تاریخ : شنبه, 8 اردیبهشت , 1403 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024

اخبار داغ

اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳

0

فراهم سازی امکان ارسال اتوماتیک عکس و فیلم با کیفیت HD در واتس‌اپ

  • کد خبر : 38824
  • 09 فروردین 1403 - 13:28
فراهم سازی امکان ارسال اتوماتیک عکس و فیلم با کیفیت HD در واتس‌اپ
واتس‌اپ در شهریورماه 1402، قابلیتی را معرفی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌ها را با وضوح و کیفیت بالاتر ارسال کنند. کاربران برای این منظور باید رزولوشن مناسب را به‌صورت دستی و جداگانه برای هر تصویر انتخاب کنند که این موضوع برای برخی افراد کمی پیچیده است. حالا واتس‌اپ در نسخه بتای جدید، به‌صورت اتوماتیک فیلم و عکس را با کیفیت بالاتر ارسال می‌کند.

به گزارش سرویس فناوری افق سرمایه؛ با بررسی نسخه بتای 2.24.7.17 واتس‌اپ نسخه اندروید، مشخص شده است که همه تصاویر و ویدیوها می‌توانند با کیفیت HD و به‌صورت اتوماتیک ارسال شوند. کاربر می‌تواند به‌صورت پیش‌فرض کیفیت ارسال عکس و فیلم را روی حالت استاندارد و HD قرار دهد. بدیهی است که ارسال عکس و فیلم از طریق این گزینه، کیفیت بالایی نسبت به گزینه کیفیت استاندارد (Standard quality) دارد.

وقتی «کیفیت استاندارد» را انتخاب می‌کنید، فرد گیرنده رسانه را در یک فایل فشرده برای تحویل سریع‌تر و درعین‌حال پایین نگه‌داشتن کیفیت دریافت می‌کند. گفته می‌شود که کیفیت HD شش برابر فضای بیشتری اشغال می‌کند و ارسال آن کندتر خواهد بود.

واتس‌اپ

مزایای این ویژگی جدید واتس‌اپ

این گزینه به شما امکان می‌دهد که درصورت نیاز، برخی از عکس و فیلم‌های زیبا، مهم و ضروری را با کیفیتی متفاوت ارسال کنید. همچنین با فعال‌کردن این گزینه، تمام عکس‌ها و ویدیوهای ارسالی به‌صورت اتوماتیک با کیفیت HD ارسال می‌شوند.

این ویژگی برای تعداد معینی از کاربران بتا عرضه شده است. هنگامی که تمام مشکلات و باگ‌های مربوط به این ویژگی برطرف شوند، به‌صورت عمومی و در نسخه‌های رسمی واتس‌اپ در دسترس خواهد بود. هنوز مشخص نیست که دقیقاً در چه تاریخی این ویژگی انتشار می‌یابد، اما بهتر است برنامه واتس‌اپ را به‌طور منظم آپدیت کنید تا به‌محض انتشار این ویژگی، به آن دسترسی داشته باشید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=38824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی