تاریخ : پنج شنبه, 19 مهر , 1403 7 ربيع ثاني 1446 Thursday, 10 October , 2024

اخبار داغ

تحلیل منصور ضابطیان درباره حمایت ویژه از آلبوم جدید شجریان معرفی شش عضو جدید هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه هفتمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانشی به میزبانی دانشگاه خاتم برگزار شد نقش موسسات مالی در حمایت از فرهنگ و هنر جزئیات دستور معاون اول رئیس جمهور برای تأمین منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی آغاز یک مسیر طولانی به نکات امنیتی در استفاده از کارت‌های بانکی دقت کنید اعتماد بیش از 27 میلیون هموطن به سپهر کارت پرداخت بیش از 133 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه اقدام مهم بانک مرکزی در افزایش شفافیت اعطای 198000 وام قرض‌الحسنه بانک صادرات ایران به بازنشستگان مدیرعامل بانک سپه فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را گرامی داشت بانک مرکزی اثر مسائل سیاسی بر اقتصاد را مهار کرد کسب رتبه برتر بانک سپه در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات ممنوعیت تدریجی صدور «چک رمزدار (بین بانکی)» ​راهبرد بانک صادرات ایران گره‌گشایی از اقتصاد کشور و رفاه عمومی است برگزاری “طرح پویش مهر بانک سپه” جهت حمایت از دانش آموزان مناطق محروم سفته الکترونیک در سامانه «ست» عملیاتی شد هتل ۵ ستاره رشیدیه تهران افتتاح شد مدیرعامل بانک سپه شهادت دبیر‌کل حزب الله لبنان را تسلیت گفت بانک تجارت پیشتاز حمایت از جوانان با اعطای بیش از 17.7 همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

7

میوه، سبزی و صیفی، سه ضلع تغذیه سالم کودکان

  • کد خبر : 3600
  • 17 مهر 1400 - 18:07
میوه، سبزی و صیفی، سه ضلع تغذیه سالم کودکان
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه تغذیه سالم امروز کودکان، سلامت نسل آینده را تأمین می‌کند، گفت: میادین میوه و تره بار با عرضه محصولات غذایی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب، تا جای ممکن زمینه تغذیه سالم شهروندان به ویژه کودکان را فراهم آورده است .

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق سرمایه،  سید سعید راد در سخنانی به مناسبت 16 مهر (روز جهانی کودک) از کودکان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند و عامل انگیزه‌بخش خانواده‌های ایرانی برای تلاش و کوشش مضاعف، نام برد و تأکید کرد: شهر استاندارد و ایده‌آل، شهری است که فرصت حضور اقشار مختلف جامعه و همه شهروندان را در اماکن عمومی و فضاهای شهری فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه بانوان، بخش اعظم مراجعه‌کنندگان به میادین میوه و تره بار را تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: مناسب‌سازی این مراکز برای مراجعه آسان و ایمن اقشار مختلف شهروندان به آنها از طریق تسهیل در حضور مادران و کودکان همراه ایشان، ضمن افزایش نشاط در میادین میوه و تره بار، باعث تلطیف حال و هوای این فضاهای عمومی می‌شود.

راد با بیان اینکه 263 میدان و بازار میوه و تره بار تهران از مهم‌ترین مراکزی هستند که شهروندان به صورت روزانه و هفتگی به آنها مراجعه می‌کنند و نسبت به تأمین ارزاق و مایحتاج مورد نیاز خود از آنها اقدام می‌نمایند، تصریح کرد: علاوه بر مناسب‌سازی میادین و بازارهای موجود برای حضور کودکان در 3 سال گذشته، بازارهای جدید طبق استاندارد و با رعایت ملاحظات مربوط به امکان حضور آسان و ایمن کودکان احداث شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه با توجه به همه‌گیری کرونا، در حال حاضر حضور کودکان به همراه مادرانشان در میادین میوه و تره بار توصیه نمی‌شود، خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی و ایجاد الگوی تغذیه سالم و استفاده روزانه از انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات تازه، نیازمند همکاری بین بخشی است و این سازمان با وجود اِعمال تحریم‌ها و گسترش ویروس کرونا به سهم خود، تلاش کرده تا همزمان با حفظ فاصله قیمتی با سطح شهر، خرید انواع میوه، سبزی و صیفی‌ را برای خانواده‌ها امکان‌پذیر کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3600

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی