تاریخ : دوشنبه, 10 اردیبهشت , 1403 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024

اخبار داغ

رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار

1

جهش ۹۹ درصدی درآمد‌های تجمیعی “وتعاون”

  • کد خبر : 35137
  • 05 دی 1402 - 12:02
جهش ۹۹ درصدی درآمد‌های تجمیعی “وتعاون”
شرکت بیمه تعاون در ۸ ماهه از ابتدای سال جاری از بخش حق بیمه صادره (شامل قبولی اتکایی) به درآمد یک هزار و ۶۵۳ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه؛ شرکت بیمه تعاون با سرمایه ثبت شده ۵۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار یک هزار و ۵۳ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان‌ماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد توانست همچنان بالاتر از دوره‌های مشابه سال‌های گذشته قرار بگیرد.

شرکت بیمه تعاون در هشتمین ماه از سال جاری از بخش حق بیمه صادره (شامل قبولی اتکایی) به درآمد ۱۷۶ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این شرکت بیمه در آبان‌ماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد کاهش را نسبت به ماه گذشته و ۶۸ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی بیمه تعاون در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۹۹ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

“وتعاون” بیشترین درآمدزایی که از فروش حق بیمه در آبان‌ماه داشت متعلق به رشته بیمه «ثالث – اجباری» بود که از این بخش توانست ۷۰ میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد، این رشته بیمه در این دوره ۴۰ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد. دیگر رشته بیمه درآمدزای “وتعاون” در این دوره در بخش «مسئولیت» با مبلغ ۲۴ میلیارد تومان اعلام شد که ۱۴ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌دهد.

نقطه مقابل حق بیمه صادره در گزارش فعالیت ماهانه، خسارت پرداختی شرکت بیمه‌ای است. شرکت بیمه تعاون در آبان‌ماه سال جاری حدود ۱۳۵ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده است که در مقایسه با ماه گذشته، میزان خسارت پرداختی ۵۰ میلیارد تومان کاهش داشته است. “وتعاون” بیشترین خسارتی که در این دوره پرداخت کرده، مربوط به بخش «درمان» با مبلغی بالغ بر ۳۸ میلیارد تومان بوده است که سهم ۳۱ درصدی از خسارت پرداختی این شرکت را به خود اختصاص داده است.

در پایان گفتنی است که شرکت بیمه تعاون در پایان آبان‌ماه توانست به تراز ماهانه و تجمیعی مثبت ۴۱ و ۸۵۲ میلیاردتومانی برسد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=35137

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی