تاریخ : شنبه, 15 اردیبهشت , 1403 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024

اخبار داغ

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد رشد قابل توجه 237درصدی درآمد تسهیلات اعطایی “وپاسار” در فروردین ماه‌1403 رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته

0

بورس در مدار صعود

  • کد خبر : 39524
  • 02 اردیبهشت 1403 - 18:15
بورس در مدار صعود
معاملات بازار سهام در روز گذشته، با کاهش هیجانات، افزایش شارپی را پشت سر گذاشتند. بورس امروز نیز با وجود کاهش قدرت خرید، در مدار صعودی قرار داشت و شاخص‌های بورسی صعودی بودند.

به گزارش سرویس بورس و اوراق بهادار افق سرمایه؛ معاملات بورس امروز به نحوی رقم خورد که شاخص کل در جهت کندل روز معاملاتی گذشته خود رفتار کرد. به طوری که در پایان بورس امروز، شاخص کل با افزایش 27 هزار و 147 واحدی که معادل  1.19درصد این شاخص است روبه‌رو شد. بر این اساس شاخص کل در پایان معاملات امروز در سطح دو میلیون و 312 هزار واحدی ایستاد.

در طرف دیگر قیمت معاملات سهم‌های کوچک بازار سهام نیز افزایش داشته است؛ به طوری که شاخص هم‌وزن بازار در پایان بورس امروز هشت هزار و 446 واحد که معادل 1.13 درصد این شاخص است افزایش ارتفاع داد و به سطح 753 هزار و 439 واحدی رسید.

گفتنی است تابلو بورس اوراق بهادار تهران در روز جاری ، حجم معاملات را 10 میلیارد و 800 میلیون برگه سهم و ارزش معاملات خرد (سهام، حق تقدم و صندوق‌های سها چهار هزار و 464 میلیارد تومان نشان می‌دهد.

Capture

ورود و خروج پول حقیقی

تراز پول حقیقی در بورس امروز، مانند روز گذشته مثبت بود. به طوری که در پایان بورس امروز حدود 261 میلیارد تومان پول حقیقی وارد بازار سهام شده است. موضوع دیگری که باید به آن اشاره کرد، این است که تا لحظه تنظیم این گزارش حدود 66 میلیارد تومان پول حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت خارج شده است.

بیشترین ارزش معاملات

در جریان معاملات امروز سه سهم فولاد، فملی و کاما بیشترین ارزش معاملات و سهم‌های ذوب، کرمان و خبهمن به ترتیب بیشترین حجم معاملات را ثبت کرده‌اند. همچنین سهم فارس نیز بیشترین ارزش بازار را در اختیار خود گرفت.

وملی با افزایش هفت درصدی بیشترین بازدهی روز را از آن خود کرد. در مقابل، آ س پ نیز با افت 6.57 درصدی در جریان بازار امروز بدترین عملکرد را ثبت کرد.

ورود پول هوشمند

بیشترین خالص خرید حقیقی نیز به سهم‌های خبهمن، شپنا و بوعلی تعلق گرفت. همچنین در جریان معاملات امروز سهم‌های مادیرا، وصندوق و شغدیر ورود پول هوشمند داشتند. در سوی دیگر، فیلترهای بورسی نشان می‌دهند که پول هوشمند از نمادهای خاور، اخابر و ارفع خارج شده است.

لازم به ذکر است بیشترین سرانه خرید حقیقی در سهم‌های سپیدار، فصبا و ثباغ رقم خورد. همچنین خاذین در جریان معاملات امروز بیشترین فشار تقاضا را ثبت کرد. در مقابل، بیشترین فشار عرضه نیز در نماد تیپیکو بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=39524

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی