تاریخ : شنبه, 8 اردیبهشت , 1403 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024

اخبار داغ

اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳

1

دیدار مدیرکل امور بانوان وزارت کشور و مدیرکل بانوان استانداری های کل کشور با مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس

  • کد خبر : 37746
  • 01 اسفند 1402 - 16:29
دیدار مدیرکل امور بانوان وزارت کشور و مدیرکل بانوان استانداری های کل کشور با مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس
مديرکل امور زنان وزارت‌ کشور: کارکنان صنعت پتروشیمی جهادگرانی هستند که به دور از خانواده برای عزت کشور تلاش می کنند

به گزارش سرویس صنعت افق سرمایه؛ مدیرکل امور بانوان و خانواده وزارت کشور و مدیر کل امور بانوان استانداری های کشور و جمعی از کارشناسان وزارت‌ کشور از سایت پتروشیمی پارس بازدید و با روند تولید محصولات این شرکت آشنا شدند.

بعد از بازدید از سایت ؛ مدیرکل امور بانوان وزارت کشور و هیأت همراه در سالن کنفرانس شهید مهدوی شرکت با مدیر عامل شرکت پتروشیمی پارس دیدار کردند.

میرحاجی مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس در این دیدار با تبریک اعیاد شعبان و خیر مقدم بیان داشت: شرکت پتروشیمی پارس از شرکت های پیشرو در تولید محصولات پتروشیمیایی از جمله‌ اتان، پروپان، بوتان، گسولین، استایرن مونومر و LPG است.

میرحاجی خاطرنشان کرد:اولویت شرکت‌ پتروشیمی پارس تامین کلیه نیازمندی های مصرف کنندگان داخلی هم راستا با سیاست های اقتصاد مقاومتی است.
وی با بیان توضیحاتی پیرامون محصولات شرکت و وضعیت تولید و فروش بیان داشت: توجه‌ به نیروی انسانی به ویژه بانوان در شرکت‌ پتروشیمی پارس از تأکیدات است.

زینب اختری مدیر کل امور زنان و خانواده وزارت کشور نیز با ابراز خرسندی از بازدید شرکت و دیدار با مدیران شرکت پتروشیمی پارس گفت: این بازدید اتفاقی ارزشمند بود که‌ از صنعت پتروشیمی دیدن کردیم و از مدیران شرکت قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه مهندسان اکثر نقاط کشور در عسلویه جمع شده اند و اتفاقی بزرگ به نام پتروشیمی پارس رقم زده‌ اند ادامه‌ داد: به برکت جمهوری اسلامی مهندسان به مرزی از علم و دانش رسیده اند که محصولات باکیفیت پتروشیمی را تولید می‌کنند.

اختری ادامه داد: تلاش کارکنان شرکت‌ می‌تواند روایت شود و در تاریح کشور ماندگار شود که دوران‌ تحریم های استکبار کشور چه پیشرفت های عظیمی کرده است.

مدیر کل امور زنان و خانواده وزارت کشور بیان داشت: جهادگران امروز کشور ما کارکنان صنعت پتروشیمی هستند که به دور از خانواده در حال توسعه و پیشرفت کشورند و برای عزت و سربلندی کشور تلاش می‌کنند

اختری ادامه داد: عملکرد شرکت‌ شما را دیدیم احساس افتخار کردیم به شما خداقوت می گوئیم.

وی افزود: در زمان دفاع مقدس حضور در جبهه‌های جنگ جهاد بود امروز جهاد اقتصادی مطرح است و حضور در این صنعت نمونه‌ ای از جهاد است.

مدیرکل زنان وزارت‌ کشور در پایان از توجه‌ ویژه مدیران شرکت پتروشیمی پارس به امور بانوان و خانواده قدردانی کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=37746

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی