تاریخ : یکشنبه, 9 مهر , 1402 17 ربيع أول 1445 Sunday, 1 October , 2023

اخبار داغ

ساخت ده هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن با مشارکت بانک ملی ایران در استان فارس معرفی خدمات سکوی (پلتفرم) تخصصی آسانیسم، خدمات پرستاری از سالمندان گرامی همراهی شرکت به پرداخت ملت با دانش آموزان اختلالات طیف اوتیسم در ماه مهر در دیدار استاندار فارس با مدیرعامل بانک ملی ایران مطرح شد: عملکرد بانک ملی ایران در پیشبرد طرح های توسعه ای استان وحمایت های همه جانبه از بنگاه های تولیدی واقتصادی شایسته تقدیر است در حاشیه نشست مدیرعامل بانک ملی ایران با مجمع نمایندگان استان فارس صورت گرفت: تقدیر از اقدامات بانک ملی ایران در استان فارس آمادگی بانک ملی ایران برای تامین مالی همه جانبه واحدهای تولیدی استان فارس ​پیام سرپرست بانک صادرات ایران به مناسبت «هفته وحدت» تقویت همکاری های بانک ملی ایران و سازمان بهزیستی کشور با امضای تفاهمنامه همکاری با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران: مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بانک سپه برگزار شد برگزاری دومین جلسه کمیته مضمون استراتژیک تعالی سرمایه انسانی در بانک ملی ایران تقویت حوزه بازاریابی، مهمترین ماموریت معاون جدید بانک توسعه تعاون معرفی خدمات بانک سامان در نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما دانشگاه خاتم میزبان دومین همایش فصلی شورای انجمن‌های علمی ایران با موضوع نقد و ارزیابی مواد محیط‏‌زیستی لایحه برنامه هفتم توسعه افتتاح شعبه مرزداران بانک اقتصادنوین در تهران عملکرد بانک توسعه تعاون در استان تهران رضایت بخش بوده است خدمات جدید باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد زعفران کارت برای تامین اعتبار طلای سرخ سقف انتقال وجه پایا در درگاه‌های اینترنت‌ بانک تجارت افزایش یافت آخرین‌مهلت افتتاح و یا تکمیل موجودی سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک‌ پارسیان کسب رتبه سوم پرداخت وام قرض‌الحسنه فرزندآوری توسط بانک صادرات ایران روش های نوین تامین مالی تعاونی ها در بانک توسعه تعاون فراهم است

3

رفتار سازمانی حرفه‌ای مهم‌ترین رکن فرهنگ سازمانی بانک دی است

  • کد خبر : 3468
  • 14 مهر 1400 - 13:47
رفتار سازمانی حرفه‌ای مهم‌ترین رکن فرهنگ سازمانی بانک دی است
مدیرعامل بانک دی با حضور در دوره آموزش نیروهای بدو خدمت بانک بر لزوم توسعه آموزش‌های مرتبط با رفتار سازمانی تأکید کرد.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه؛ برات کریمی، با حضور در دوره آموزش نیروهای بدو خدمت بانک با تأکید بر لزوم تقویت آموزش‌های مرتبط با رفتار سازمانی و مشتری‌مداری گفت: رفتار محترمانه با مشتریان مهم‌ترین رکن فرهنگ سازمانی بانک دی است که انتظار می‌رود این مقوله مهم در آموزش نیروهای بدو خدمت بیش از سایر مباحث مورد تأکید قرار گیرد.

وی افزود: بانک دی متعلق به جامعه معظم ایثارگری و خانواده معزز شهدا است و این امر لزوم رفتار سازمانی صحیح در مقابل مشتریان هدف و تکریم این عزیزان را دوچندان کرده است.

کریمی خدمت به خانواده شهدا را یک وظیفه اخلاقی دانست و تصریح کرد: جدا از وظیفه سازمانی و حرفه‌ای کارکنان در تکریم مشتریان، خدمت به خانواده شهدا یک وظیفه اخلاقی و دینی است که اگر با صداقت و امانتداری همراه شود سبب خیر در امور شخصی و سازمانی نیز خواهد شد.

مدیرعامل بانک دی پایبندی به اصول اخلاقی و حرفه‌ای را از دیگر عناصر فرهنگ سازمانی بانک دی دانست و تأکید کرد: رعایت اصول رفتار و اخلاق حرفه‌ای، آگاهی از مأموریت و اهداف استراتژیک و تسلط بر بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی از مهمترین راهکارها برای تبدیل شدن به یک نیروی حرفه‌ای در شعبه است که امیدوارم نیروهای بدو خدمت ضمن سرلوحه قرار دادن این اصول بتوانند در کمترین زمان به یک بانکدار حرفه‌ای تبدیل شوند.

گفتنی است کریمی در پایان این دیدار با حضور در شرکت خدمات مالی دی ایرانیان، با همکاران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3468

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی