعث توسعه کشور هستند و در هیچ جای دنیا دولت مانع توسعه کشور نمی‌شود حال که حرکت به سمت توسعه در جریان است، دولت می‌تواند با حمایت از کارآفرین، راه توسعه کشور را هموار کنند.

ضابط درخصوص صادرات شرکت عالیس گفت: بیشتر به کشورهای حوزه خلیج فارس کالا صادر شده است. کشورهای اروپایی از مقاصد دوم صادرات هستند. در کنار صادرات در حال توسعه بازار داخل و ورود به بخش‌های جدید هستیم و همواره تلاش شده که از طریق افزایش کیفیت و ایجاد برند جدید و محصولات متنوع بتوانیم نیازها را پوشش دهیم.

این مدیر ارشد مشکلات شرکت در عرصه صادرات را این گونه توضیح داد: بحث ارز و گمرک مشکل عمده در صادرات است چون از این بخش که بگذریم قوانین و مقرررات صادرات خیلی ساده‌تر از قوانین مربوط به بازار داخلی است.

وی در خصوص حمایت دولت از صادرات بیان کرد: صادرات در بحث بین‌الملل فرآیند مربوط به خود را دارد و در این زمینه حمایت شایسته‌ای انجام نشده است شاید صحبتی شده یا دستورالعملی به مرحله صدور رسیده باشد و قوانینی وضع شده باشد، اما در عمل اتفاقی نیفتاده است.

ضابط در پایان در خصوص برنامه‌های شرکت عالیس یادآور شد: درحال آماده‌سازی بسترهای لازم جهت ورود به حوزه لبنی همچون خرید ماشین‌آلات و ایجاد فضای فیزیکی هستیم و در آینده نزدیک اقدام به جذب نیروی انسانی هم خواهیم کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=29598

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی