تاریخ : یکشنبه, 9 اردیبهشت , 1403 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024

اخبار داغ

پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی

3

مشخصات گوشی جدید سامسونگ

  • کد خبر : 37962
  • 14 اسفند 1402 - 16:31
مشخصات گوشی جدید سامسونگ
سامسونگ گلکسی F15 5G را در هند معرفی کرد که مشخصات این گوشی تقریباً با گلکسی A15 5G یکسان است و تنها یک تفاوت عمده دارد: گلکسی F15 باتری بزرگ‌تری نسبت به مدل A15 دارد، درعین‌حال کمی ارزان‌تر است.

به گزارش سرویس فناوری افق سرمایه؛ در پنل جلویی گلکسی F15 یک صفحه‌نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED با پانچ قطره‌ای می‌بینیم. این پنل رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل (+FHD) و رفرش ریت 90 هرتز را ارائه می‌دهد. این گوشی به پردازنده دایمنسیتی 6100 پلاس مدیاتک مجهز شده که با 4 یا 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه است.

مشخصات و قیمت گلکسی F15 سامسونگ

دوربین سه‌گانه این گوشی از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک اولتراواید 5 مگاپیکسلی و یک ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. در جلو نیز یک دوربین 13 مگاپیکسلی وجود دارد. سیستم‌عامل این گوشی اندروید 14 مبتنی بر One UI 6.0 است. سامسونگ می‌گوید این گوشی 4 نسل آپدیت اندروید و 5 سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به اتصال 5G، حسگر اثر انگشت در کنار، اسلات کارت حافظه MicroSD و جک 3.5 میلی‌متری اشاره کرد. این گوشی به باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است که از شارژ 25 واتی پشتیبانی می‌کند.

قیمت سامسونگ گلکسی F15 5G در هند بسته به پیکربندی رم و حافظه داخلی به ترتیب زیر است:

  • 4 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی: حدوداً 195 دلار
  • 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی: حدوداً 205 دلار

گلکسی F15 در سه رنگ مشکی، بنفش و سبز عرضه می‌شود. این گوشی از طریق وب‌سایت سامسونگ قابل خریداری است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=37962

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی