تاریخ : چهارشنبه, 19 اردیبهشت , 1403 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024

اخبار داغ

حضور فعال و پرقدرت بانک تجارت در نمایشگاه صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش حضور فعال بانک صادرات ایران در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی کسب رتبه برتر بانک سپه در تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت طی فروردین ماه 1403 رشد ۸۱ درصدی پرداخت تسهیلات خانوار در بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی کاهش رشد پایه پولی به ۲۸.۱ درصد سرکوب نرخ بهره بین بانکی با افزایش تزریق پول بانک مرکزی هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد حضور فعال بانک سامان در نمایشگاه صنعت پخش ایران تحقق 98درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی آگهی دعوت از داوطلبان عضویت در هیئت مدیره شرکت اعتباری ملل ارائه طرح “پیش ‌درآمد” با هدف توانمندی‌سازی مالی جزئیات جدید از حذف چک کاغذی اعلام جزییات نحوه دریافت و میزان ارز دانشجویی چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد رشد قابل توجه 237درصدی درآمد تسهیلات اعطایی “وپاسار” در فروردین ماه‌1403 رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد

0

پیش‌بینی قیمت مسکن در سال ۱۴۰۳

  • کد خبر : 38284
  • 20 اسفند 1402 - 18:49
پیش‌بینی قیمت مسکن در سال ۱۴۰۳
به‌رغم موجودی کافی فایل فروش در محله‌ها و مناطق مختلف شهر تهران از جمله مناطق مصرفی و جنوبی، هم اکنون، واسطه‌ها و فعالان بازار مسکن شهر تهران از افت تعداد معاملات خریدوفروش در روزهای پایانی سال خبر می‌دهند.

به گزارش سرویس بازار افق سرمایه؛ واسطه‌های مسکن می‌گویند که بازار معاملات مسکن شهر تهران، معمولا در هر سال تا قبل از بیستم اسفندماه رسما به کار خود پایان می‌دهد و در فروردین ماه نیز حالت نیمه‌تعطیل دارد.

بازار شب عید معاملات مسکن شهر تهران بر اساس مشخصات تازه‌ترین آپارتمان‌های عرضه‌شده به این بازار با تنوع نسبتا مناسبی از فایل فروش همراه است. با این حال، تازه‌ترین تحقیقات میدانی از وضعیت معاملات مسکن در ماه پایانی سال‌جاری- اسفند۱۴۰۲- نشان‌دهنده رکود خریدوفروش در این بازار است.

به‌رغم موجودی کافی فایل فروش در محله‌ها و مناطق مختلف شهر تهران از جمله مناطق مصرفی و جنوبی، هم اکنون، واسطه‌ها و فعالان بازار مسکن شهر تهران از افت تعداد معاملات خریدوفروش در روزهای پایانی سال خبر می‌دهند. ضمن اینکه زنگ خور و مراجعه به بنگاه برای اطلاع از شرایط فروش آپارتمان‌های عرضه‌شده به بازار نیز نسبت به چند هفته اخیر کاهش داشته است.

واسطه‌ها می‌گویند بازار معاملات مسکن شهر تهران معمولا در هر سال تا قبل از بیستم اسفندماه رسما به کار خود خاتمه می‌دهد و در فروردین ماه نیز حالت نیمه‌تعطیل دارد. از این‌رو، انتظار رویداد خاص قیمتی و معاملاتی در این بازار نسبت به آنچه هم اکنون جریان دارد، دست کم تا یک ماه و نیم آینده بعید است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=38284

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی