تاریخ : چهارشنبه, 19 بهمن , 1401 18 رجب 1444 Wednesday, 8 February , 2023

اخبار داغ

افتتاح شرکت تعاونی بهامین فرابر پارس با حمایت بانک توسعه تعاون در استان مرکزی طرح ویژه بانک سپه برای وصول مطالبات غیرجاری مشتریان سومین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای باشگاه مشتریان بانک پارسیان برگزار شد اهدای کمک‌های غیرنقدی بانک اقتصادنوین به هموطنان زلزله‌زده خوی عرضه ارز با نرخ بازار متشکل ارزی در صرافی ملل دوست روزهای سخت هوای پایتخت بالاخره پاک شد ثبت نام در طرح های ‌فروش شرکت سایپا از طریق بانک پارسیان با حساب وکالتی محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون شد موسسه اعتباری ملل در دی ماه ۳۴۸ میلیارد ریال وام ازدواج پرداخت کرد فراهم شدن امکان ارائه خدمت حساب‌های وکالتی به «شرکت‌های سایپا و پارس خودرو» اولین قرعه‌کشی جشنواره زمستانه باشگاه مشتریان بانک تجارت برگزار شد کمک‌های بانک پارسیان برای هم‌وطنان زلزله‌زده‌ی خوی ارسال شد سازماندهی سازمان های تابعه وزارت تعاون در شهرستان خوی در اولویت قرار گیرد اطلاعیه بانک سرمایه در خصوص ساعت کار شعب بجنورد و بیرجند پیام تشکر ریاست محترم هیات مدیره موسسه اعتباری ملل بر اساس اعلام اطلاعات صورت‌های مالی بانک پاسارگاد در کدال؛ سودآوری 63 درصدی “وپاسار” در 9 ماهه سال جاری تعداد روزهای “پاک” پایتخت در ۱۴۰۱ به عدد ۳ رسید آگهی دعوت از داوطلبان عضویت در هیأت مدیره بانک سرمایه (سهامی عام) جابجایی شعبه میدان آزادی بانک اقتصادنوین در اصفهان بانک پاسارگاد تندیس زرین سیزدهمین دوره جایزه مالی ایران را کسب کرد

6

ملاقات مردمی عضو شورای اسلامی شهر با شهروندان منطقه۱۳

  • کد خبر : 3430
  • 13 مهر 1400 - 0:20
ملاقات مردمی عضو شورای اسلامی شهر با شهروندان منطقه۱۳
مهدی بابائی نایب رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز با حضور در شهرداری منطقه۱۳ با شهروندان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق سرمایه،   مجتبی شکری شهردار منطقه با بیان این اینکه رسیدگی بدون واسطه به مسائل شهروندان مهمترین هدف ملاقات مردمی است گفت: حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل باعث افزایش اعتماد به مجموعه مدیریت شهری می شود.

مهندس بابائی نیز در حاشیه این جلسه، دیدارهای مردمی به جهت ارتباط رودررو با شهروندان را بسیار مهم دانست و افزود: ملاقات‌های مردمی موثرترین راه شناسایی مطالبات شهروندان است چرا که از این طریق ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع، می توان در پاسخگویی به مطالبات سرعت عمل بیشتری داشت.

در این جلسه به بررسی مسائل شهرسازی شهروندان پرداخته شد و درخواست ۷نفر از شهروندان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بررسی شد و موضوعاتی از جمله نظارت فنی، صدور پروانه و… در جهت خدمت رسانی به شهروندان مورد بررسی قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3430
  • نویسنده : ساراپیرانه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی