تاریخ : سه شنبه, 11 اردیبهشت , 1403 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024

اخبار داغ

رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار

2

نسخه عیدانه اپلیکیشن نشان

  • کد خبر : 38571
  • 27 اسفند 1402 - 14:43
نسخه عیدانه اپلیکیشن نشان
اپلیکیشن نشان که در نسخه‌های نوروزی سال‌های گذشته، قابلیت‌هایی مثل رادار جاده‌ای، رادیو نشان، کنکاش و ذخیره باتری را در اختیار کاربران قرار داده بود، امسال با وجود بیش از ۲ میلیون نقطه روی نقشه،‌ توجه ویژه‌ای به بهبود عملکرد بخش جستجوی خود داشته است.

به گزارش سرویس فناوری افق سرمایه؛ نقشه و مسیریاب نشان، با هدف ساختن تجربه بهتر کاربران در پیدا کردن مکان‌های مختلف، تغییراتی در بخش جستجوی خود از جمله ثبت ۲ میلیون نقطه در نقشه و تسهیل جستجو برای کاربران را داشته است.

اپلیکیشن نشان که در نسخه‌های نوروزی سال‌های گذشته، قابلیت‌هایی مثل رادار جاده‌ای، رادیو نشان، کنکاش و ذخیره باتری را در اختیار کاربران قرار داده بود، امسال با وجود بیش از ۲ میلیون نقطه روی نقشه،‌ توجه ویژه‌ای به بهبود عملکرد بخش جستجوی خود داشته است. همچنین در ماه‌های گذشته، این اپلیکیشن با امکاناتی مانند تیک آبی برای کسب‌وکارها، در جهت شناخته شدن به‌عنوان مرجعی برای پیدا کردن هر مکانی که کاربر به دنبال آن می‌گردد، حرکت کرد و توانست به نقشه جامع‌تری تبدیل شود.

با تعداد ۲ میلیون نقطه ثبت‌شده (POI)، نشان دیگر تنها محدود به یک مسیریاب نیست و می‌تواند به عنوان یک نقشه برای تمام کاربران و نه صرفا افرادی که به دنبال مسیریابی هستند، قابل استفاده و کاربردی باشد. همچنین جستجو در نسخه نوروزی اپلیکیشن نشان شامل مکان‌های کاربردی روزانه مثل نانوایی، سوپرمارکت، تعویض روغنی و باشگاه ورزشی است.

به گفته تیم نشان، هر مکانی که در خیابان قابل تشخیص باشد، روی نشان ثبت شده و قابل جستجو است. همچنین تلفن تماس، ساعت‌کاری و عکس و نظرات کاربران نیز بر روی مکان‌های پرکاربرد در دسترس کاربران قرار دارد.

تغییرات صفحه‌ اول

در نسخه‌ نوروزی نشان، رابط کاربری صفحه‌ اول این اپلیکیشن به‌صورت کامل بازطراحی شده است. دسترسی به بخش جستجو راحت‌تر شده و جستجو‌ سریع مکان‌های پرکاربرد نیز به صفحه‌ اول اضافه شده است.

جستجو آسان‌تر نقاط روی نقشه

یکی از مهم‌ترین تغییرات ایجاد شده در این نسخه اپلیکیشن نشان، پیشنهاد عبارت جستجو هم‌زمان با تایپ کاربر است. به این ترتیب هم‌زمان با تایپ چند کلمه، نشان جستجو‌های پیشنهادی را به کاربر ارائه می‌دهد و همچنین مکان‌های مرتبط هم‌زمان با تایپ به او پیشنهاد داده می‌شوند.

همچنین در بخش نمایش نتایج جستجو، نتایج با ترکیبی از لیست نتایج و نقشه به کاربر نمایش داده می‌شوند و او می‌تواند به‌سادگی بین لیست نتایج و نقشه حرکت کند.

در این نسخه عبارت‌های جستجو شده اخیر در تاریخچه جستجوها ذخیره می‌شوند. علاوه‌بر این، کاربر می‌تواند نقشه را جابه‌جا کند و به جستجوی مکان مورد نظر خود در ناحیه دیگری از نقشه بپردازد. از طرفی، با جستجوی هر مکان، تمام نتایج مربوط به آن روی نقشه نمایش داده می‌شود.

تجربه کاربری مطلوب‌تر در حین رانندگی

از جمله تغییرات دیگر نسخه نوروزی، بهبود بخش مربوط به رانندگی و مسیریابی است که بهبود نمایش ترافیک روی خط مسیر، یکی از تغییراتی است که در نسخه جدید نشان اعمال شده. همچنین بازطراحی پنل آدرسی که در زمان رانندگی، در قسمت بالایی نقشه نمایش داده می‌شود.

ذخیره مصرف باتری یکی از قابلیت‌های نوروزی نشان در سال گذشته بود که امسال در نسخه جدید نشان، باعث بهینه‌تر شدن مصرف باتری در زمان رانندگی می‌شود. در این نسخه، کاربران می‌توانند حرکت روان‌تری را در حین مسیریابی روی نقشه تجربه کنند.

بیش از ۶۰ هزار سرعت‌گیر

یکی از قابلیت‌های کاربردی مسیریاب نشان، نمایش سرعت‌گیرها روی نقشه و هشدار نزدیک شدن به آن‌ها است. در نسخه‌ی جدید نشان تعداد سرعت‌گیرها ثبت شده از ۶۰ هزار عبور کرده و این تعداد با توجه به گزارش‌های کاربران هر روز در حال افزایش است.

نمایش پارکینگ‌های آنلاین شهر مشهد، قابلیت دیگری است که در نسخه نوروزی نشان به نقشه افزوده شده است. نشان در شهرهای مختلف، محل پارکینگ‌ها را به کاربران نمایش می‌دهد، اما اکنون در شهر مشهد، کاربران می‌توانند ظرفیت پارکینگ‌های هر منطقه را هم به‌طور آنلاین روی نقشه مشاهده کنند و از ظرفیت خالی هر کدام باخبر شوند. البته لازم به ذکر است که این قابلیت به‌طور آزمایشی در حالت رانندگی برای کاربران در مشهد فعال شده است.

نسخه جدید iOS نشان در اپ‌استور

نسخه جدید iOS نشان نیز منتشر شده و کاربران گوشی‌های iOS می‌توانند این نسخه را از اپ‌استور دانلود کنند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=38571

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی