تاریخ : یکشنبه, 30 اردیبهشت , 1403 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024

اخبار داغ

ثبت‌نام آسان خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک صادرات ایران ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک تجارت نرخ حق‌الوکاله بانک سامان حداکثر 3 درصد تعیین شد همایش مدیران ارشد بانک سپه برگزار شد تسهیل در ثبت نام خودروهای برقی با حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل آغاز انتشار اوراق «گواهی سپرده مدت‌دار، ویژه سرمایه‌گذاری (عام)» (معاف از مالیات) در بانک پاسارگاد از تاریخ 1403/03/01 تقویت زیر ساخت‌های آموزشی، بهداشتی و ورزشی استان روابط‌عمومی بانک صادرات ایران روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد شد دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت وارد مرحله جدیدی از زیست بانک سپه شده ایم/ کسب رتبه برتر در رشد منابع از تامین مالی تا گردشگری و صنایع خلاق / سخنرانی مدیران گروه مالی گردشگری در رویداد کرمان آیدکس 2024 مانور آتش‌نشانی در بانک گردشگری برگزار می‌شود دیدارهای مدیرعامل بانک تجارت با مدیران ارشد صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش پرچم ملل را سربلند نگه داریم سهامداران شرکت اقتصادی نگین گردشگری در انتظار نتایج سرمایه‌گذاری‌های تازه رشد ۸۱ درصدی پرداخت تسهیلات خانوار در بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی حضور فعال و پرقدرت بانک تجارت در نمایشگاه صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش حضور فعال بانک صادرات ایران در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی کسب رتبه برتر بانک سپه در تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت طی فروردین ماه 1403 رشد ۸۱ درصدی پرداخت تسهیلات خانوار در بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی کاهش رشد پایه پولی به ۲۸.۱ درصد

5

بیمه تکمیلی در انتظار نمایندگان بیمه پارسیان

  • کد خبر : 32308
  • 05 مهر 1402 - 18:17
بیمه تکمیلی در انتظار نمایندگان بیمه پارسیان
بیمه پارسیان در جهت گسترش شبکه فروش خود برای نمایندگان مزیت بهره­‌مندی از بیمه تکمیلی درمان قائل شده است.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، در واقع داشتن بیمه­‌های تکمیلی در کنار بیمه­‌های پایه امری مهم به شمار می­‌رود. زیرا خدمات بیمه­‌های پایه بسیار کم و محدود است و داشتن بیمه­‌های تکمیلی با توجه به مزایای ویژه و نامحدود آن بسیار مفید و ضروری است و جبران هزینه‌های درمانی و پزشکی، برای بسیاری تبدیل به دغدغه شده است. به خصوص برای آن دسته از افرادی که با بیماری و مشکلات جسمانی دست و پنجه نرم می‌­کنند. از طرفی با توجه به این که بسیاری از بیماری‌ها در مراحل اولیه قابل پیشگیری و درمان هستند متاسفانه بیمه‌های پایه سهم کوچکی از هزینه‌های درمانی و تشخیصی را می‌پردازند. به همین علت، اهمیت بهره­مندی از بیمه تکمیلی دو چندان شده است. در حقیقت بیمه تکمیلی یک آینده نگری در روزهای سلامتی برای روزهای بیماری است. پس اگر به سلامتی خود فکر می‌کنید، باید به فکر بیمه هم باشید.

آیا از ورود به صنعت بیمه می­ترسید؟ نگران نباشید، بیمه پارسیان با شماست.

یکی از مزایای جذب نمایندگی بیمه پارسیان، بیمه تکمیلی درمان است و در واقع داشتن بیمه­‌های تکمیلی در کنار بیمه­‌های پایه امری مهم به شمار می­‌رود، این درحالی است که بیشترین مزیتی که سایر متقاضیان ورود به بازار کار دریافت می­‌کنند، نهایتا بیمه پایه است.

بیمه پارسیان نسبت به سایر بیمه­‌هایی که ارائه کننده بیمه تکمیلی هستند، مزیت­‌های بیشتری برای بیمه شده به ارمغان می­آورد که این مزایا شامل قابلیت انتخاب حق بیمه و سقف تعهدات توسط بیمه‌گزار، تحت پوشش بیمه قرار گرفتن شخص بیمه شده بعلاوه اعضای خانواده و همچنین تعداد قابل توجه و گسترده مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی پارسیان است.

بیمه پارسیان یکی از شرکت‌های بیمه خصوصی در ایران است که تأکید خاصی بر مطالعات، برنامه‌ریزی راهبردی و ابزارسازی بیمه‌ای و همچنین ایجاد و گسترش فن­آوری اطلاعات داشته و تلاش می‌کند با استفاده از تازه‌ترین نرم‌افزارهای بیمه­ای و آخرین فن آوری رایانه­‌ای موجود، پوشش‌های بیمه­‌ای مورد انتظار را با کیفیت و سرعت عرضه نماید و همواره تلاش کرده تا با عزمی استوار در راه تقویت شبکه فروش گام­‌های جدی بردارد و نیز اعلام آمادگی نموده که افرادی که توانایی در فروش و یا علاقه به آن دارند جذب این شرکت شوند. تا در اشتغالزایی نیز سهم بسزایی داشته باشد. پس اگر تمایل به دریافت نمایندگی بیمه دارید، بیمه پارسیان با توجه به مزایایی که برای نمایندگان درنظر گرفته است، بهترین انتخاب است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=32308

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی