تاریخ : پنج شنبه, 13 اردیبهشت , 1403 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024

اخبار داغ

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد رشد قابل توجه 237درصدی درآمد تسهیلات اعطایی “وپاسار” در فروردین ماه‌1403 رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته

2

تحقق ۱۳۲ هزار میلیارد ریالی حق بیمه تولیدی بیمه کوثر

  • کد خبر : 39027
  • 16 فروردین 1403 - 13:41
تحقق ۱۳۲ هزار میلیارد ریالی حق بیمه تولیدی بیمه کوثر
فروش بیمه کوثر در سال 1402 با 57 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 131 هزار و 852 میلیارد ریال رسید.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه؛ این حق بیمه با ترکیب فروش 86.7 درصدی در رشته های غیرزندگی و 13.3 درصدی در رشته زندگی محقق شده است.

مسعود طاهری وسیه سری عنوان کرد: طی این دوره رشته‌های انرژی، کشتی و مسئولیت بیشترین درصد رشد فروش را نسبت ‌به مدت مشابه سال گذشته داشته‌اند.

وی با بیان اینکه شرکت بیمه کوثر با ثبت نسبت خسارت 61.2 درصد در دوازده ماهه سال 1402، مبلغ 80 هزار و 756 میلیارد ریال خسارت به بیمه گذاران پرداخت کرده است، خاطر نشان کرد: در این بخش، سهم رشته‌های غیرزندگی 89.7 درصد و بیمه‌های زندگی 10.3 درصد از کل خسارت های پرداختی بوده است.

مسعود طاهری وسیه سری، همت و تلاش معاونان، مدیران و کارکنان در ستاد و سرپرستی‌ها و نیز نمایندگان حقیقی و حقوقی و هم چنین ارائه خدمات برخط در حوزه صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت را از مهمترین عوامل موثر در رسیدن به این موفقیت و روند رو به رشد آمار عملکرد شرکت برشمرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=39027

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی