تاریخ : دوشنبه, 22 بهمن , 1403 12 شعبان 1446 Monday, 10 February , 2025

اخبار داغ

الحاق خودروهای جدید به ناوگان پول‌رسان بانک سپه تغییر ساعات کاری شعب تهران به دلیل آلودگی و برودت هوا شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز تعطیل شنبه فعال هستند اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تاریخ 20 بهمن ماه زمانی برای افتخارآفرینی 25 رییس شعبه برگزیده بانک تجارت تعطیلی واحدهای ستادی و شعب بانک سپه در استان تهران در روز شنبه ۲۰ بهمن اعلام شعب کشیک استان تهران در ۲۰ بهمن ۱۴۰۳ درخشش پانزده رئیس شعبه برتر بانک پاسارگاد در پانزدهمین گردهمایی رئیسان موفق شعبه‌های نظام بانکی بیمه آسیا با 1300 میلیارد تومان سود، بالاترین درصد رشد سودآوری را در صنعت بیمه ثبت کرد تجلیل از ۲۵ رئیس شعبه برتر بانک صادرات ایران در بانک مرکزی فهرست ده استان برتر در فروش ده ماهه بیمه آسیا در سال ۱۴۰۳ عرضه محصولات ایران خودرو با حساب وکالتی بانک تجارت ۳۷ همت تأمین مالی زنجیره‌ای در بانک تجارت/ پرداخت ۴۰ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو فراهم شد آغاز فرایند وکالتی‌کردن حساب‌ها برای خرید از محصولات ایران‌خودرو، در موسسه اعتباری ملل امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در چهارمین مرحله از «طرح پیش‌فروش و فوق‌العاده شرکت ایران خودرو» تبیین اهداف عملکردی بانک صادرات ایران در استان البرز مصرف بی رویه دارو کنترل و مدیریت شود تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک سپه با آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب سخنرانی محمدرضا عربی مزرعه شاهی عضو هیات مدیره بیمه آسیا در پنل تخصصی ششمین همایش تامین مالی پیام مدیرعامل شرکت بیمه آسماری به مناسبت دوازدهمین سالروز تاسیس شرکت

7

رفتار سازمانی حرفه‌ای مهم‌ترین رکن فرهنگ سازمانی بانک دی است

  • کد خبر : 3468
  • 14 مهر 1400 - 13:47
رفتار سازمانی حرفه‌ای مهم‌ترین رکن فرهنگ سازمانی بانک دی است
مدیرعامل بانک دی با حضور در دوره آموزش نیروهای بدو خدمت بانک بر لزوم توسعه آموزش‌های مرتبط با رفتار سازمانی تأکید کرد.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه؛ برات کریمی، با حضور در دوره آموزش نیروهای بدو خدمت بانک با تأکید بر لزوم تقویت آموزش‌های مرتبط با رفتار سازمانی و مشتری‌مداری گفت: رفتار محترمانه با مشتریان مهم‌ترین رکن فرهنگ سازمانی بانک دی است که انتظار می‌رود این مقوله مهم در آموزش نیروهای بدو خدمت بیش از سایر مباحث مورد تأکید قرار گیرد.

وی افزود: بانک دی متعلق به جامعه معظم ایثارگری و خانواده معزز شهدا است و این امر لزوم رفتار سازمانی صحیح در مقابل مشتریان هدف و تکریم این عزیزان را دوچندان کرده است.

کریمی خدمت به خانواده شهدا را یک وظیفه اخلاقی دانست و تصریح کرد: جدا از وظیفه سازمانی و حرفه‌ای کارکنان در تکریم مشتریان، خدمت به خانواده شهدا یک وظیفه اخلاقی و دینی است که اگر با صداقت و امانتداری همراه شود سبب خیر در امور شخصی و سازمانی نیز خواهد شد.

مدیرعامل بانک دی پایبندی به اصول اخلاقی و حرفه‌ای را از دیگر عناصر فرهنگ سازمانی بانک دی دانست و تأکید کرد: رعایت اصول رفتار و اخلاق حرفه‌ای، آگاهی از مأموریت و اهداف استراتژیک و تسلط بر بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی از مهمترین راهکارها برای تبدیل شدن به یک نیروی حرفه‌ای در شعبه است که امیدوارم نیروهای بدو خدمت ضمن سرلوحه قرار دادن این اصول بتوانند در کمترین زمان به یک بانکدار حرفه‌ای تبدیل شوند.

گفتنی است کریمی در پایان این دیدار با حضور در شرکت خدمات مالی دی ایرانیان، با همکاران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3468

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی