تاریخ : سه شنبه, 11 اردیبهشت , 1403 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024

اخبار داغ

رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار

0

چگونگی نصب دو واتساپ در یک گوشی

  • کد خبر : 38730
  • 07 فروردین 1403 - 14:28
چگونگی نصب دو واتساپ در یک گوشی
ساخت دو حساب واتساپ در یک گوشی آسان است اما روش‌های متفاوتی برای آن در اندروید و iOS وجود دارد.

به گزارش سرویس فناوری افق سرمایه؛ افراد زیادی علاوه‌بر یک حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌هایی مانند واتساپ یا تلگرام، نیازمند حساب دیگری برای مدیریت کارها یا امور شخصی خود هستند. در چنین مواقعی پلتفرم‌ها امکان ساخت چند حساب به‌طور هم‌زمان را در اختیار فرد قرار می‌دهند تا با یک گوشی یا سیستم‌عامل، کارهای مورد نظر خود را به‌آسانی انجام دهد.

واتساپ پس‌از مدت‌ها بلاخره آپدیتی برای ارائه‌ی قابلیت داشتن دو حساب کاربری به‌طور همزمان دریافت کرده است، قابلیتی که تلگرام از مدت‌ها قبل آن‌ را در اختیار کاربران قرار داده است. متأسفانه استفاده همزمان از چند اکانت واتساپ تنها محدود به نسخه‌های اندرویدی آن‌ است اما انتظار می‌رود در آینده‌ی نزدیک، کاربران iOS نیز بتوانند دو حساب کاربری را به‌صورت همزمان در گوشی خود داشته باشند.

علاوه‌بر قابلیت یادشده‌ی واتساپ، اکنون گوشی‌های اندرویدی مانند ساسمونگ و شیائومی می‌توانند برنامه‌ی واتساپ را کلون و نسخه‌ی دیگری مانند نسخه‌ی اصلی ایجاد کنند که هیچ‌کدام از داده‌های نسخه اولیه را ندارد؛ بنابراین با خیال راحت می‌توانید حساب واتساپ جداگانه‌ای را روی نسخه کلون شده وارد کنید.

کلون کردن برنامه‌ها در رابط‌های کاربری مختلف نام‌های متفاوتی دارد؛ در ادامه هرکدام از روش‌های گفته‌شده را به‌صورت تصویری و مرحله‌به‌مرحله آموزش می‌دهیم.

برنامه واتساپ را باز کنید و در صفحه اصلی روی سه نقطه در بالا سمت راست ضربه بزنید و تنظیمات یا Settings را انتخاب کنید.

سپس در کنار عکس پروفایل روی گزینه‌ی فلش ضربه بزنید و در نهایت اضافه کردن حساب یا Add account را انتخاب کنید تا مراحل ایجاد حساب جدید برای شما آغاز شود.

اضافه کردن دو اکانت واتساپ
اضافه کردن دو اکانت واتساپ

با روش فوق به‌راحتی می‌توانید در تمام گوشی‌های اندرویدی دو حساب واتساپ را به‌صورت همزمان مدیریت کنید اما اگر علاقه‌مندید تا دو حساب واتساپ را در دو برنامه‌ی جداگانه مدیریت کنید، در ادامه با زومیت همراه باشید.

واتساپ دوم در گوشی سامسونگ

اگر گوشی سامسونگ دارید، برای داشتن حساب دوم واتساپ روی گوشی خود کار ساده‌ای در پیش دارید و کافی‌ است مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا وارد تنظیمات یا Settings گوشی شوید.

سپس قسمت Advanced features یا امکانات بیشتر را پیدا کرده و آن را باز کنید.

در این بخش وارد Dual Messenger یا دو پیام‌رسان شوید.

برنامه‌ی واتساپ را پیدا کرده و گزینه‌ی آن‌ را روشن کنید.

هنگامی که در مورد فعال‌ کردن نسخه دوم واتساپ از شما سؤال می‌شود، گزینه‌ی Install و درنهایت روی Confirm یا پذیرش ضربه بزنید. صبر کنید تا نسخه‌ی دوم واتساپ نصب شود و سپس مراحل ورود به واتساپ را طی کنید. توجه کنید که برای برنامه تلگرام نیز می‌توانید چنین روندی را در پیش بگیرید.

تنظیمات گوشی سامسونگ
تنظیمات گوشی سامسونگ
تنظیمات گوشی سامسونگ
واتساپ دوم در گوشی شیائومی

رابط کاربری گوشی شیائومی همیشه به داشتن امکانات پرشمار معروف بوده و حالا می‌بینیم که چه راه ساده‌ای را برای داشتن نسخه‌ی دوم واتساپ یا هر برنامه‌ی دیگری پیش‌ روی کاربران خود گذاشته است. برای داشتن حساب دوم واتساپ روی گوشی‌های شیائومی مراحل زیر را طی کنید:

به منوی تنظیمات گوشی یا Settings‌ بروید.

بخش Apps یا برنامه‌ها را باز کنید.

روی Dual Apps یا برنامه‌های دوتایی بزنید.

در این قسمت فهرستی از برنامه‌های نصب‌شده روی گوشی دراختیار شما قرار دارد که می‌توانید با فعال کردن گزینه‌ی هرکدام از آن‌ها، دومین نسخه‌ی آن برنامه را روی گوشی شیائومی خود داشته باشید که در اینجا ما گزینه‌ی WhatsApp را فعال می‌کنیم و پس از نمایان شدن نسخه‌ی دوم واتساپ، وارد آن شده و مراحل ایجاد حساب را طی می‌کنیم.

نصب نسخه دوم واتساپ با استفاده از Dual Apps شیائومی

واتساپ دوم در گوشی هواوی

رابط کاربری گوشی هواوی نیز از رقیب‌های آسیایی خود عقب نمانده و قابلیت کلون کردن برنامه‌ها را در دل خود جای داده است.

در رابط کاربری EMUI هواوی ویژگی‌ای با نام App Twin وجود دارد که یک نسخه‌ی دیگر از WhatsApp را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در منوی تنظیمات (Settings) به قسمت Apps رفته و وارد App twin می‌شوید و سپس گزینه‌ی واتساپ را فعال می‌کنید تا نسخه‌ی دوم واتساپ دراختیارتان قرار بگیرد.

تنظیمات گوشی هواوی
تنظیمات گوشی هواوی
تنظیمات گوشی هواوی
نصب دو واتساپ در گوشی های آیفون

گوشی آیفون قابلیت کلون‌کردن برنامه‌ها را ندارد و درحال حاضر واتساپ نیز قابلیت پشتیبانی همزمان از چند حساب را در iOS فعال نکرده؛ بنابراین برای داشتن حساب دوم واتساپ روی آیفون خود کافی است نسخه‌ی تجاری واتساپ یا واتساپ بیزنس را دانلود کنید.

دانلود واتساپ بیزنس برای iOS

با نصب واتساپ بیزینس، نسخه‌ی دوم واتساپ معمولی را روی گوشی آیفون نخواهید داشت؛ اما از نظر ارتباط با مخاطبان واتساپ عادی محدودیتی وجود ندارد و همانند واتساپ معمولی می‌توانید از آن استفاده کنید.

همچنین برخی از فروشگاه‌های شخص ثالث iOS همان نسخه‌ی پایه برخی اپلیکیشن‌ها از جمله واتساپ را با تغییراتی منتشر می‌کنند که کاربران بتوانند با حفظ نسخه اصلی، نسخه دوم آن را نصب کنند. در همین حال ممکن است اپلیکیشن‌هایی با اسامی مختلف، امکان استفاده از این پیام‌رسان را به‌ شما بدهند اما از آنجاکه استفاده از اپلیکیشن‌های غیررسمی به جهت ملاحظات امنیتی چندان توصیه نمی‌شود و خود واتساپ نیز به‌طور رسمی آن‌ها را تأیید نمی‌کند، از معرفی و ذکر نام آن‌ها خودداری می‌کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=38730

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی