تاریخ : جمعه, 14 اردیبهشت , 1403 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024

اخبار داغ

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد رشد قابل توجه 237درصدی درآمد تسهیلات اعطایی “وپاسار” در فروردین ماه‌1403 رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته

1

دریافت ایزو ۳۱۰۰۰ و صدور مجدد ایزوهای ۹۰۰۱، ۱۰۰۰۲، ۱۰۰۰۴ و ۱۰۰۱۵

  • کد خبر : 36059
  • 28 دی 1402 - 18:02
دریافت ایزو ۳۱۰۰۰ و صدور مجدد ایزوهای ۹۰۰۱، ۱۰۰۰۲، ۱۰۰۰۴ و ۱۰۰۱۵
بیمه کوثر موفق به تمدید گواهی‌ نامه‌های ISO9001،ISO10002، ISO10004، ISO10015 و دریافت گواهی‌نامه ISO31000 شد.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه؛ شرکت IMQ ایتالیا پس از بررسی وضعیت و عملکرد بیمه کوثر، گواهی‌نامه استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015، سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان ISO10002:2018، سیستم مدیریت رضایتمندی مشتری ISO10004:2018، سیستم مدیریت شایستگی و توسعه کارکنان ISO10015:2019 و سیستم مدیریت ریسک ISO31000:2018 را بدون وجود ناهمخوانی با الزامات صادر نمود.

زهرا جافری رضایتمندی ذی‌نفعان و بهبود مستمر را دستاورد پیاده‌سازی الزامات نام برده در بیمه کوثر دانست و گفت: استقرار استانداردهای بین‌المللی می‌تواند از طریق آگاه کردن مدیران ارشد از نقاط قوت و ضعف سیستم فراهم گردد.

وی با اشاره به همدلی و انسجام همه معاونان، مدیران و کارکنان بیمه کوثر در اجرای کارهای گروهی، خاطرنشان کرد: به جهت اهتمام ویژه به تدوین و ارائه دقیق مستندات، مدارک و فرآیندها از همه همکارانم قدردانی می‌کنم. امیدوارم با تداوم این همکاری مستمر، الزامات موجود در استانداردهای بین‌المللی به فرهنگ سازمانی مبدل گردد و با اجرای توصیه‌های بهبود گزارش ممیزی، شاهد افزایش نقاط قوت شرکت در این زمینه باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=36059

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی