تاریخ : شنبه, 22 مرداد , 1401 16 محرم 1444 Saturday, 13 August , 2022

اخبار داغ

بخشنامه افزایش سقف فردی تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی(ره) حمایت بانک توسعه تعاون از صنایع کوچک و متوسط رفع دغدغه کشاورزان استان مرکزی با وام‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بانک سپه در صدر جدول پرداخت تسهیلات بدون ضامن در بین بانک‌های کشور قرار گرفت مهاجرت گسترده صنعت‌گران و اندیشمندان از کشور نقش واحدهای صنعتی کوچک در تامین اشتغال عملکرد موفق بانک تجارت در سال ۱۴۰۰ ماندگاری لحظه ها و حماسه ها با قلم،‌ دوربین و حس مسئولیت خبرنگاران مدیرعامل بانک سپه «روز خبرنگار» را گرامی داشت عاشورا، فرهنگ و جریان پایدار و الگوی همیشگی برای همگان یکپارچگی در واحدهای حقوقی بانک سپه باید استحکام داشته باشد رشد 51 درصدی سوددهی بانک سینا هوای تهران در مرز آلودگی بزرگ‌ترین تفاهم‌نامه ایجاد اشتغال در کشور صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰ بانک دی به تصویب رسید آغاز همکاری دو جانبه بانک آینده و شرکت امداد خودرو ایران پرداخت بیش از 7 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط مدیریت شعب استان سمنان در صدر افزایش تعداد کاربران برای سومین ماه هوای پایتخت در آستانه آلودگی تسهیلات بانک توسعه تعاون به نهاد های حمایتی از 5500 میلیارد ریال گذشت مدیرعامل بانک مسکن در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس

5

میوه، سبزی و صیفی، سه ضلع تغذیه سالم کودکان

  • کد خبر : 3600
  • 17 مهر 1400 - 18:07
میوه، سبزی و صیفی، سه ضلع تغذیه سالم کودکان
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه تغذیه سالم امروز کودکان، سلامت نسل آینده را تأمین می‌کند، گفت: میادین میوه و تره بار با عرضه محصولات غذایی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب، تا جای ممکن زمینه تغذیه سالم شهروندان به ویژه کودکان را فراهم آورده است .

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق سرمایه،  سید سعید راد در سخنانی به مناسبت 16 مهر (روز جهانی کودک) از کودکان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند و عامل انگیزه‌بخش خانواده‌های ایرانی برای تلاش و کوشش مضاعف، نام برد و تأکید کرد: شهر استاندارد و ایده‌آل، شهری است که فرصت حضور اقشار مختلف جامعه و همه شهروندان را در اماکن عمومی و فضاهای شهری فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه بانوان، بخش اعظم مراجعه‌کنندگان به میادین میوه و تره بار را تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: مناسب‌سازی این مراکز برای مراجعه آسان و ایمن اقشار مختلف شهروندان به آنها از طریق تسهیل در حضور مادران و کودکان همراه ایشان، ضمن افزایش نشاط در میادین میوه و تره بار، باعث تلطیف حال و هوای این فضاهای عمومی می‌شود.

راد با بیان اینکه 263 میدان و بازار میوه و تره بار تهران از مهم‌ترین مراکزی هستند که شهروندان به صورت روزانه و هفتگی به آنها مراجعه می‌کنند و نسبت به تأمین ارزاق و مایحتاج مورد نیاز خود از آنها اقدام می‌نمایند، تصریح کرد: علاوه بر مناسب‌سازی میادین و بازارهای موجود برای حضور کودکان در 3 سال گذشته، بازارهای جدید طبق استاندارد و با رعایت ملاحظات مربوط به امکان حضور آسان و ایمن کودکان احداث شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه با توجه به همه‌گیری کرونا، در حال حاضر حضور کودکان به همراه مادرانشان در میادین میوه و تره بار توصیه نمی‌شود، خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی و ایجاد الگوی تغذیه سالم و استفاده روزانه از انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات تازه، نیازمند همکاری بین بخشی است و این سازمان با وجود اِعمال تحریم‌ها و گسترش ویروس کرونا به سهم خود، تلاش کرده تا همزمان با حفظ فاصله قیمتی با سطح شهر، خرید انواع میوه، سبزی و صیفی‌ را برای خانواده‌ها امکان‌پذیر کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3600

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی