تاریخ : شنبه, 15 اردیبهشت , 1403 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024

اخبار داغ

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد رشد قابل توجه 237درصدی درآمد تسهیلات اعطایی “وپاسار” در فروردین ماه‌1403 رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته

2

ویژگی جدید واتساپ برای حفظ حریم خصوصی

  • کد خبر : 38453
  • 24 اسفند 1402 - 12:21
ویژگی جدید واتساپ برای حفظ حریم خصوصی
واتس‌اپ درحال مسدود‌کردن قابلیت گرفتن اسکرین‌شات از تصاویر پروفایل است تا حریم خصوصی کاربران را افزایش دهد. به‌نظر می‌رسد این ویژگی به‌طور پیش‌فرض فعال است و احتمالاً کاربران در صورت تمایل باید آن را از بخش تنظیمات خاموش کنند.

به گزارش سرویس فناوری افق سرمایه؛ واتس‌اپ درحال مسدود‌کردن قابلیت گرفتن اسکرین‌شات از تصاویر پروفایل است تا حریم خصوصی کاربران را افزایش دهد. به‌نظر می‌رسد این ویژگی به‌طور پیش‌فرض فعال است و احتمالاً کاربران در صورت تمایل باید آن را از بخش تنظیمات خاموش کنند. البته واتس‌اپ این ویژگی را هنوز رسماً معرفی نکرده و تنها در نسخه‌های جدید بتای این اپلیکیشن و برای برخی کاربران فعال شده است.

به‌نظر می‌رسد برخی کاربران در جدیدترین نسخه بتای این اپ، قادر به گرفتن اسکرین‌شات از تصویر پروفایل مخاطبین خود نیستند. وقتی بخواهید از عکس دیگران اسکرین‌شات بگیرید، ظاهراً واتس‌اپ خطایی نشان می‌دهد که به‌دلیل محدودیت‌های این برنامه، نمی‌توان اسکرین‌شات گرفت. در اسکرین‌شات برخی کاربران نیز، تصویر مخاطب خالی ذخیره می‌شود.

اخطار واتس‌اپ وقتی که از عکس پروفایل مخاطبین خود اسکرین‌شات می‌گیرید

واتس‌اپ تهیه اسکرین‌شات از عکس پروفایل را محدود می‌کند

واتس‌اپ در سال‌های اخیر برای تقویت امنیت پلتفرم خود و ارائه محیطی امن برای چت‌کردن اقدامات مختلفی انجام داده است. برای مثال وقتی محتوایی به‌صورت یکبار قابل‌مشاهده می‌فرستید، مخاطب شما نمی‌تواند از آن محتوا اسکرین‌شات بگیرد. حالا این شرکت قصد دارد چنین اقدامی را در قسمت عکس‌های پروفایل نیز انجام دهد.

به‌نظر می‌رسد مسدودکردن اسکرین‌شات برای تصاویر پروفایل به‌طور پیش‌فرض فعال باشد. البته تاکنون کاربران هیچ گزینه‌ای برای خاموش‌کردن آن پیدا نکرده‌اند. احتمالاً زمانی که واتس‌اپ این ویژگی را به صورت عمومی عرضه کند، این گزینه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

البته همچنان راه‌هایی برای گرفتن عکس از پروفایل دیگران وجود دارد؛ برای مثال در واتس‌اپ تحت وب در کامپیوتر می‌توان چنین کاری را انجام داد. بااین‌حال، ویژگی جدید واتس‌اپ می‌تواند حریم خصوصی کاربران را در گوشی‌های هوشمند افزایش دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=38453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی