تاریخ : شنبه, 29 اردیبهشت , 1403 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024

اخبار داغ

ثبت‌نام آسان خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک صادرات ایران ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک تجارت نرخ حق‌الوکاله بانک سامان حداکثر 3 درصد تعیین شد همایش مدیران ارشد بانک سپه برگزار شد تسهیل در ثبت نام خودروهای برقی با حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل آغاز انتشار اوراق «گواهی سپرده مدت‌دار، ویژه سرمایه‌گذاری (عام)» (معاف از مالیات) در بانک پاسارگاد از تاریخ 1403/03/01 تقویت زیر ساخت‌های آموزشی، بهداشتی و ورزشی استان روابط‌عمومی بانک صادرات ایران روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد شد دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت وارد مرحله جدیدی از زیست بانک سپه شده ایم/ کسب رتبه برتر در رشد منابع از تامین مالی تا گردشگری و صنایع خلاق / سخنرانی مدیران گروه مالی گردشگری در رویداد کرمان آیدکس 2024 مانور آتش‌نشانی در بانک گردشگری برگزار می‌شود دیدارهای مدیرعامل بانک تجارت با مدیران ارشد صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش پرچم ملل را سربلند نگه داریم سهامداران شرکت اقتصادی نگین گردشگری در انتظار نتایج سرمایه‌گذاری‌های تازه رشد ۸۱ درصدی پرداخت تسهیلات خانوار در بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی حضور فعال و پرقدرت بانک تجارت در نمایشگاه صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش حضور فعال بانک صادرات ایران در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی کسب رتبه برتر بانک سپه در تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت طی فروردین ماه 1403 رشد ۸۱ درصدی پرداخت تسهیلات خانوار در بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی کاهش رشد پایه پولی به ۲۸.۱ درصد

2

تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف تولید در پتروشیمی ایلام

  • کد خبر : 35211
  • 06 دی 1402 - 16:48
تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف تولید در پتروشیمی ایلام
رئیس مجتمع پتروشیمی ایلام در حاشیه رویداد جام رسانه امید ایلام، در خصوص عملکرد این شرکت در حوزه تولید گفت: پتروشیمی ایلام در سال ۱۴۰۲ به میزان ۱۰۰ درصد تحقق تولید داشته است.

به گزارش سرویس صنعت افق سرمایه؛ بهزاد یاری افزود: در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۱۶ هزار تن اتیلن تولید شده است و مجموع تولیدات پتروشیمی ایلام در تابستان ۱۴۰۱و ۱۴۰۲ به میزان ۸۵ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به ثبت رکورد تاریخی ۴۵ تن تولید اتیلن و پلی‌اتیلن در ساعت اظهار داشت: ثبت تجاری محصول راهبردی DMDS CHAVAR65 در خرداد ۱۴۰۱ برگ زرینی در کارنامه موفق این مجتمع است و بومی سازی این محصول برای اولین بار در کشور توسط پتروشیمی ایلام، دستاوردی بزرگ در حوزه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور است.

وی ادامه داد: افزایش تولید پروپیلن، راه‌اندازی ایستگاه تخلیه و بارگیری C5 و راه‌اندازی ایستگاه جدید دریافت اتان فشرده از دیگر اقدامات این شرکت در حوزه تولید می باشد.

بهزاد یاری تصریح کرد: در حوزه محیط زیست، بهره‌برداری از طرح محیط‌زیستی ZLD و خرید سیستم پایش آنلاین آلایندگی با هدف کاهش و کنترل میزان آلاینده های زیست محیطی در دوران خدمتگزاری دولت سیزدهم انجام گردیده است.

وی با اشاره به نقش فعال پتروشیمی ایلام در اشتغال آفرینی و رونق تولید استان گفت: این مجتمع در مجموع برای بیش از ۲ هزار نفر در قالب رسمی، قرارداد معین و پیمانکاری شغل ایجاد نموده است. هم چنین بکارگیری بیش از ۶۳۰ نیروی روزمزد در شرکت و تبدیل وضعیت نیرو‌های پیمانکاری ایثارگر شاغل شرکت پتروشیمی ایلام از دیگر اقدامات این مجموعه می باشد.

رییس مجتمع پتروشیمی ایلام با اشاره به حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان از جمله صدرا ماهان پارسیان عنوان کرد: انعقاد ۳ تفاهم‌نامه همکاری با شرکت‌های اکسیرنوین فرایند آسیا، البرز توربین مپنا و پتروتوسعه پارسا انرژی نیز در جهت حمایت از تولید داخلی و ساخت و تعمیرات انجام شده است.

وی در خصوص فعالیت های این مجتمع در بخش مسئولیت اجتماعی یادآور شد: در سال‌های ۱۴۰۲ بیش از ۲۰ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۱ حدود ۴ میلیارد تومان در قالب مسئولیت اجتماعی تخصیص یافته است.

این مقام مسئول اضافه کرد: اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت برای فرزندان کارکنان شرکت، برگزاری اردوهای اجتماعی _ زیارتی، جشن‌های باشکوه انقلاب و ده ها برنامه فرهنگی دیگر، در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی شرکت صورت گرفته است.

گفتنی است رویداد جام امید از عصر سه شنبه ۵دی ماه به مدت دو روز با هدف تحقق بیانات مقام معظم رهبری درجهت امید آفرینی در جامعه، در استان ایلام برگزار می گردد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=35211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی