تاریخ : جمعه, 7 اردیبهشت , 1403 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024

اخبار داغ

اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳

6

چشم انداز مثبت پیش روی شرکت بیمه آسماری از نگاه مدیرعامل

  • کد خبر : 3638
  • 18 مهر 1400 - 13:59
چشم انداز مثبت پیش روی شرکت بیمه آسماری از نگاه مدیرعامل
مدیرعامل شرکت بیمه آسماری تاکید کرد که این شرکت با مدیریت صحیح ریسک بیمه درمان، توانسته است ضمن جلب رضایت حداکثری مشتریان، خدمات منحصر به فردی در این رشته به مخاطبان ارائه کند.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه؛ علیرضا یزدان دوست که به تازگی حکم ادامه فعالیت خود برای مدت باقی مانده از دوره دو ساله اعضای هیئت مدیره را از رئیس کل بیمه مرکزی دریافت کرده است با اشاره به این که این شرکت از تنوع کافی در خدمات بیمه ای برخوردار است، اظهار کرد: با وجود اندازه کوچک، حجم فعالیت های بیمه آسماری در مناطق آزاد و حتی سرزمین اصلی، متناسب با اختیارات و مجوزهای ابلاغی از سوی نهاد ناظر بسیار قابل توجه است.

او با تاکید بر این که مهمترین مزیت رقابتی شرکت بیمه آسماری در بازار بیمه ای کشور، رشته درمان است، اظهار کرد: در شرایطی که بیمه تکمیل درمان در بسیاری از شرکت ها نقطه سر به سر را تجربه می کند و در برخی شرکت ها زیان ناشی از آن به یک معضل تبدیل شده است، شرکت بیمه آسماری توانسته است این رشته را تا میزان قابل توجهی به سوددهی برساند.

به گفته یزدان دوست، ارائه بیمه درمان تکمیلی بیمه آسماری با پوشش کرونا، به شدت با استقبال مشتریان مواجه شده و نه تنها بخش زیادی از آلام و مشکلات مالی مبتلایان به این بیماری را برطرف کرده است، بلکه چهره قابل احترامی در حوزه عمل به مسئولیت اجتماعی نیز از بیمه آسماری به نمایش گذاشته است.

وی همچنین به افزایش سرمایه چشمگیر این شرکت در سال مالی گذشته اشاره کرد و با بیان این که چنین تغییری در توان مالی شرکت می تواند توسعه فعالیت های آن را به همراه داشته باشد، افزود: در سال جاری، تحولات بزرگی برای شرکت پیش بینی شده است که می تواند بیمه آسماری را در حوزه خدمات و ارائه طرح های نوین، بیش از پیش در بازار بیمه ای کشور مطرح کند.

مدیرعامل شرکت بیمه آسماری استفاده از نیروی انسانی متخصص و توانمند، سیاستگذاری حرفه ای از سوی اعضای با تجربه هیئت مدیره و توجه کافی به روش های نوین بازاریابی را از عوامل موفقیت این شرکت در بازار بیمه ای کشور خواند و اظهار کرد: شرکت بیمه آسماری در آینده نزدیک و به دور از روش هایی مانند نرخ شکنی، ارائه طرح های غیرفنی و یا برداشتن سهم دیگران از کیک بیمه، به بازارهای جدید ورود خواهد کرد تا هم ظرفیت بیمه کشور را توسعه دهد و هم جلوه تازه ای از فعالیت حرفه ای در این بازار را به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3638

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی