تاریخ : شنبه, 15 اردیبهشت , 1403 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024

اخبار داغ

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد رشد قابل توجه 237درصدی درآمد تسهیلات اعطایی “وپاسار” در فروردین ماه‌1403 رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته

1

یکپارچی تماس در جغرافیایی مشتری‌مداری بیمه تعاون با “1602”

  • کد خبر : 35964
  • 27 دی 1402 - 12:25
یکپارچی تماس در جغرافیایی مشتری‌مداری بیمه تعاون با “1602”
در فرایند جذب مخاطب هرچند مرز میان تبلیغات رنگارنگ و مشتری مداری نزدیک و باریک است، ولیکن از آنجا که تفکر هدایت‌گر هریک ریشه در خط و مشی کاملا متفاوت دارد، واکنش افراد نیز دو سویه است.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه؛ در فرایند جذب مخاطب هرچند مرز میان تبلیغات رنگارنگ و مشتری مداری نزدیک و باریک است، ولیکن از آنجا که تفکر هدایت‌گر هریک ریشه در خط و مشی کاملا متفاوت دارد، واکنش افراد نیز دو سویه است.

وقتی مشتریان در نتیجه برخورد محترمانه و دریافت پاسخ‌هایی از سر احترام و اهمیت، جذب سازمان، شرکت و هر ارگانی شوند علاوه بر وفاداری و دلبستگی طولانی مدت، نسبت به آن مجموعه تعصب و حساسیت خاصی خواهند داشت. اینجاست که حتی بدون تبلیغات با وعده‌های جذاب در کنار سازمان مانده و در صورت بروز مشکلات همچنان اتصال خود را حفظ می‌کنند.

مشتری مداری از اصول مهم رفتار سازمانی است که تیم مدیرتی بیمه تعاون به سکانداری یونس مظلومی، با ارائه طرح‌ها و ایده‌های متفاوت نشان داده‌اند ضمن اشراف به این مقوله بر رضایت مندی مشتریان اهمیتی خاص قائلند. برقراری تماس با شماره چهار رقمی “1602”، یکی از آن اقداماتی است که شرکت در راستای تحقق سیاست مشتری‌مداری و با هدف تسهیل دسترسی مشتریان و پاسخ‌گویی آسان‌تر و سرعت عمل بیشتر در ارائه خدمات، مدتی است که راه اندازی کرده و زنگ می‌خورد.

تماس بی پاسخ؛ صفر

در این امکان، رهایی از دنیای شلوغ شماره‌های تماس و بسنده کردن به 4 رقم “1602”، علاوه برسهولت ارتباط‌گیری به خاطر سپردن را نیز ممکن کرده است. همچنین فراهم بودن گستردگی دامنه تماس از طریق همه اپراتورهای داخلی و همراه بدون گرفتن کد، علاوه بر صرفه جویی در زمان مخاطبان، از قطعیت اتصال به بیمه تعاون با تعدد گزینه‌های پیش رو حکایت دارد.

انسجام دسترسی مشتریان و مخاطبان از جای‌جای جغرافیای زیبا و پهناور کشور به بیمه تعاون تنها با یک سیم و خط برای طرح سوالات، ارائه پیشنهادات، نظرات و شکایات وکسب اطلاع از جدیدترین خدمات، چنان پایه گذاری شده که گوی همه ایران سرای مشتریان بیمه تعاون است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=35964

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی