تاریخ : جمعه, 14 اردیبهشت , 1403 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024

اخبار داغ

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد رشد قابل توجه 237درصدی درآمد تسهیلات اعطایی “وپاسار” در فروردین ماه‌1403 رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته

0

تعطیلات نوروز امسال 455 پرواز در فرودگاه قشم انجام شد

  • کد خبر : 38963
  • 14 فروردین 1403 - 14:29
تعطیلات نوروز امسال 455 پرواز در فرودگاه قشم انجام شد
مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم گفت: ۴۵۵ پرواز ورودی و خروجی داخلی و خارجی از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین امسال در این فرودگاه انجام شد.

به گزارش سرویس صنعت افق سرمایه؛ ناصر رجبی روز سه شنبه افزود: از این تعداد پروازهای انجام شده، ۳۹۲ پرواز داخلی و ۶۳ پرواز خارجی بوده است.

وی ادامه داد: در مدت یادشده در مجموع ۲۷ هزار و ۱۵۵ مسافر شامل ۲۵ هزار و ۳۲۱ مسافر داخلی و یکهزار و ۱۸۳۴ مسافر خارجی اعزام و پذیرش شدند.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم توضیح داد: در ایام تعطیلات نوروزی (۱۷ روز) در مجموع ۲۵ هزار و ۶۸۸ مسافر شامل ۲۳ هزار و ۴۶۰ مسافر پروازهای داخلی و ۲ هزار و ۳۲۸ مسافر پروازهای خارجی به وسیله هواپیما از این فرودگاه خارج شده اند.

رجبی اضافه کرد: در این مدت در مجموع ۵۲ هزار و ۸۵۰ مسافر و گردشگر نوروزی شامل ۴۸ هزار و ۷۸۸ مسافر پروازهای داخلی و چهار هزار و ۶۲ مسافر پروازهای خارجی از خدمات پروازی این فرودگاه بهره‌مند شدند.

وی خاطر نشان کرد: پر ترافیک ترین روز این فرودگاه در تعطیلات نوروزی روز پنجم فروردین بوده است که ۲۶ پرواز ورودی و خروجی در این روز انجام و سه هزار و ۵۵۸ مسافر نیز جابجا شدند.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم یادآور شد: با توجه به تدابیر اتخاذ شده در فرودگاه قشم، تاخیر غیر معمول و یا لغو پرواز در ایام تعطیلات نوروزی نداشتیم و اگر تاخیری هم بوده بخاطر تاخیر در ورود از مبدا بوده است.

فرودگاه بین المللی قشم یکی از فرودگاه های بزرگ و مطرح جنوب کشور است که طول باند آن مناسب برای فرود هواپیماهای پهن پیکر است و توان سرویس دهی به تمامی هواپیماهای عبوری و پهن پیکر (به جز ایرباس ۳۸۰) را در این منطقه دارد.

قرار گرفتن فرودگاه بین المللی قشم در این منطقه از خلیج فارس، فرصت مناسبی برای ارایه خدمات مناسب به هواپیماهای کوچک و بزرگ در مسیرهای داخلی و خارجی است.

خلیج فارس با گستره نزدیک به ۲۳۷ هزار و ۴۷۳ کیلومتر مربع بین ۲۴ تا ۳۰ درجه و ۳۰ دقیقه عرض شمالی و ۴۸ تا ۵۶ درجه و ۲۵ دقیقه طول شرقی از نصف‌النهار گرینویچ واقع شده است و جزیره زیبای قشم، همچون نگینی بر پهنه آب های نیلگون آن می درخشد.

سرزمین آب و آفتاب به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس، با ظرفیت‌های بی‌نظیر و کم نظیر طبیعی در حوزه گردشگری در طول سال میزبان علاقمندان از نقاط مختلف ایران و دوستداران خارجی است که اوج این سفرها را می‌توان در ایام نوروز مشاهده کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=38963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی