تاریخ : دوشنبه, 28 خرداد , 1403 11 ذو الحجة 1445 Monday, 17 June , 2024

اخبار داغ

امضا تفاهم‌نامه همکاری میان بانک پاسارگاد و باشگاه دانش‌پژوهان‌ جوان رشد 486 درصدی سودآوری در پی اصلاح ساختارهای مالی پرداخت ۳۶۶ میلیارد ریال وام قرض الحسنه فرزندآوری توسط موسسه اعتباری ملل نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۳ درصد رسید + جدول امروز آخرین مهلت بانک‌ها برای اجرای قانون سقف نرخ مصوب سود بانکی اتمام مهلت بانک‌ها برای کاهش نرخ سود مشارکت بانک سپه در پویش «چله خدمت» با حمایت از رونق تولید و اشتغالزایی پرداخت الکترونیک سپهر اول شد افتتاح نیروگاه خورشیدی نرماشیر با حمایت مالی بانک سامان پرداخت بیش از ۲۱۸ میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن «شعبه باباطاهر (402)» در «شعبه شهرک قائم (350)» و «شعبه بام تهران(390)» در «شعبه کوی فراز (380)» ادغام می‌شود استفاده همزمان از دو سرویس پیامک لحظه‌ای و صندوق پیام در همراه بانک تجارت چرخش تحول‌آفرین بانک صادرات ایران در ارائه خدمات مبتنی بر داده‌محوری و هوشمندسازی جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قر‌ض‌الحسنه بانک گردشگری برگزار می‌شود افزایش صددرصدی سود هر سهم «وتجارت» برگزاری همایش ایثارگران دستگاه‌های وزارت اقتصاد به میزبانی بانک صادرات ایران تندیس هشتمین اجلاس رضایتمندی مشتری به کارگزاری بانک سامان رسید اعلام نرخ سود سپرده یک ساله اهدای جوایز هفتمین دوره قرعه‌کشی سپرده سبای باشگاه مشتریان بانک پارسیان ساعت کاری شعب بانک تجارت از 6:30 صبح تا 12:30 رشد ۳۸۸ درصدی سود «وبصادر» در 1402/ پرداخت سود سهام از مرداد

1

بالاترین رکوردهای تولید و فروش کنسانتره در اردیبهشت‌ ۱۴۰۳

  • کد خبر : 40855
  • 06 خرداد 1403 - 18:16
بالاترین رکوردهای تولید و فروش کنسانتره در اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور در دومین ماه از سال جهش تولید با مشارکت مردمی، موفق به ثبت بالاترین رکورد در تولیدات و فروش کنسانتره در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ نسبت به ماه مشابه در سال‌های گذشته از بدو تاسیس تاکنون شد.

به گزارش سرویس صنعت افق سرمایه؛: شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور (کنور) با تولید ۱۴۵هزار و ۸۲۹تن کنسانتره و فروش ۱۱۴۳ هزار و ۶۷۵تن در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ توانست عنوان بالاترین رکوردهای تولید و فروش این محصول را در میان سال‌های گذشته از زمان آغاز فعالیت خود تا کنون را به دست بیاورد.

میزان تولید گندله کنور در این ماه ۵۶ هزار و ۶۴۷تن و مقدار سنگ‌آهن دانه‌بندی تولید شده توسط صبانور ۲۸۳هزار و ۳۸۳ تن سنگ آهن در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ می‌باشد.

این شرکت با ثبت رکوردهای جدید در همه حوزه ها توانست رکورد تولید اردیبهشت‌ماه را از بدو تاسیس تاکنون تغییر دهد. رکوردهای تولید گندله این شرکت در اردیبهشت سال ۱۴۰۱ به میزان ۵۲ هزار و ۵۲۷ تن و کنسانتره به مقدار ۱۱۸ هزار و ۳۵۲ تن در ماه مشابه سال ۱۴۰۰ به ثبت رسیده بود.

آخرین رکورد این شرکت در حوزه تولید و استخراج سنگ آهن در دومین ماه از سال‌ مربوط به سال ۱۴۰۱ با تولید ۲۳۲هزار و ۳۹۴ تن و استخراج ۳۷۲هزار و ۷۷۱تن بود. میزان استخراج سنگ آهن در اردیبهشت ماه امسال ۳۹۵ هزار و ۶۰۲ تن به ثبت رسیده است که یک رکورد قابل توجه به شمار می‌آید.

در بخش فروش شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور نیز رکوردهای محصول کنسانتره را در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با ثبت عدد ۱۴۳هزار و ۶۷۵تن به دست آورد که این میزان در مقایسه با سال ۱۴۰۲ با تناژ ۱۱۰ هزار و ۸۸۸ تن، ۲۹.۵۷ درصد رشد نشان می‌دهد.

رکوردهای تولید صبانور در ثبت آمار و ارقام ماهیانه خلاصه نشد، بلکه این شرکت در تولید روزانه محصول کنسانتره نیز توانست دو رکورد با تناژ تولیدی ۳۳۲۲ و ۳۳۲۵تن در اردیبهشت ۱۴۰۳ به ثبت برساند.

بالاترین رکوردهای تولید و فروش کنسانتره در اردیبهشت‌ ۱۴۰۳

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=40855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی