تاریخ : شنبه, 8 اردیبهشت , 1403 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024

اخبار داغ

پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی

1

مشخصات تلویزیون های جدید ال جی مجهز به هوش مصنوعی

  • کد خبر : 37830
  • 10 اسفند 1402 - 20:17
مشخصات تلویزیون های جدید ال جی مجهز به هوش مصنوعی
تلویزیون‌های LCD مجهزبه چراغ Mini LED ال‌جی با وضوح 4K در قالب سری QNED90T و در اندازه‌های ۶۵ و ۷۵ و ۸۶ اینچی و به‌ترتیب با قیمت ۱٬۸۹۹ دلار، ۲٬۲۹۹ دلار و ۳٬۲۹۹ دلار عرضه خواهند شد.

به گزارش سرویس فناوری افق سرمایه؛ ال‌جی در وب‌سایت رسمی خود اطلاعات پیش‌سفارش‌ و قیمت تلویزیون‌ های QNED 2024 را ارائه کرد. این شرکت قرار است تلویزیون‌های مورد بحث را با قیمت بین ۸۵۰ تا ۳٬۳۰۰ دلار و در اندازه‌های ۵۰ تا ۸۶ اینچ عرضه کند.

CES 2024 به صحنه‌ی نمایش تلویزیون‌های فوق‌العاده تبدیل شد و یکی از بازیگران اصلی این صحنه ال‌جی بود که با رونمایی از تلویزیون‌های شفاف Signature OLED T و OLED M4 مورد توجه فراوان قرار گرفت.

تلویزیون‌های LCD مجهزبه چراغ Mini LED ال‌جی با وضوح 4K در قالب سری QNED90T و در اندازه‌های ۶۵ و ۷۵ و ۸۶ اینچی و به‌ترتیب با قیمت ۱٬۸۹۹ دلار، ۲٬۲۹۹ دلار و ۳٬۲۹۹ دلار عرضه خواهند شد.

تلویزیون‌ ال‌ جی QNED85T با وضوح 4K و در اندازه‌های ۵۰، ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچی روانه‌ی بازار خواهد شد. قیمت تلویزیون ال جی QNED85T در مدل‌های یادشده به ترتیب ۸۴۹ دلار، ۹۹۹ دلار، ۱٬۲۹۹ دلار، ۱٬۷۹۹ دلار و ۲٬۷۹۹ دلار است. همه‌ی این مدل‌ها تا ۱۷ مارس (۲۷ اسفند) برای پیش‌خرید دردسترس خواهند بود.

همه‌ی تلویزیون‌های سری QNED ال‌جی از پردازنده‌ی هوش مصنوعی a8 بهره می‌برند. عملکرد پردازنده‌ی a8 حدود ۱٫۳ برابر بهتر از پردازنده‌ی a7 ال‌جی در سال ۲۰۲۳ است. ال‌جی معتقد است که پردازنده‌ی هوش مصنوعی جدید عملکرد گرافیکی قوی‌تر، قابلیت‌های هوش مصنوعی بهتر و همچنین سرعت پردازش بالاتری دارد.

تکنولوژی AI Picture Pro که اکنون توسط پردازنده‌ی a8 پشتیبانی می‌شود، قابلیت‌های جذابی را برای کاربران فراهم می‌کند. این تکنولوژی با استفاده از یادگیری عمیق کارهایی مانند پردازش تصویر و شناسایی چهره‌ی افراد، اشیا و پس‌زمینه‌ی صحنه‌ها را به‌طور هوشمندانه انجام می‌دهد و به ارائه‌ی تصاویر واقع‌گرایانه و شفاف کمک می‌کند.

ال‌جی در تلویزیون‌های سری QNED از فناوری Dynamic Tone Mapping Pro استفاده کرده است. این فناوری تصاویر را به بلوک‌هایی تقسیم می‌کند و هر بلوک را تجزیه و تحلیل می‌کند تا روشن‌ترین و تیره‌ترین بخش‌ها را شناسایی و میزان روشنی و تیرگی آن‌ها را تنظیم کند.

تلویزیون‌های سری QNED با کمک فناوری HDR تصاویر سه‌بعدی باکیفیت‌تری را به‌ نمایش در می‌آورند. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی تلویزیون‌های ال‌جی، Personalized Picture Wizard است که به کاربران امکان می‌دهد از بین چندین گزینه، بهترین کیفیت تصاویر را از نظر خود انتخاب کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های هوش مصنوعی که در تلویزیون‌های QNED ال‌جی به کار برده شده، قابلیت AI Sound Pro است که فرکانس‌های صوتی را بر اساس آ‌ن‌چه که کاربر تماشا می‌کند، شناسایی و مناسب‌ترین تنظیمات را روی جلوه‌های صوتی اعمال می‌کند. ال‌جی این قابلیت را هم در تلویزیون‌ها و هم در ساندبار‌ های خود استفاده کرده است.

ال‌جی برای اینکه بهترین کیفیت صدا را در اختیار کاربران خود قرار دهد از فناوری Wow Orchestra نیز استفاده کرده است تا بتواند به هماهنگ‌سازی صدا بین دو دستگاه بپردازد. همه‌ی تلویزیون‌های QNED ال‌جی که قرار است در سال ۲۰۲۴ وارد بازار شوند، مجهز به فناوری Quantum Dot NanoCell هستند؛ این فناوری بهترین بازتولید رنگ را رقم می‌زند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=37830

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی