تاریخ : پنج شنبه, 13 اردیبهشت , 1403 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024

اخبار داغ

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد رشد قابل توجه 237درصدی درآمد تسهیلات اعطایی “وپاسار” در فروردین ماه‌1403 رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته

1

خدمات نوروزی قشم نتیجه یک کار تیمی بود/تشویق صنوف برتر و جریمه صنوف متخلف جزیره

  • کد خبر : 39031
  • 16 فروردین 1403 - 14:28
خدمات نوروزی قشم نتیجه یک کار تیمی بود/تشویق صنوف برتر و جریمه صنوف متخلف جزیره
رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: حجم بالای خدمات ارائه شده به انبوه میهمانان و گردشگران در ایام نوروز 1403 قشم، نتیجه یک کار تیمی مدیریت شده بود.

به گزارش سرویس فناوری افق سرمایه؛ عادل پیغامی در یازدهمین نشست ستاد نوروزی با اعلام این مطلب، اظهار داشت: موفقیت ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در ایام نوروز، مرهون همدلی تمام دستگاه‌ها و نهادهایی است که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم از 25 اسفند گذشته تا به امروز به همراه فعالان کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر در خدمت میهمانان جزیره جهانی قشم بودند.

وی با تاکید بر اهمیت تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف کمیته‌های 16 گانه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، افزود: رئیسان کمیته‌ها از امروز نسبت به رفع بخش ضعیف عملکرد خود و تبدیل آن به نقاط قوت با هدف تکریم هرچه بیشتر گردشگران جزیره قشم، تلاش کنند.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: همه ما باید با ارائه ایده‌های برتر از هم اینک به فکر خدمات بهتر برای نوروز 1404 باشیم و رسانه‌ها هم عملکرد تمامی دست‌اندرکاران ستاد نوروز امسال را در سطح ملی پوشش دهند.

** تشویق صنوف برتر و جریمه صنوف متخلف

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با تقدیر از عملکرد نیروهای بازرسی کمیته‌های مختلف که منجر به شناسایی صنوف متخلف و صنوف برتر شد، ادامه داد: صنوف برتر با هدف تشویق در ادامه ارائه خدمات شایسته به مردم باید با دریافت تخفیف ویژه در تمدید مجوز فعالیت‌های خود، تشویق شوند.

وی تصریح کرد: جرایم قابل توجه‌ای هم باید برای صنوفی که با عملکرد اشتباه خود از بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در طول مدت تعطیلات یاد شده تذکرات کتبی و شفاهی دریافت کردند و یا واحد آنان تعلیق و پلمپ شد، در نظر گرفته شود.

وی در پایان از فرماندار شهرستان قشم و ادارات و نهادهای زیرمجموعه این نهاد و همچنین امامان جمعه شیعه و اهل سنت که یاریگر کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر قشم بودند، تقدیر کرد.

شایان ذکر است؛ رئیسان کمیته‌های 16 گانه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم هم در این نشست، عملکرد خود در بازه زمانی 18 روز تعطیلات (25 اسفند 1402 تا 13 فروردین 1403) را بیان کردند.

جزیره جهانی قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس و بزرگترین جزیره غیر مستقل جهان با ظرفیت‌های طبیعی خدادادی حوزه گردشگری، در طول سال به ویژه ایام تعطیلات نوروزی میزبان انبوه گردشگران از نقاط مختلف ایران و شماری از کشورهای خارجی است که از سه مسیر دریایی، زمینی و هوایی وارد این منطقه مهم گردشگری در جنوب ایران می‌شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=39031

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی