تاریخ : شنبه, 25 فروردین , 1403 5 شوال 1445 Saturday, 13 April , 2024

اخبار داغ

پیش‌بینی اساسی رییس کل بانک مرکزی از آینده اقتصاد برنامه‌های بانک مرکزی برای سال 1403 اعلام زمان حذف چک کاغذی گزارشی جامع از عملکرد تسهیلاتی بانک تجارت در سال «مهار تورم و رشد تولید» آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس فروش 472 رقبه ملک به ارزش بیش از 110 هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال 1402 پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری حضور مدیرعامل موسسه اعتباری ملل، درراهپیمایی روز جهانی قدس حمایت گسترده بانک پاسارگاد از انجمن اتیسم ایران پیاده‌سازی «سامانه پرداخت لحظه‌ای (پل)» در برنامک ویپاد صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی در شبکه بانکی انحلال ۳ موسسه اعتباری کاهش نرخ بهره بین بانکی در سال جدید حضور مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در راهپیمایی روز جهانی قدس جزئیات دقیق از نرخ سود سپرده در بانک های دولتی و خصوصی در سال 1403 ۹۰ درصد بار تامین مالی کشور بر دوش بانک‌ها ضرورت اصلاح نظام بانکی در سال ۱۴۰۳ سیاست محوری بانک پارسیان حرکت در مسیر تحقق شعار سال است دیدار نوروزی مدیرعامل بانک توسعه تعاون با همکاران ستادی دعوت بانک سپه از ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

7

میوه، سبزی و صیفی، سه ضلع تغذیه سالم کودکان

  • کد خبر : 3600
  • 17 مهر 1400 - 18:07
میوه، سبزی و صیفی، سه ضلع تغذیه سالم کودکان
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه تغذیه سالم امروز کودکان، سلامت نسل آینده را تأمین می‌کند، گفت: میادین میوه و تره بار با عرضه محصولات غذایی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب، تا جای ممکن زمینه تغذیه سالم شهروندان به ویژه کودکان را فراهم آورده است .

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق سرمایه،  سید سعید راد در سخنانی به مناسبت 16 مهر (روز جهانی کودک) از کودکان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند و عامل انگیزه‌بخش خانواده‌های ایرانی برای تلاش و کوشش مضاعف، نام برد و تأکید کرد: شهر استاندارد و ایده‌آل، شهری است که فرصت حضور اقشار مختلف جامعه و همه شهروندان را در اماکن عمومی و فضاهای شهری فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه بانوان، بخش اعظم مراجعه‌کنندگان به میادین میوه و تره بار را تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: مناسب‌سازی این مراکز برای مراجعه آسان و ایمن اقشار مختلف شهروندان به آنها از طریق تسهیل در حضور مادران و کودکان همراه ایشان، ضمن افزایش نشاط در میادین میوه و تره بار، باعث تلطیف حال و هوای این فضاهای عمومی می‌شود.

راد با بیان اینکه 263 میدان و بازار میوه و تره بار تهران از مهم‌ترین مراکزی هستند که شهروندان به صورت روزانه و هفتگی به آنها مراجعه می‌کنند و نسبت به تأمین ارزاق و مایحتاج مورد نیاز خود از آنها اقدام می‌نمایند، تصریح کرد: علاوه بر مناسب‌سازی میادین و بازارهای موجود برای حضور کودکان در 3 سال گذشته، بازارهای جدید طبق استاندارد و با رعایت ملاحظات مربوط به امکان حضور آسان و ایمن کودکان احداث شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه با توجه به همه‌گیری کرونا، در حال حاضر حضور کودکان به همراه مادرانشان در میادین میوه و تره بار توصیه نمی‌شود، خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی و ایجاد الگوی تغذیه سالم و استفاده روزانه از انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات تازه، نیازمند همکاری بین بخشی است و این سازمان با وجود اِعمال تحریم‌ها و گسترش ویروس کرونا به سهم خود، تلاش کرده تا همزمان با حفظ فاصله قیمتی با سطح شهر، خرید انواع میوه، سبزی و صیفی‌ را برای خانواده‌ها امکان‌پذیر کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3600

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی