افزونه جلالی را نصب کنید. 20 جماد أول 1447 Monday, 10 November , 2025

اخبار داغ

هوش مصنوعی چگونه نقش بیمه را از جبران به پیشگیری تبدیل می‌کند؟ رشد پایدار و بهبود مستمر در عملکرد بیمه دی؛ تداوم روند سودآور با کنترل خسارت حرکت هوشمند بیمه دی در مسیر نوآوری، تحول دیجیتال و توسعه پایدار بیمه دی پشتیبان جامعه در عصر تهدیدات نوین رشد ۵۳ درصدی ضمانتنامه‌های صادره و اعتبارات گشایش یافته در بانک اقتصادنوین آرامش و آسایش برای مدیران و ساکنان ساختمان با اپلیکیشن شایار بانک سپه قهرمان بیست‌ودومین المپیاد ورزشی شبکه بانکی کشور شد بیمه همگانی سلامت یکی از دستاوردهای بزرگ کشور است برگزاری آزمون استخدامی مؤسسه اعتباری ملل در نیمه نخست آذرماه رکورد بیمه‌ دی با رشد فروش ۹۵ درصدی بیمه دی با محصول «زندگی بهادار» رکورد ۱۲۶ درصد رشد ثبت کرد بیمه دی و تحولی راهبردی در حمل‌ونقل با توسعه پوشش‌ها امنیت تجارت در مسیرهای داخلی و بین‌المللی با بیمه‌‌نامه‌های حمل‌ونقل دی بیمه دی همچنان در جایگاه برتر میان شرکت‌های خصوصی رشد فروش بیمه دی متفاوت تر از رقبا رشد ۷۴ درصدی ارزش بازار بانک اقتصادنوین خیرین بانک صادرات ایران ۱۲ زندانی را به آغوش خانواده بازگرداندند نیازمند تقویت پیشگیری و تحول دیجیتال در نظام بیمه‌ای هستیم زرندی مقدم ‌در آخرین مجمع منطقه‌ای بانک اقتصادنوین سکوی نوین سرمایه‌گذاری آنلاین گروه خدمات بازار سرمایه پاسارگاد سند راهبردی چشم‌انداز و مسیر ارتقای جایگاه بیمه ملت در صنعت بیمه کشور را مشخص می‌کند

8

افزایش سهم بازار و جذب مشتریان جدید با به کارگیری روش ها و راهبردهای نوین

  • کد خبر : 3703
  • 19 مهر 1400 - 12:31
افزایش سهم بازار و جذب مشتریان جدید با به کارگیری روش ها و راهبردهای نوین
مدیرعامل بانک سینا استان مازندران به ویژه شهر ساری را به دلیل برخورداری از بنادر فعال تجاری و صنعتی، مستعد رشد و توسعه سهم بازار بانک دانست و بکارگیری راهبرد ها و روش های جدید در بازاریابی را محور عمده رقابت ها معرفی کرد.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه؛ دکتر ایمانی در سفر به شهر ساری ضمن شرکت در مراسم تکریم مدیر قبلی منطقه مازندران و نیز بازدید از شعب این منطقه با قدردانی از تلاش بی وقفه همکاران در ارتقاء شاخصهای عملکردی و رشد سهم بازار به عنوان نقش تعیین کننده در تحقق اهداف بانک گفت: با بهره گیری از ابزارهای مختلف ارتباطی و درک درست از بازارهای هدف، می توان زمینه افزایش سهم بازارهای مالی را فراهم و بهبود هرچه بیشتر در جایگاه رقابتی را ممکن ساخت.

وی بازاریابی هدفمند و تعامل با بنگاه های اقتصادی را زمینه ساز ورود مشتریان جدید دانست و خاطرنشان کرد: تمرکز ویژه بر بازاریابی و ارائه بهینه خدمات، عاملی مهم در توسعه زنجیره خدمات بانک و ارتقاء سهم از بازارهای مالی است.

مدیرعامل بانک سینا ضمن اشاره به اهمیت نقش همکاران شعب و ستاد در تحقق اهداف ترسیم شده افزود: نیروهای متخصص و دانش مدار، جزو دارایی ها و مهمترین مزیت رقابتی و از منابع مثمر ثمر بانک می باشند که باید با بهره گیری از الگوی های مشترک و تصمیم گیری های معقول از مهارت و دانش آنان استفاده کرد.

وی برنامه های عملیاتی و تراز بانک را مثبت اعلام کرد و افزود: کاهش پرونده های مطالباتی، جذب منابع ارزان قیمت و تعامل مناسب با مشتریان و بنگاه های اقتصادی از جمله موارد حائز اهمیتی است که مدیران و همکاران شعب باید در اولویت اصلی برنامه های کاری خود قرار دهند تا بانک سینا همچنان در مسیر سودآوری بیشتر و رشد اقتصادی با ثبات حرکت کند.

دکتر ایمانی تکریم مشتریان را به عنوان جامعه هدف از ارزش های مهم بانک برشمرد و افزود: مهمترین مزیت بانک سینا در امکان خلق محصولات جدید و رفتار محترمانه با مشتری است. باید با رعایت این اصل مهم و خلاقیت در ایجاد محصولات جدید، اهتمام ویژه ای به رضایت مندی مشتریان از خدمات نوین داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.