تاریخ : دوشنبه, 24 اردیبهشت , 1403 6 ذو القعدة 1445 Monday, 13 May , 2024

اخبار داغ

دیدارهای مدیرعامل بانک تجارت با مدیران ارشد صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش پرچم ملل را سربلند نگه داریم سهامداران شرکت اقتصادی نگین گردشگری در انتظار نتایج سرمایه‌گذاری‌های تازه رشد ۸۱ درصدی پرداخت تسهیلات خانوار در بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی حضور فعال و پرقدرت بانک تجارت در نمایشگاه صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش حضور فعال بانک صادرات ایران در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی کسب رتبه برتر بانک سپه در تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت طی فروردین ماه 1403 رشد ۸۱ درصدی پرداخت تسهیلات خانوار در بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی کاهش رشد پایه پولی به ۲۸.۱ درصد سرکوب نرخ بهره بین بانکی با افزایش تزریق پول بانک مرکزی هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد حضور فعال بانک سامان در نمایشگاه صنعت پخش ایران تحقق 98درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی آگهی دعوت از داوطلبان عضویت در هیئت مدیره شرکت اعتباری ملل ارائه طرح “پیش ‌درآمد” با هدف توانمندی‌سازی مالی جزئیات جدید از حذف چک کاغذی اعلام جزییات نحوه دریافت و میزان ارز دانشجویی چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد

2

زمان دقیق واریز یارانه شب یلدا ۱۴۰۲

  • کد خبر : 34973
  • 28 آذر 1402 - 17:13
زمان دقیق واریز یارانه شب یلدا ۱۴۰۲
براساس تصمیم جدید، برخی از کودکان مشمول یارانه‌ای جدید خواهند شد؛ این یارانه برای هر کودک بین ۶۰۰ هزار تا یک میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

به گزارش سرویس اقتصادی افق سرمایه؛ در نیمه دوم سال، دولت اقدام به پرداخت یارانه‌های جدید نموده و واریز یارانه‌های جدید آغاز شده است. بر اساس اطلاعات جدید، واریز یارانه دولت احمدی‌نژاد به منظور کمک به افراد کم درآمد جامعه آغاز شده است. اخبار جدید نیز اشاره دارد که واریز یارانه شب یلدا نیز در حال انجام است.

یارانه‌ای که به نام “یارانه یلدایی” یا “یارانه جدید آذر ماه” شناخته می‌شود، در تاریخ ۲۰ آذر ماه به حساب سرپرستان خانوارها واریز می‌شود. اطلاعات ناقل شده از دولت نشان می‌دهد که این یارانه به مردم در شب یلدا با مبلغ یک میلیون تومان اختصاص یافته است. اما تاکنون اطلاعات رسمی درباره این یارانه منتشر نشده است.

برخی از کودکان نیز برای شرایط خاص خود مشمول یارانه شده‌اند و مبلغ بین ۶۰۰ هزار تا یک میلیون تومان به آن‌ها تعلق گرفته است.

بنابراین، بر اساس تصمیمات گرفته شده، برخی از کودکان شرایط خاص مثل سوتغذیه، لاغری مفرط، یا کوتاهی قد با مبلغ بین ۶۰۰ هزار تا یک میلیون تومان مشمول این یارانه خواهند شد تا نیازهای آن‌ها تأمین شود. این یارانه برای کودکان در رده سنی ۶ ماه تا ۶ سال که به تقویت غذایی نیاز دارند، اختصاص یافته و توسط وزارت بهداشت شناسایی و به وزارت رفاه معرفی می‌شوند.

معاون وزیر رفاه اعلام کرده است که این یارانه برای ۱۲۰ هزار خانوار واریز خواهد شد. او همچنین افزوده است که این مبلغ تنها برای خرید از اقلام طرح کالابرگ الکترونیکی قابل استفاده خواهد بود.

در مجلس نمایندگان، تصویب شد که دولت باید در طول اجرای قانون برنامه هفتم توسعه، علاوه بر پرداخت یارانه‌های فعلی، سالانه مستمری حداقل خانوارهای مددجو را افزایش دهد. این مستمری‌ها متناسب با سطح محرومیت و بر اساس متوسط بیست درصد حداقل دستمزد، از محل درآمد قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، با حذف خانوارهای پردرآمد و از طریق دستگاه‌های مذکور پرداخت شود.

به طبق تصمیمات مرتبط، مستمری مددجویان تحت پوشش بهزیستی کشور نیز با افزایش ۲۰ درصدی در مقایسه با سال ۱۴۰۱ و ۲۰ درصد بیشتر در مقایسه با مردادماه ۱۴۰۲ به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=34973

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی